#1
ik en wel mensen die t doen,maar zelf heb ik er geen behoefte aan

Solidius zei:Als er na een feest ergens nog een goede afterparty is dan gaan we daar meestal wel verder.
spacekonijn zei:ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
spacekonijn zei:ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
dallandra zei:ik ken wel mensen die t doen,maar zelf heb ik er geen behoefte aan

El Retro zei:Wie van jullie gaat er na het uitgaan nog naar afterclubs, of aftert nog door tot smiddags. Persoonlijk snap ik dit totaal niet. Na een nacht feesten, waarom nog doorgaan tot smiddag's als je weet dat het ZONDAG is en het is al licht, en je weet dat je een godverse kloteweek voor de boeg hebt, waarom dan nog zo lang feesten, ook al als je weet dat het licht is?
Ik snap daar dus niets van, maar kom, mijn mening. Nu wou ik weten waar de afteraars zitten hier, of wat jullie na het uitgaan het liefste doen!
spacekonijn zei:ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."