Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
85 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wiet.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
40mg oxazepam, thc, nicotine en alcohol. :beer:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Groene bloemetjes
:wave:
b
bertvanveenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeel veeeeel wiet, dit begint trippend te worden :hearteyes:
i
intensivecareLid
01-01-2024, 00:00
#5
:rolleyes:
Nou wa ik in mu eigustu zelluf heb is:
PeP met ..dEsignEr drug* die ik net voor het eerst genomen heb dmv. een bommetje.
:openmouth: Nu een jointje draaien en w88 op de eerste effecten...

*( de naam ben ik niet kwijt. :openmouth: ik kan hem alleen nu even niet vinden) :tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kga zometeen in de pauze sigaretje roken. Eerste keer in een paar weken tijd dat ik weer nuchter op school zit :P

EDIT: Puntje pep van iemand gekregen, ff kijken hoe hard (of niet) ik zo kan doorwerken :grin:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#7
DamienDope zei:
Kga zometeen in de pauze sigaretje roken. Eerste keer in een paar weken tijd dat ik weer nuchter op school zit :P

EDIT: Puntje pep van iemand gekregen, ff kijken hoe hard (of niet) ik zo kan doorwerken :grin:
Klik om te vergroten...

Dat jij nuchter naar school durft, oh my god ik zou dat niet aankunnen. Gelukkig dat je een beetje pep hebt gekregen om de dag door te komen.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben je nou sarcastisch of...?
Maar ik kan de dag gerust zonder drugs doorkomen, of ik dat wil is een ander verhaal :sunglasses:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
DamienDope zei:
Ben je nou sarcastisch of...?
Maar ik kan de dag gerust zonder drugs doorkomen, of ik dat wil is een ander verhaal :sunglasses:
Klik om te vergroten...

wat ben je voor mongool als je nooit nuchter op school ben
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xeloc zei:
Belgisch bier is niks mis mee!

In't cafe bij ons schenken ze Jupiler uit de tap en Hertog Jan uit tap. Die HJ is toch wel zo smerig, en Jupiler smaakt super!
Klik om te vergroten...

daarmee, hij stijgt 20ptn in de df rankinglijsten.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
En Duvel he :hearteyes: !
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat ging hard vanmiddag joh, heb de halve melkweg over gevlogen.
Maarja, nu terug op aard: wiet en een klein beetje alcohol om de scherpe randjes er vanaf te halen.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xeloc zei:
En Duvel he :hearteyes: !
Klik om te vergroten...

en leffe, kasteelbier, barbaar, westmalle, pilaarbijter, orvall, duchesse, l'achouffe enz enz enz
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Xeloc zei:
5 gram? Werkt het dan al zo goed! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jzeker! Had een keer met een maat beide 5 gram Mexicana A op, na een half uur begon mijn maat lachkicks te krijgen en ik voelde geen kut. Uiteindelijk sloeg het bij mij ook in, maar veel later. We zagen geen visuals iod maar waren bijvoorbeeld wel gefascineerd door kleuren, wolken of grote objecten.

OT:
Zo een hasjjointje roken, dan wat koffie drinken.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
DMt e be n fuckin waausssssssssssss

Edit: kan enigsinds terug normaal schrijven, ben achter de pc gekropen zodra ik het aankon. Jezus, wat was dat zeg. Had niet eens dmt in de pijp gedaan, alleen alles wat er nog plakte van ooit gesmolten dmt op een hoopje gedaan. 3 massiev grote hits, was de meest onplezierige trip die ik tot nu toe gehad heb op dmt (en de meest impulsieve). Heel de tijd opgejaagd, nog aant denken van 'shit muziek vergete op te zette, ik kan niet eens liggen op men bed met al die zooi. Wat is dat vervelend geluid, ik ben misselijk etc Was alles kwijt, wist niet meer wat waar wanneer wie ik was. Ff, op de trip ingaan heeft toch geen zin. Met taal doe je dat alleen maar onrecht aan. Ik kan de visuals echt niet vatten van DMT, onvergelijkbaar met eender welk psychedelica. Body load was echt brutal, iets te zwaar.

Edit: joint rollen om te bekomen, ben er nog niet goed van. DMT is aardig in mijn lijstje gedaald nu, ook al heb ik het grotendeels aan mezelf te wijten :P ach, ik was er toch klaar mee, was niet eens van plan nog dmt te roken. Dit was gewoon een onvoorzien, 'gratis' tripje. Bij elke dmt reis heb ik toch veel last van onderbuik-stress en weinig euforie. Maar ik ben er voorlopig toch klaar mee. Zodra ik mentaal er terug open voor sta, zal ik je opnieuw bemachtigen, elfenstof!
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
seth zei:
Xeloc zei:
En Duvel he :hearteyes: !
Klik om te vergroten...

en leffe, kasteelbier, barbaar, westmalle, pilaarbijter, orvall, duchesse, l'achouffe enz enz enz
Klik om te vergroten...
Je bent iets vergeten: Stella :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
seth zei:
methcathonine, thc, amfetamine.
Klik om te vergroten...

How's the mcat?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wiet.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ritalinnetje.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#20
weed, mcat.

mcat is gek. lekker maar gek. Voel me platgeslegen en toch energiek

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...967968969970971...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."