#1
Freak zei:is geen onzin!, mag wel hier![]()
ohja...moet nog even wennen aan de niewe subfora
Freak zei:is geen onzin!, mag wel hier![]()

Sweet_Shadow zei:Ik ga alleen naar concerten eigenlijk. Voornamelijk in Paradiso, Melkweg, het Patronaat hier in Haarlem, soms Heineken Music Hall. Veel Amsterdam wel, dat is ook handig voor mij![]()
Obsessed zei:Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama![]()
roaren* zei:ben laatst naar lagoa geweest in menen, nuja één drugskotduurt van 22u tot 12u
![]()
ja das wel juist lagoa is 1 groot drugskot zen der zelf ook al geweest en spreek uit ondervinding .
maar mijn favoriet is toch wel cherry moon . cherry moon is my home base . nog een drugskot![]()
![]()
![]()
maar ik prefereer nog altijd een goed hard techno feestje
of een hardcore feestje![]()
wat is dat toch met die techno nerds tov van andere muziek stylenroaren* zei:Obsessed zei:Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama![]()
the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man![]()
Sweet_Shadow zei:Ik ga alleen naar concerten eigenlijk. Voornamelijk in Paradiso, Melkweg, het Patronaat hier in Haarlem, soms Heineken Music Hall. Veel Amsterdam wel, dat is ook handig voor mij![]()
maar jaChristiaan18 zei:vind ik altijd jammer dat mensen zon beeld hebben
roaren* zei:ik ga soms naar hardcore feesjes, maar dat zijn geen zo'n feesjes met lonsdale en dergelijke om nu maar een voorbeeld te geven.. ik zelf luister het liefst naar hardcore, ksta ook altijd te hakku op feestjes :P maar moest je me zien lopen zou je het niet denken, want kvind van meself dat ek er niet egt gabber-achtig uitzie :P
nuja ik heb niets tegen gabbers of hardcore om dat even duidelijk te maken![]()
mathijs zei:Hmm het is denk ik vooral het stereotype waar ik niet van hou...de kale kerels waarvan ik vermoed dat ze het niet zo hebben op buitenlanders die op de straathoek zwaar onder de pep zitten

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."