Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerklaar je muziekstyle

Verklaar je muziekstyle

84 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
zo goed als alle stijlen.
waarom?
omdat ik me niet kan plaatsen in 1 stijl, de stijl die ik op een moment luister is stemmings bepalend.
het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baukereg zei:
In de metalscene zijn er maar weinig bands die 'echt' zijn, of origineel.
Klik om te vergroten...

Dat heb je verkeerd, er zijn nog genoeg 'underground' bands die 'true' zijn. En qua orginaliteit is d'r ook wel wat te vinden, maar hé, metal is gewoon 1 en al cliche's, dat is juist mooi :mrgreen: . Ook vind ik het gaaf aan metal dat het net als elektronische muziek in veel genres te verdelen is, voor ieder wat wils.

Daarnaast luister ik ook genoeg andere genre's, het ligt gewoon aan de kwaliteit van het nummer/band, jezelf vastspijkeren aan een genre is zoals je zegt een verkeerde zaak.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
vooral goa en psytrance, liefst boven de 150 bpm, maar moet zeker niet hoor, khoor ook zeer graag zweverige muziek

drumnbass vind ik ook heel leuk om op uit te gaan maar soms beetje te veel jong volk..

zolang er maar een redelijk tempo inzit is het goed anders val ik zo veel automatisch stil..
gelijk electro vind ik echt supergoe maar om op te danse vind ik da echt te traag
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
psytrance :hearteyes:

denk dat jij dat ook wel leuk vind trip unit :)
Klik om te vergroten...
goa-psytrance :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:grin:

de sfeer, de muziek, de mensen... :hearteyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
psytrance :hearteyes:

denk dat jij dat ook wel leuk vind trip unit :)
Klik om te vergroten...
goa-psytrance :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:grin:

de sfeer, de muziek, de mensen... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
ik begrijp wat je bedoeld
we zouden mss een psytrance/goa clubje moeten oprichten :P
(schranz, jeller geintereseerd? :grin: )
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hou het meest van techno, tekno, drum ´n bass. Zeker als je lekker vaag bent is het gewoon gaan. Het is gewoon kicken die muziek.
Meestal is mijn gevoel bepalend voor de muziek die ik wil horen. Maar deze muziek kan ik bij elk gevoel toepassen, en dat vind ik wel het mooiste eraan. Als ik blij ben, als ik me kut voel, het is altijd goed.

En buiten de housemuziek ben ik weg van Herman Brood. Die muziek blijft boeien. Die teksten zijn wel zo vet. En als hij dan zingt, hoor je gewoon het zweet van zijn kop afgutsen zeg maar. Die hele vent, ik vind het gewoon een kanjer. Die deed gewoon wat hij wou.

Verder kan ik me wel in meerdere stijlen vinden, maar dat zijn dan gewoon afzonderlijke liedjes die ik mooi vind en niet meteen de hele stroming. Veel dat ik mooi vind, is gebaseerd op herinneringen. Vind ik ze mooi omdat ze een bepaald gevoel oproepen.

Ik kan van die Hollandse meezingers op geen enkel moment waarderen. En r&b en ander gangsta-blingbling-gedoe ook niet.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elektronik_dynamite zei:
zo goed als alle stijlen.
waarom?
omdat ik me niet kan plaatsen in 1 stijl, de stijl die ik op een moment luister is stemmings bepalend.
het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen
Klik om te vergroten...
Hmjah met ik met je eens ,want ik luister ook niet alleen maar naar 1 style,maar ik heb wel een bepaalde voorkeur wat ik het liefst luister zeg maar.
Zeker als ik aan het trippen ben vind ik niet alle stylen prettig.


Ellesdee zei:
psytrance :hearteyes:

denk dat jij dat ook wel leuk vind trip unit :)
Klik om te vergroten...
Yea Goa/Psytrance vind ik ook wel lekker eigenlijk.
Ik denk dat dat echte tripmuziek is voor tripdrugs net als Alice :wink:

Ik heb sinds kort een style ontdekt die ik ook wel lekker vind....
Genaamd: Progressive.
Aanrader!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bijna alles waar een beetje een base in geknalt is, jump, speed, hardcore hardstyle etc

als ik echt helemaal van de kaart ben TERROR En dan kan hard knallen. :mrgreen: :mrgreen: :grin: :openmouth: maar 1 nummertje ofzo dan is het wel weer genoeg
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik luister van alles, voornamelijk hiphop en hardcore.
Nee ik luister geen commerciele hiphop, ik ben erg kieskeurig, en vind vaak de beat het meest belangrijk in een nummer.

Daarnaast ben ik dol op happy hardcore, wordt je altijd zo vrolijk van die hoge stemmetjes en gekke beats :)

En hardcore is gewoon mijn stijl :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
happy hardcore
Klik om te vergroten...
lets play tetris motherfucker
happy hardcore... lang geleden dat ik ernaar heb geluisterd, grappige muziek :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr.jiho zei:
BobG zei:
happy hardcore
Klik om te vergroten...
lets play tetris motherfucker
happy hardcore... lang geleden dat ik ernaar heb geluisterd, grappige muziek :)
Klik om te vergroten...

