#1
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama ![:grin:]()
duurt van 22u tot 12u
:P De computervariant is klote...hardcorepunk is prima 