Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete club/grote uitgaansgelegenheid

Favoriete club/grote uitgaansgelegenheid

72 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm jammer, heb zelf eigenlijk meer de neiging om te zeggen dat ik van vrijwel iedere soort housemuziek kan genieten. Organiseer samen met een aantal andere zelf gabberfeesten, ik draai zelf hard-style en vind het te gek om bv techno, DnB, of elektro te horen. Ook alle andere soorten vind ik echt wel te gek.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was vroeger gek op Escape maar dat is nou zo koud geworden vind ik zelf! Echt een zombie wereld of zo!

The Mansion in de P.c. Hooftstraat in Amsterdam is geweldig en de Zebra lounge bij het Leidseplein (alle twee van dezelfde eigenaar). Marcanti is ook erg leuk.

Expornstar vind ik ook geweldig!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Hmm jammer, heb zelf eigenlijk meer de neiging om te zeggen dat ik van vrijwel iedere soort housemuziek kan genieten. Organiseer samen met een aantal andere zelf gabberfeesten, ik draai zelf hard-style en vind het te gek om bv techno, DnB, of elektro te horen. Ook alle andere soorten vind ik echt wel te gek.
Klik om te vergroten...

wijze uitspraak van mac :P
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik bid voor de dag dat mensen weer beginnen te spelen.... met instrumenten, en dat er op elke hoek van de straat een cafetje staat met een band die speelt! muziek maken.... onder de jeugd bijna een vergeten fenomeen... spijtig
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach, het gaat allemaal om emotie! Of muziek nou met instrumenten of computers gemaakt wordt, mij maakt het niet uit.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
drum n bass of jungle is toch wel een onverslaanbare sfeer .

maar techno , elektro , hardstyle kan ook wel relax zijn

alleen hardcore vind ik echt verschrikkelijk , al komt dit omdat iemand het gister opzette tijdens mn paddo-trip en ik daarna trippend 2 strakstaande gabbers tegenkwam die de hele tijd aan het stompen en beuken waren :rolleyes:

hardcore kills the soul :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
drum n bass of jungle is toch wel een onverslaanbare sfeer .

hardcore kills the soul :wink:
Klik om te vergroten...

En elektro vind ik inderdaad ook goed, maar dat werd lastig met dat gequote.:P
Maar dnb en jungle zijn idd relaxed!!!
En tsja hardcore..... :wave: :P De computervariant is klote...hardcorepunk is prima :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze hebben niks tegen gabbers, maar vinden hardcore gewoon niet zo'n geweldige muziek.

Ik heb uit sympathie trouwens nu ook mijn kop kaal geschoren :tongueout:
Ben net een echte :xtc:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, komt verdacht veel overeen met mij, alleen ben ik wel heel erg tegen rascisme. Die kale kop en dat pep snuiven gaat me prima af, op het moment
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
vind ik altijd jammer dat mensen zon beeld hebben
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb niks tegen gabbers hoor :)

alleen hardcore is gewoon verstand op 0 zoveel mogelijk drugs gebruiken en hakkuh ( voor een groot gedeelte van de bezoekers).

van iedereen die ik ken die teveel drugs gebruikt en er echt door in de problemen raakt gaat 95% wekelijk naar hardcore feesten en slikken zich helemaal vol.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha. ga zelf naar hardcore feesten neem over de hele avond 2 pillen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga nooit naar hardcorefeesten, maar een grammetje of 3 krijg ik er toch makkelijk in een weekend doorheen geboord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."