Net als die Ravers Revolution-cd´s van vroeger, die waren ook leuk. Met Dune erop enzo.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trip Unit zei:
Elektronik_dynamite zei:
zo goed als alle stijlen.
waarom?
omdat ik me niet kan plaatsen in 1 stijl, de stijl die ik op een moment luister is stemmings bepalend.
het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen
Klik om te vergroten...
Hmjah met ik met je eens ,want ik luister ook niet alleen maar naar 1 style,maar ik heb wel een bepaalde voorkeur wat ik het liefst luister zeg maar.
Zeker als ik aan het trippen ben vind ik niet alle stylen prettig.
Klik om te vergroten...
ik vind alles prachtig mits het de goeie flow/beat/vocals heeft.
en dan ook echt alles!

jazz
soul
dnb
goa
progresive
full on
schranz
techno
hardcore
terror
noize
new york hardcore
punk
ska
reggea
hiphop
nederhop
blues
black metal
death metal
grindcore
psychedelic rock
grunge
house
jungle
etc etc.
noem maar op het kan niet gek genoeg
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
op XTC in breakbeat gewoon geweldig, al die geluidjes je rolt gewoon over de muziek heen geweldig, en punk zeker gewoon omdat je dr vrolijk van wordt dus vooral geen boze punk over politiek maar vrolijke punk over onzin...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ruime muziekstijl elektronik
ik heb er eerlijk gezegt ook een wijde
ff wat namen uit jouw muziekstijl pikken:
jazz
soul
dnb
goa
progresive
full on
schranz
techno
hardcore
punk
ska
reggea
hiphop
nederhop
blues
psychedelic rock

en nog vele meer, kan eigenlijk bijna alles apprecieren, maar wil niet zeggen dat ik er graag naar luister


jungle
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elektronik_dynamite zei:
Trip Unit zei:
Elektronik_dynamite zei:
zo goed als alle stijlen.
waarom?
omdat ik me niet kan plaatsen in 1 stijl, de stijl die ik op een moment luister is stemmings bepalend.
het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen
Klik om te vergroten...
Hmjah met ik met je eens ,want ik luister ook niet alleen maar naar 1 style,maar ik heb wel een bepaalde voorkeur wat ik het liefst luister zeg maar.
Zeker als ik aan het trippen ben vind ik niet alle stylen prettig.
Klik om te vergroten...
ik vind alles prachtig mits het de goeie flow/beat/vocals heeft.
en dan ook echt alles!

jazz
soul
dnb
goa
progresive
full on
schranz
techno
hardcore
terror
noize
new york hardcore
punk
ska
reggea
hiphop
nederhop
blues
black metal
death metal
grindcore
psychedelic rock
grunge
house
jungle
etc etc.
noem maar op het kan niet gek genoeg
Klik om te vergroten...

dan ga ik ook maar ff stijlen jatten waar ik ook naa luister :P


dnb
goa
progresive
full on
techno
hardcore
noize
new york hardcore
punk
ska
reggea
nederhop
black metal
death metal
grindcore
rock
grunge
house
jungle

:mrgreen:

vind death metal nog steeds erg leuk, ga dr alleen minder heen, grindcore is ook super...
mjah bij me vrijwilligerswerk kom ik wel aan mn trekken qua die muziek... :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
psytrance :hearteyes:

denk dat jij dat ook wel leuk vind trip unit :)
Klik om te vergroten...
goa-psytrance :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:grin:

de sfeer, de muziek, de mensen... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
ik begrijp wat je bedoeld
we zouden mss een psytrance/goa clubje moeten oprichten :P
(schranz, jeller geintereseerd? :grin: )
Klik om te vergroten...

hahaha idd... :P

de goa psychonauts :P ofzo...

Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
psytrance :hearteyes:

denk dat jij dat ook wel leuk vind trip unit :)
Klik om te vergroten...
Yea Goa/Psytrance vind ik ook wel lekker eigenlijk.
Ik denk dat dat echte tripmuziek is voor tripdrugs net als Alice :wink:

Ik heb sinds kort een style ontdekt die ik ook wel lekker vind....
Genaamd: Progressive.
Aanrader!
Klik om te vergroten...

progressive vind ik niet zo... geef my maar full on... die climax... :hearteyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
ik begrijp wat je bedoeld
we zouden mss een psytrance/goa clubje moeten oprichten :P
(schranz, jeller geintereseerd? :grin: )
Klik om te vergroten...

hahaha idd... :P

de goa psychonauts :P ofzo...

Ik heb sinds kort een style ontdekt die ik ook wel lekker vind....
Genaamd: Progressive.
Aanrader!
Klik om te vergroten...

progressive vind ik niet zo... geef my maar full on... die climax... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
idd of very dark psytrance :hearteyes:
en laat maar weten als het clubje is opgericht he :mrgreen: :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
yeah dark psy is ook geweldig, heb er alleen helaas weinig muziek van... :(
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
yeah dark psy is ook geweldig, heb er alleen helaas weinig muziek van... :(
Klik om te vergroten...
ik gooi u er letterlijk mee dood :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
schranziewanzie zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
ik begrijp wat je bedoeld
we zouden mss een psytrance/goa clubje moeten oprichten :P
(schranz, jeller geintereseerd? :grin: )
Klik om te vergroten...

hahaha idd... :P

de goa psychonauts :P ofzo...

Ik heb sinds kort een style ontdekt die ik ook wel lekker vind....
Genaamd: Progressive.
Aanrader!
Klik om te vergroten...

progressive vind ik niet zo... geef my maar full on... die climax... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
idd of very dark psytrance :hearteyes:
en laat maar weten als het clubje is opgericht he :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
aan u de eer schranz :wink:
@ellesdee stuur me maar pmke alsde dark psy zoekt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."