#1
Hmm jammer, heb zelf eigenlijk meer de neiging om te zeggen dat ik van vrijwel iedere soort housemuziek kan genieten. Organiseer samen met een aantal andere zelf gabberfeesten, ik draai zelf hard-style en vind het te gek om bv techno, DnB, of elektro te horen. Ook alle andere soorten vind ik echt wel te gek.
:P De computervariant is klote...hardcorepunk is prima 
