Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete club/grote uitgaansgelegenheid

Favoriete club/grote uitgaansgelegenheid

72 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Obsessed zei:
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
Klik om te vergroten...

the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man :openmouth:
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#3
roaren* zei:
ben laatst naar lagoa geweest in menen, nuja één drugskot :mrgreen: duurt van 22u tot 12u :wink:


ja das wel juist lagoa is 1 groot drugskot zen der zelf ook al geweest en spreek uit ondervinding .
maar mijn favoriet is toch wel cherry moon . cherry moon is my home base . nog een drugskot :grin: :grin: :grin:



maar ik prefereer nog altijd een goed hard techno feestje
of een hardcore feestje :wink:
Klik om te vergroten...
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Morgen ben ik @ The Site
w
wurmpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
roaren* zei:
Obsessed zei:
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
Klik om te vergroten...

the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man :openmouth:
Klik om te vergroten...
wat is dat toch met die techno nerds tov van andere muziek stylen :rolleyes:
nuja ik ga veel naar the-lambo de grote broer van the-site
ook tegen de grens van nl, cherrymoon is ook nice
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sweet_Shadow zei:
Ik ga alleen naar concerten eigenlijk. Voornamelijk in Paradiso, Melkweg, het Patronaat hier in Haarlem, soms Heineken Music Hall. Veel Amsterdam wel, dat is ook handig voor mij :)
Klik om te vergroten...


Eeeeey nog eentje uit Haarlem??? Cool zeg! Ook toevallig plannen voor het Patro binnenkort? Ik ga zaterdag naar Tom Harding. :hearteyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
geef mij maar the-site:een bangelijk kot,das hellemaal geen gabber tent:ale er zitten wel veel gabbers maar ook snobs dus:the-site is gwn het beste van al vink :mrgreen: maar ja
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#8
wurmpy zei:
roaren* zei:
Obsessed zei:
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
Klik om te vergroten...

the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man :openmouth:
Klik om te vergroten...
wat is dat toch met die techno nerds tov van andere muziek stylen :rolleyes:
nuja ik ga veel naar the-lambo de grote broer van the-site
ook tegen de grens van nl, cherrymoon is ook nice
Klik om te vergroten...

Gabber discotheek ? jah , en dan ? Zitten ook snobjes en zo hoor.

Wurmpy wat bedoel je precies , snap die post vn je ni bepaald :grin: tot aan :rolleyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
wurmpy: wa zegde gij na:dat the-lambo aan de grens is van nederland?

gij ze goe zot ja
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat hebben mensen hier tegen gabbers dan? :confused:
w
wurmpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Obsessed zei:
wurmpy zei:
roaren* zei:
Obsessed zei:
Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama :grin:
Klik om te vergroten...

the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man :openmouth:
Klik om te vergroten...
wat is dat toch met die techno nerds tov van andere muziek stylen :rolleyes:
nuja ik ga veel naar the-lambo de grote broer van the-site
ook tegen de grens van nl, cherrymoon is ook nice
Klik om te vergroten...

Gabber discotheek ? jah , en dan ? Zitten ook snobjes en zo hoor.

Wurmpy wat bedoel je precies , snap die post vn je ni bepaald :grin: tot aan :rolleyes:
Klik om te vergroten...
wel hier in brugge is er een serieuse jaloezie van techno dudes tov andere muziek stijlen, wil hier mee zeggen dat al die man die naar techno luisteren andere muziek stijlen niet kunnen uitstaan, en alleen maar afbreken, in dit geval op grond van foto's... vind ik belachelijk
ieder zijn style

@flash kieke
idd lambo licht dicht bij nl
maaldegem 5 min van nl lambo zit ook vol van de hollanders :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm jammer, heb zelf eigenlijk meer de neiging om te zeggen dat ik van vrijwel iedere soort housemuziek kan genieten. Organiseer samen met een aantal andere zelf gabberfeesten, ik draai zelf hard-style en vind het te gek om bv techno, DnB, of elektro te horen. Ook alle andere soorten vind ik echt wel te gek.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Was vroeger gek op Escape maar dat is nou zo koud geworden vind ik zelf! Echt een zombie wereld of zo!

The Mansion in de P.c. Hooftstraat in Amsterdam is geweldig en de Zebra lounge bij het Leidseplein (alle twee van dezelfde eigenaar). Marcanti is ook erg leuk.

Expornstar vind ik ook geweldig!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
Hmm jammer, heb zelf eigenlijk meer de neiging om te zeggen dat ik van vrijwel iedere soort housemuziek kan genieten. Organiseer samen met een aantal andere zelf gabberfeesten, ik draai zelf hard-style en vind het te gek om bv techno, DnB, of elektro te horen. Ook alle andere soorten vind ik echt wel te gek.
Klik om te vergroten...

wijze uitspraak van mac :P
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik bid voor de dag dat mensen weer beginnen te spelen.... met instrumenten, en dat er op elke hoek van de straat een cafetje staat met een band die speelt! muziek maken.... onder de jeugd bijna een vergeten fenomeen... spijtig
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach, het gaat allemaal om emotie! Of muziek nou met instrumenten of computers gemaakt wordt, mij maakt het niet uit.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
drum n bass of jungle is toch wel een onverslaanbare sfeer .

maar techno , elektro , hardstyle kan ook wel relax zijn

alleen hardcore vind ik echt verschrikkelijk , al komt dit omdat iemand het gister opzette tijdens mn paddo-trip en ik daarna trippend 2 strakstaande gabbers tegenkwam die de hele tijd aan het stompen en beuken waren :rolleyes:

hardcore kills the soul :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
drum n bass of jungle is toch wel een onverslaanbare sfeer .

hardcore kills the soul :wink:
Klik om te vergroten...

En elektro vind ik inderdaad ook goed, maar dat werd lastig met dat gequote.:P
Maar dnb en jungle zijn idd relaxed!!!
En tsja hardcore..... :wave: :P De computervariant is klote...hardcorepunk is prima :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze hebben niks tegen gabbers, maar vinden hardcore gewoon niet zo'n geweldige muziek.

Ik heb uit sympathie trouwens nu ook mijn kop kaal geschoren :tongueout:
Ben net een echte :xtc:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, komt verdacht veel overeen met mij, alleen ben ik wel heel erg tegen rascisme. Die kale kop en dat pep snuiven gaat me prima af, op het moment

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."