Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfteren

Afteren

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet toch niet per sé afteren om nog van drugs te genieten? Als mn pillen zijn uitgewerkt neem ik idd niet meer bij, maar 't is heel fijn om dan met een paar goeie vrienden nog wat op kot te zitten/hangen/liggen, eventueel wat jointjes te roken en stilaan in slaap te vallen.
Als ik na het uitgaan plots alleen ben, heb ik al eens last van paranoia en depri (vooral van speed). Maar als mn vrienden er nog bij zijn (al voelen zij zich nog altijd goed), heb ik er zo goed als geen last van. M'n vriendjes zijn de beste!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Brownsugar zei:
Vaak geafterd in Club Organza en bij mij thuis of bij vrienden.

Voor mij is het wel een tijd geleden dat ik heb geafterd, maar vond het altijd reuze relaxt. Dan heb je pas echt tijd voor elkaar en gewoon lekker het is iets van een cooldown!!
Klik om te vergroten...

woon je in maarssen of breukelen?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vince_ zei:
Je moet toch niet per sé afteren om nog van drugs te genieten? Als mn pillen zijn uitgewerkt neem ik idd niet meer bij, maar 't is heel fijn om dan met een paar goeie vrienden nog wat op kot te zitten/hangen/liggen, eventueel wat jointjes te roken en stilaan in slaap te vallen.
Als ik na het uitgaan plots alleen ben, heb ik al eens last van paranoia en depri (vooral van speed). Maar als mn vrienden er nog bij zijn (al voelen zij zich nog altijd goed), heb ik er zo goed als geen last van. M'n vriendjes zijn de beste!
Klik om te vergroten...
jup dat heb ik ook, als ik veel dope hebt gepakt en ik ben plotseling alleen krijg ik soms stemmetjes in m'n hoofd, ik bedoel dan dat m'n hersenen tegen zichzelf praten.... if you know what i mean

-dat was toch wel een tof feestje
*ja dat vond ik ook :confused:

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."