Had ik nog maar wiet in huis. Nou jah, volgende keer beter. Ik vermaak me nog wel ffkes met lachgas en mephedrone.
#3
Gezopen van drie tot negen .... en nu ff aan het water
#4
GHB
tvoelt als een joint roken en een lichte dosis mdma
en heel de dag nog lekker in de chemie geweest, ow yeah zo heerlijk gegaan
#5
1 mg Alprazolam.
#6
Het Magische Kruid
#7
Lekker nog wat GHB.
#8
Wiet
#9
Caffeïne
#10
Caffeïne, nicotine en een klein beetje mephedrone. Ik moet wel zeggen dat ik in 1x wakker was
Normaal gesproken blijf ik een half uur of langer 'snoozen'.
#11
Mijn post was eigenlijk OT
De mensen die me kennen weten dan dat het DF-onderspam tijd is