#1
nope, was da? ![:)]()

pasquali zei:afgelopen weekend in amsterdam dnb
en leuk feestje elke eerste maandag van maand in amsterdam ....cheecky monday
Jeller zei:Heb er al 2 jaar Pukkelpop opzitten en dit jaar ook Rhakti Deî (klein goafestival)
dit jaar wordt het normaal gezien eerst Rhakti Deï, dan Dour en/of Pukkelpop en heel mss (als ik werk vind) wordt het een groot goafestival in Portugal dat Boom noemt
Werchter is ook wel leuk denk ik, maar een beetje overcrowded, minder sfeer, minder podiums en gortere afstand van camping naar festivalweide
Elektronik_dynamite zei:waldrock![]()
dat is opzich wel een cool festival ben er maar 1 keer geweest in 2003 maar de sfeer was er echt goed![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."