Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfteren

Afteren

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik en wel mensen die t doen,maar zelf heb ik er geen behoefte aan
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie van jullie gaat er na het uitgaan nog naar afterclubs, of aftert nog door tot smiddags. Persoonlijk snap ik dit totaal niet. Na een nacht feesten, waarom nog doorgaan tot smiddag's als je weet dat het ZONDAG is en het is al licht, en je weet dat je een godverse kloteweek voor de boeg hebt, waarom dan nog zo lang feesten, ook al als je weet dat het licht is?

Ik snap daar dus niets van, maar kom, mijn mening. Nu wou ik weten waar de afteraars zitten hier, of wat jullie na het uitgaan het liefste doen!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm.. moet zeggen dat ik het altijd wel prettig vind om nog eventjes te chillen na een feest. Soms kan je toch niet slapen :tongueout:
Tot een uurtje of 9 ofzoiets...
We hebben in Groningen pizzaria's die tot 8 uur 's ochtends open zijn dus daar kan je anyway altijd wel terecht. Verder hebben we niet echt sluitingstijden dus vaak kom je pas rond 6en een club uitgerold.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik om 8 uur 's ochtends van een feest terug kom en dan ga slapen is m'n hele ritme fucked up, dus blijf ik liever tot een uurtje of 11 's avonds wakker en ga dan maandag een beetje brak naar school, dan heb ik tenminste van te voren fatsoenlijk geslapen ipv dat ik zondag om 4 uur 's middags wakker word en dan niet meer kan slapen 's avonds..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind dat ook nog leuk beetje uitchillen..
heb ooit eens gehad dat ik wakker bleef tot 2 uur 's middags, dan ging slapen en om 1 uur 's nachts wakker geworden.. heb dan wat gegeten enzo en om 2 uur 's weer gaan slapen en om 11 uur weer wakker worden :tongueout:

zo'n 20 uur slaap is wel veel hehe
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat had ik vorig weekend.. vrijdagnacht LSD gedaan, toen zaterdag overdag van 12 uur 's middags tot een uur of 9 geslapen, toen even naar een verjaardag toen om 12 uur weer gaan slapen tot 1 uur 's middags.. ook 20 uur :P Toen 's avonds rond een uur of 2 weer gaan slapen, toen maar 6 uurtjes.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
mja meestal slaap ik maar een puur uurtjes als ik veel gezopen heb en dan de volgende dag lang slapen
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als er na een feest ergens nog een goede afterparty is dan gaan we daar meestal wel verder. En wat werken betreft neem ik dan sowieso de maandag en dinsdag vrij :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
Als er na een feest ergens nog een goede afterparty is dan gaan we daar meestal wel verder.
Klik om te vergroten...

Zo is het. :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
Klik om te vergroten...

ja,en dat verknipte is juist wat ik er zo kut aan vind.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Maar als het toch gewoon gezellig is? Slapen is voor mietjes :tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
op goa blijft het wel eens doorgaan tot de middag en dan is de sfeer er nog altijd in.. dus dan zie ik nog geen reden om te gaan slapen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
dallandra zei:
ik ken wel mensen die t doen,maar zelf heb ik er geen behoefte aan
Klik om te vergroten...

Ik hoef ook niet zo nodig. Ik heb er een hekel aan als ik x op heb om het dan licht te zien worden. Vanaf de 1ste pil die ik nam is dat al zo.
B
BelgLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk dat de meeste gewoon naar een after stappen...

1. omdat ze nog niet uitgefeest zijn (kan gebeuren hé !)
2. omdat ze nog paar uur willen genieten van hun drugs want geef toe, eens je gaat slapen en je wakker word... is het verhaal over


that's why :grin:



nu ja, ik doe het ook maar 15weekends denk ik per jaar
meestal rond 6u heb ik het wel gezien hoor :stoned:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mij wel, bij mij moet het donker zijn. Eens ik besef dat het licht begint te worden is het gedaan.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
Wie van jullie gaat er na het uitgaan nog naar afterclubs, of aftert nog door tot smiddags. Persoonlijk snap ik dit totaal niet. Na een nacht feesten, waarom nog doorgaan tot smiddag's als je weet dat het ZONDAG is en het is al licht, en je weet dat je een godverse kloteweek voor de boeg hebt, waarom dan nog zo lang feesten, ook al als je weet dat het licht is?

Ik snap daar dus niets van, maar kom, mijn mening. Nu wou ik weten waar de afteraars zitten hier, of wat jullie na het uitgaan het liefste doen!
Klik om te vergroten...

maar als je uit gaat, gaat het er toch ook niet om da het donker is...
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Gaan vaker nog wel eens naar Zino in Tilburg na een feest. www.zino.nl
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Dat verknipte is juist het leuke eraan.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier in Heerlen is alles om 03:00 uur dicht, het is hier ook niet echt spannend uitgaan. Leuk om even wat te gaan drinken, maar echt uitgaan doe ik af en toe in Amsterdam of een andere grote stad. Op een goa/psy feest gaat de boel ook nog wel eens door tot 10 - 12 uur 's ochtends, en bijna altijd blijven dan nog genoeg mensen! Dan ga ik zelf ook lekker door. Ik ben pas moe als ik er echt mee kap, of dat nou om 06:00 is of om 11:00.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga niet zo vaak uit naar feesten en dansgelegenheden, maar nachten half doorhalen doe ik toch wel elk weekend, dan slaap ik echt niet voor 6 uur 's ochtens, en dan waren er ook wel keren dat we dachten 'tja het is nu al zo laat, dan kunnen we net zo goed opblijven' (uur of 10-11 in de ochtend bv).

Als ik ooit toch naar een dansplek zou gaan, weet ik zeker dat ik een van die mensen zou zijn die smiddags nog lekker doorgaan met feesten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."