Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals!!

Festivals!!

148 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
nope, was da? :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga voor een 'dance' festival dit jaar. :P

waarsch. mysteryland :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een 2-daags festival in Grunn waar dan (alternatieve) europese acts optreden. Franz Ferdinand heeft er opgetreden voordat ze beroemd werden, Kaisers Chiefs..enz.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
aaahh, daar had k wel wat van gehoord,
speelde daar 'je moeder' ook ?
of heb k t nou verkeerd.. :rolleyes:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
The Prodigy :hearteyes: op Dance Valley... Iemand weleens naar Dance Valley geweest?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, ik zou niet weten of die er speelde. Kan best. Ik ben er zelf niet geweest :P
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha,
okee :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Motel Mozaique is echt goed (lijkt me)

Cocorosie is echt geweldig. :hearteyes:

Ken je Anthony and the Johnsons?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga zowiezo naar mysteryland dit jaar,met Mac.. :mrgreen:

ik will ook nog wel een x naar lowlands...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
lowlands en pukkelpop vind ik leuk.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb nog geen idee :confused:
mischien ALS er ergens een dnb festival is ga ik er heen als iemand wat weet laat het me dan weten :)
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#12
afgelopen weekend in amsterdam dnb
en leuk feestje elke eerste maandag van maand in amsterdam ....cheecky monday
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
pasquali zei:
afgelopen weekend in amsterdam dnb
en leuk feestje elke eerste maandag van maand in amsterdam ....cheecky monday
Klik om te vergroten...

wat een rotdag zeg. Kom je dinsdag helemaal verrot op je werk/school :(
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neen, niet eens van naam. Zal het eens opzoeken :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb er al 2 jaar Pukkelpop opzitten en dit jaar ook Rhakti Deî (klein goafestival)

dit jaar wordt het normaal gezien eerst Rhakti Deï, dan Dour en/of Pukkelpop en heel mss (als ik werk vind) wordt het een groot goafestival in Portugal dat Boom noemt

Werchter is ook wel leuk denk ik, maar een beetje overcrowded, minder sfeer, minder podiums en gortere afstand van camping naar festivalweide
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
Heb er al 2 jaar Pukkelpop opzitten en dit jaar ook Rhakti Deî (klein goafestival)

dit jaar wordt het normaal gezien eerst Rhakti Deï, dan Dour en/of Pukkelpop en heel mss (als ik werk vind) wordt het een groot goafestival in Portugal dat Boom noemt

Werchter is ook wel leuk denk ik, maar een beetje overcrowded, minder sfeer, minder podiums en gortere afstand van camping naar festivalweide
Klik om te vergroten...

:) Werchter heeft een goeie relaxte sfeer imo maar ja ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Er zijn idd maar 2 podia, dat is een nadeel maar ook een voordeel (heb je minder vaak last van overlappende optredens). Die afstand naar het terrein is idd groooot maar tis ook wel een gezellige wandeling met z'n allleuhhh :)
Het geluid is wel heeel goed op Werchter vind ik.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
waldrock :rock:
dat is opzich wel een cool festival ben er maar 1 keer geweest in 2003 maar de sfeer was er echt goed :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elektronik_dynamite zei:
waldrock :rock:
dat is opzich wel een cool festival ben er maar 1 keer geweest in 2003 maar de sfeer was er echt goed :)
Klik om te vergroten...

ik ben er 2x geweest,was zeker wel leuk!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ging vroeger meestal naar werchter

zou best weer eens willen :)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#20
Werchter dit jaar met Depeche Mode, Placebo, Franz Ferdinand, ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."