#1
Vaak geafterd in Club Organza en bij mij thuis of bij vrienden.
Voor mij is het wel een tijd geleden dat ik heb geafterd, maar vond het altijd reuze relaxt. Dan heb je pas echt tijd voor elkaar en gewoon lekker het is iets van een cooldown!!
Voor mij is het wel een tijd geleden dat ik heb geafterd, maar vond het altijd reuze relaxt. Dan heb je pas echt tijd voor elkaar en gewoon lekker het is iets van een cooldown!!
