Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
bier zei:
Het gaat dan toch meer om de hoeveelheid werkzame stof, dat wel. :wink:
Je doet me denken aan een jongen van school, ken/ben je Wouter niet toevallig? :P
Klik om te vergroten...
neen haha zo noem ik niet,

nuja,
je neemt bvb LSD, wat totaal niet belastend is voor je lever (100µg)
je neemt MDMA (100mg) al veel schadelijker, net als alcohol een gruwel is voor je filtersysteem...
om dan een lichaamsvreemde stof (die dus ook afgebroken moet worden) te nemen van 500mg.. sjah is direct iets anders hé..

Heb het wel over de schadelijkheid aan je filtersysteem en niet de schade die het aanricht in de hersenen
Klik om te vergroten...

Ja ok, maar dan gaat het ook voornamelijk om de schadelijkheid van dxm. Een andere stof in een kleine hoeveelheid kan ook al goed slecht voor je zijn.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#2
:stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uitkijkend naar een verkoelend glas bier .... maar ff wachten, want ik moet nog ff de auto in dadelijk
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
blu zei:
:stoned:
Klik om te vergroten...

Dat ja. :P Goede morgen :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Uitkijkend naar een verkoelend glas bier .... maar ff wachten, want ik moet nog ff de auto in dadelijk
Klik om te vergroten...

Dat dus! :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
50 mg oxazepam
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacelord zei:
Kijk, iedereen die DXM gebruikt zal het verdedigen en iedereen die het niet (wil) gebruikt zal dit niet doen. Je leest selectief en gebruikt alleen wat je wil lezen.

Niemand van beide partijen is objectief, het enige zekere is dat DXM niet gezond is en dat het net als bijna elke andere drug al van 1 keer schade aan het lichaam toebrengt (onherstelbaar zal van dosering afhangen) en er meer risico's aan verbonden zijn dan andere dissociatieven en tripmiddelen.
Klik om te vergroten...
Ik probeer DXM niet te verdedigen, voor mijn part is het levensgevaarlijk, echter moet dat dan wel aangetoond zijn. Wat er nu gebeurt is dat iemand wegens een vaag onderzoek iets schreeuwt over hersenschade, vervolgens wordt dat klakkeloos overgenomen. Niet handig, vind ik, maar we zullen er maar vanuit gaan dat DXM gewoon schadelijk is, tot het tegendeel is bewezen :)

OT: Espresso, nog wat alcohol en een opera van Wagner :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet, zo dadelijk ketamine en vodka :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet en wat bier :smoke:

Wijn na bier geeft plezier toch? :P
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niets, clean as a whistle. :mrgreen:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
25tolife zei:
Wijn na bier geeft plezier toch? :P
Klik om te vergroten...
of andersom? ik heb er nooit zo'n last van haha
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
wiet
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
25tolife zei:
Wiet en wat bier :smoke:

Wijn na bier geeft plezier toch? :P
Klik om te vergroten...

jep, bier na wijn alleen venijn :beer:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Einstein zei:
spacelord zei:
Kijk, iedereen die DXM gebruikt zal het verdedigen en iedereen die het niet (wil) gebruikt zal dit niet doen. Je leest selectief en gebruikt alleen wat je wil lezen.

Niemand van beide partijen is objectief, het enige zekere is dat DXM niet gezond is en dat het net als bijna elke andere drug al van 1 keer schade aan het lichaam toebrengt (onherstelbaar zal van dosering afhangen) en er meer risico's aan verbonden zijn dan andere dissociatieven en tripmiddelen.
Klik om te vergroten...
Ik probeer DXM niet te verdedigen, voor mijn part is het levensgevaarlijk, echter moet dat dan wel aangetoond zijn. Wat er nu gebeurt is dat iemand wegens een vaag onderzoek iets schreeuwt over hersenschade, vervolgens wordt dat klakkeloos overgenomen. Niet handig, vind ik, maar we zullen er maar vanuit gaan dat DXM gewoon schadelijk is, tot het tegendeel is bewezen :)

OT: Espresso, nog wat alcohol en een opera van Wagner :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het gaat toch niet alleen om hersenschade? Als iets funest is voor bepaalde organen is het ook gevaarlijk.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja als je geen hersenschade wil, moet je ook nooit meer alcohol drinken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Damien vol aan de coke! :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shitload alcohol en zometeen een baantje ceuk. :smoke:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Het gaat toch niet alleen om hersenschade? Als iets funest is voor bepaalde organen is het ook gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Klopt ook, dat van die lever- en nierschade wist ik trouwens eerder nog niet (vandaar dat ik door blijf leuteren over die hersenschade), dat wil ik best geloven, hoewel ik er zo snel geen bronnen voor kan vinden en even geen zin heb er überhaupt naar op zoek te gaan, dat kan wel een andere keer. Ik vind het alleen vreemd dat er overal uitbundig over (vooral) hersenschade wordt verteld, terwijl dat blijkbaar nog niet eens goed is onderzocht.

OT nu nog een hoge dosis Wagner, een klein beetje nog niet afgebroken cafeïne en een minieme hoeveelheid acetaldehyde :rock:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
Wiet, zo dadelijk ketamine en vodka

edit: toch geen vodka, ben voldaan met wiet en ketamine :smoke:
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lol spacelord werkt al goed zo te zien :P

OT:

Wijn heheh met wiet nog meer.. :stoned:
@Flameon : de baas die ook een bar heeft zegt dat altijd dus ik ga ervanuit dat het klopt ja :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...965966967968969...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."