Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete club/grote uitgaansgelegenheid

Favoriete club/grote uitgaansgelegenheid

72 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Freak zei:
is geen onzin!, mag wel hier :)
Klik om te vergroten...

ohja...moet nog even wennen aan de niewe subfora
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Party's, clubs en discotheken heb ik wel ff gezien.
Maar aangezien mijn financiele toestand op het moment te wensen over laat vind ik het ook wel eens gezellig om in Valkenburg gewoon ergens in een kroeg te gaan staan en heel af en toe eens een discotheek in Beek (Mondial)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb de discotheken ook wel gezien.
De enige discotheek hier in Hoofddorp lopen meisjes van 16 rond
met een arrogantielevel van Paris Hilton en Britney Spears bij mekaar.
Nee man doe mij maar een lekker feestje.
In Qontrol,Defqon,Qlimax.... Heerlijk :mrgreen:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga alleen naar concerten eigenlijk. Voornamelijk in Paradiso, Melkweg, het Patronaat hier in Haarlem, soms Heineken Music Hall. Veel Amsterdam wel, dat is ook handig voor mij :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sweet_Shadow zei:
Ik ga alleen naar concerten eigenlijk. Voornamelijk in Paradiso, Melkweg, het Patronaat hier in Haarlem, soms Heineken Music Hall. Veel Amsterdam wel, dat is ook handig voor mij :)
Klik om te vergroten...

ja,amsterdam is handig,omdat er een nachtbus terugrijd he!
ik ben ook veel in t patronaat te vinden :P
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Obsessed zei:
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
Klik om te vergroten...

the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man :openmouth:
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#8
roaren* zei:
ben laatst naar lagoa geweest in menen, nuja één drugskot :mrgreen: duurt van 22u tot 12u :wink:


ja das wel juist lagoa is 1 groot drugskot zen der zelf ook al geweest en spreek uit ondervinding .
maar mijn favoriet is toch wel cherry moon . cherry moon is my home base . nog een drugskot :grin: :grin: :grin:



maar ik prefereer nog altijd een goed hard techno feestje
of een hardcore feestje :wink:
Klik om te vergroten...
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#9
Morgen ben ik @ The Site
w
wurmpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
roaren* zei:
Obsessed zei:
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
Klik om te vergroten...

the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man :openmouth:
Klik om te vergroten...
wat is dat toch met die techno nerds tov van andere muziek stylen :rolleyes:
nuja ik ga veel naar the-lambo de grote broer van the-site
ook tegen de grens van nl, cherrymoon is ook nice
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sweet_Shadow zei:
Ik ga alleen naar concerten eigenlijk. Voornamelijk in Paradiso, Melkweg, het Patronaat hier in Haarlem, soms Heineken Music Hall. Veel Amsterdam wel, dat is ook handig voor mij :)
Klik om te vergroten...


Eeeeey nog eentje uit Haarlem??? Cool zeg! Ook toevallig plannen voor het Patro binnenkort? Ik ga zaterdag naar Tom Harding. :hearteyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
geef mij maar the-site:een bangelijk kot,das hellemaal geen gabber tent:ale er zitten wel veel gabbers maar ook snobs dus:the-site is gwn het beste van al vink :mrgreen: maar ja
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ga soms naar hardcore feesjes, maar dat zijn geen zo'n feesjes met lonsdale en dergelijke om nu maar een voorbeeld te geven.. ik zelf luister het liefst naar hardcore, ksta ook altijd te hakku op feestjes :P maar moest je me zien lopen zou je het niet denken, want kvind van meself dat ek er niet egt gabber-achtig uitzie :P

nuja ik heb niets tegen gabbers of hardcore om dat even duidelijk te maken :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Christiaan18 zei:
vind ik altijd jammer dat mensen zon beeld hebben
Klik om te vergroten...

Ja, is het ook eigenlijk wel :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laatste waar ik aan moet denken als ik speed ofzo op heb is hardcore. Ik vind dat beter als ik ladderzat ben.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#16
roaren* zei:
ik ga soms naar hardcore feesjes, maar dat zijn geen zo'n feesjes met lonsdale en dergelijke om nu maar een voorbeeld te geven.. ik zelf luister het liefst naar hardcore, ksta ook altijd te hakku op feestjes :P maar moest je me zien lopen zou je het niet denken, want kvind van meself dat ek er niet egt gabber-achtig uitzie :P

nuja ik heb niets tegen gabbers of hardcore om dat even duidelijk te maken :wink:
Klik om te vergroten...

is bij mij ook zo hoor. vind mezelf ook geen gabber, maar vind het toch jammer dat mensen zon verkeerd beeld hebben. zie er ook niet uit als een echte gabber en van lonsdale enzo moet ik al helemaal niks hebben wat die kleren vind ik er gewoon niet uitzien :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#17
mathijs zei:
Hmm het is denk ik vooral het stereotype waar ik niet van hou...de kale kerels waarvan ik vermoed dat ze het niet zo hebben op buitenlanders die op de straathoek zwaar onder de pep zitten
Klik om te vergroten...

dat zijn geen gabbers,dat zijn skinheads..
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
echte skinheads zijn tegen drugs :wink:
zij zuipen liever
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#19
yup skinheads vinden drugs voor zwarte..



ik doe het liefste een festivalleke :grin:
heb er nog maar 3 achter de rug. maar toch een van de beste ervaringen van wegaan
:grin:
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga meer naar de grotere feesten van q-dance enz Hardstyle/hardcore/techno.
En verder zoek ik de beste feesten op in discotheken, meestal is dat in a'dam, Escape, marcanti, Melkweg HQ feesten waren erg vet.
En natuurlijk alle festivals af in de zomer :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."