Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik slikte het dagelijks idd, zo heeft de huisarts het mij voorgeschreven!! deze hebben het natuurlijk ook niet altijd bij het juiste eind dus zelf een beetje aanvoelen hoe en wat. heb jij sterke cravings? Ik totaal niet dus kan gemakkelijk zonder, moet wel zeggen dat ik heel zware bijwerkingen had dus opletten ermee"
"Na bijna 15 jaar gebruik voel ik nog steeds hetzelfde van 2ml maar het kan precies"
"Torchic zei: Sorry maar door de berichten die ik van je lees klink je al aardig hooked. En als je start met een SSRI dan horen bijwerkingen daarbij en moet je even doorheen. De een heeft er meer last van dan de ander. Maar om die bijwerkingen nou op te gaan vangen met een benzo waar je al aardig hooked aan begint te raken? Lijkt mij in mijn ogen niet slim🤷🏻♀️ Klik om te vergroten... Volledig mee akkoord, je zit al zwaar in de danger zone nu!!! Zeker niet cold turkey stoppen want dan kan je gelijk mij een aanval krijgen met alle gevolgen…"
"dupont zei: Benzo’s met alcohol combineren is erg gevaarlijk. Klik om te vergroten... Dat kan ik bevestigen, 3x spoed beland omdat letterlijk het licht uit ging"
"Mijn excuses voor deze onnodige post!!! Had verder moeten zoeken, sorry! deze mag op slot of weg…"
"Beste, door een relatiebreuk en de liefde van mijn leven kwijt te spelen op 14/07 ben ik sedert toen 2g phenibut beginnen nemen iedere dag samen met wat GHB. Ben gelukkig vrij snel al beginnen af te bouwen en zit momenteel op 0,6g maar ik slaap dus nauwelijks of niet en dit al enkele weken. Mijn plan is om er telkens 200mg af te doen wekelijks maar dat lijkt oneindig en ik heb veel bijwerkingen dus zou ik niet proberen om er dagelijks 100mg af te doen?? het zijn tabletten van 200 dus kan ze verdelen. alvast bedankt"
"MestV zei: Dit is eigenlijk een kortwerkende angstremmer, kalmeert dus idd op korte termijn en wordt bij slaapstoornissen als "hulp" voorgeschreven ook. Niet als slaapmiddel. Ik lees hier wel op het forum dat sommige mensen graag Xanax snuiven, ze zouden er een rush van krijgen... kan er niet van meespreken, lijkt me nutteloos. Xanax is iets anders dan Valium, Alprazolam vs diazepam. Valium kan 1-3 dagen werken, Xanax 1-2 uur. Halfwaardetijd is even lang, Valium piekt ook wel maar tot anderhalf uur maar therapeutisch kan de werking tot 3 dagen duren, zolang is het ook opspoorbaar. Even citeren: Xanax vs. ValiumXanax contains alprazolam; on the other hand, Valium contains diazepam. Xanax is short acting comparatively while Valium is long-acting comparatively. Xanax has a duration of action of 1-2 hrs; on the other hand, Valium has a duration of action of 1-3 days. Xanax onset of action is 15-30 minutes while valium has the onset of action of 15 minutes. Xanax achieves peak plasma concentration in 1-2 hrs whereas Valium achieves peak plasma concentration in 1-1.5 hrs. Xanax has a half-life of 11.2 hrs while Valium has a half-life of 30-56 hrs. Xanax is available in strength of 0.25 mg, 0.5 mg, 1 mg, 2 mg tablets while Valium is available in strength of 2 mg, 5 mg or 10 mg tablets. Xanax treats anxiety and panic disorders, while Valium treats anxiety, tremors, and muscle spasm. Xanax has a bioavailability of round about 90-100 % after oral administration while Valium has a bioavailability of round about 100% after oral administration. Xanax is not a good choice to treat the anxiety if anxiety is accompanied by depression, while Valium is a good choice to treat the anxiety if anxiety is accompanied by depression. Xanax is less likely to cause the drowsiness while Valium is more likely to cause the drowsiness. Klik om te vergroten... Xanax 1-2 uur?? Die informatie slaat nergens op, werkt minstens 8-14uur is dus zeker geen kort maar eerder langwerkende benzo! Het werkt ook heel goed als slaapmiddel omdat je prikkels worden uitgeschakeld"
"Kordie zei: Wat een heftige nacht voor je. 52 uur ... duurt ook echt lang. Hopelijk ben je nu het ergste voorbij. Klik om te vergroten... Zal nog wel enkele dagen nodig hebben om op kracht te komen, inhumaan is het om zonder medicatie af te kicken!! Ik raad dit niemand aan, vind nu van mijzelf dat ik toch zware risico’s heb gepakt en eigenlijk verder hadden moeten gaan. dacht gisteravond de ambulance te bellen zo heftig was het! Hoop dat ik hier ook andere mee kan helpen 😄 Bedankt voor jullie steun allemaal!"
"76uur... nog steeds wazig brrrr maar we houden vol!! het slapen gaat natuurlijk nog zeer moeizaam"
"Deodorant idd… dit kan het geweest zijn. Ben er mee gestopt want werd er veel te gaar van. Na een week zijn de bijwerkingen eindelijk verdwenen"