Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfteren

Afteren

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BrownsugarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vaak geafterd in Club Organza en bij mij thuis of bij vrienden.

Voor mij is het wel een tijd geleden dat ik heb geafterd, maar vond het altijd reuze relaxt. Dan heb je pas echt tijd voor elkaar en gewoon lekker het is iets van een cooldown!!
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#2
afteren doe ik meestal op de fiets naar huis
of ergens in de stad jointje roken
maar als het licht is inderdaad
naar huis, lekker pitten
of nog lekker discovery channel kijken, wat lekkers eten in bed :hearteyes:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vroeger weekendje bestond zaterdagnacht Illusion, dan afterclub Carat intsstijd ook al lang dicht doorgaan tot zondagavond 0u en dan naar La Rocca en dan maandagochtend soms nog ke Carat.
Toen Carat geslote werd vaak na The King's ma is intss ook voor 4maanden dicht allez in King's ben ik al dik anderhalf jaar ni meer geweest sinds ik aan de kust woon nu enkele maanden gelede is er in Oostende eentje geopend afterclub dus is nu geslote vo 4 maanden geluidsoverlast wtf zeg ligt in uitgaansbuurt, + gaat pas s'ochtends open dus begrijp ni hoe dat het kan geluidsoverlast and by the way zulle naar men gedacht meer last hebben van de nachten dan overdag, ze nemen steeds meer van ons, open your eyes peop and wake up, een protestmars zouden we er beter eens voor houden tegen the gouvernement ma ach ja.
Anyway feesten gaat bijna beginnen me happy :sunglasses: :hearteyes: :)
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja allmost vergeten dus de afters worden vaak bij mij gehouden wel zalig en van men geburen heb ik geen last schatten van mensen om het zo te zeggen of anders soms eens bij vriendin of vriend maar over het algemeen hier love it.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
wij afteren na een feest meestal wel thuis en eigenlijk standaard wel tot zondagavond en soms tot maandag :grin:
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet toch niet per sé afteren om nog van drugs te genieten? Als mn pillen zijn uitgewerkt neem ik idd niet meer bij, maar 't is heel fijn om dan met een paar goeie vrienden nog wat op kot te zitten/hangen/liggen, eventueel wat jointjes te roken en stilaan in slaap te vallen.
Als ik na het uitgaan plots alleen ben, heb ik al eens last van paranoia en depri (vooral van speed). Maar als mn vrienden er nog bij zijn (al voelen zij zich nog altijd goed), heb ik er zo goed als geen last van. M'n vriendjes zijn de beste!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Brownsugar zei:
Vaak geafterd in Club Organza en bij mij thuis of bij vrienden.

Voor mij is het wel een tijd geleden dat ik heb geafterd, maar vond het altijd reuze relaxt. Dan heb je pas echt tijd voor elkaar en gewoon lekker het is iets van een cooldown!!
Klik om te vergroten...

woon je in maarssen of breukelen?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vince_ zei:
Je moet toch niet per sé afteren om nog van drugs te genieten? Als mn pillen zijn uitgewerkt neem ik idd niet meer bij, maar 't is heel fijn om dan met een paar goeie vrienden nog wat op kot te zitten/hangen/liggen, eventueel wat jointjes te roken en stilaan in slaap te vallen.
Als ik na het uitgaan plots alleen ben, heb ik al eens last van paranoia en depri (vooral van speed). Maar als mn vrienden er nog bij zijn (al voelen zij zich nog altijd goed), heb ik er zo goed als geen last van. M'n vriendjes zijn de beste!
Klik om te vergroten...
jup dat heb ik ook, als ik veel dope hebt gepakt en ik ben plotseling alleen krijg ik soms stemmetjes in m'n hoofd, ik bedoel dan dat m'n hersenen tegen zichzelf praten.... if you know what i mean

-dat was toch wel een tof feestje
*ja dat vond ik ook :confused:

:wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja dat is bij mij ook zo.
het feest is dan toch ook over
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#11
afteren doe ik meestal op de fiets naar huis
of ergens in de stad jointje roken
maar als het licht is inderdaad
naar huis, lekker pitten
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie van jullie gaat er na het uitgaan nog naar afterclubs, of aftert nog door tot smiddags. Persoonlijk snap ik dit totaal niet. Na een nacht feesten, waarom nog doorgaan tot smiddag's als je weet dat het ZONDAG is en het is al licht, en je weet dat je een godverse kloteweek voor de boeg hebt, waarom dan nog zo lang feesten, ook al als je weet dat het licht is?

Ik snap daar dus niets van, maar kom, mijn mening. Nu wou ik weten waar de afteraars zitten hier, of wat jullie na het uitgaan het liefste doen!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm.. moet zeggen dat ik het altijd wel prettig vind om nog eventjes te chillen na een feest. Soms kan je toch niet slapen :tongueout:
Tot een uurtje of 9 ofzoiets...
We hebben in Groningen pizzaria's die tot 8 uur 's ochtends open zijn dus daar kan je anyway altijd wel terecht. Verder hebben we niet echt sluitingstijden dus vaak kom je pas rond 6en een club uitgerold.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik om 8 uur 's ochtends van een feest terug kom en dan ga slapen is m'n hele ritme fucked up, dus blijf ik liever tot een uurtje of 11 's avonds wakker en ga dan maandag een beetje brak naar school, dan heb ik tenminste van te voren fatsoenlijk geslapen ipv dat ik zondag om 4 uur 's middags wakker word en dan niet meer kan slapen 's avonds..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind dat ook nog leuk beetje uitchillen..
heb ooit eens gehad dat ik wakker bleef tot 2 uur 's middags, dan ging slapen en om 1 uur 's nachts wakker geworden.. heb dan wat gegeten enzo en om 2 uur 's weer gaan slapen en om 11 uur weer wakker worden :tongueout:

zo'n 20 uur slaap is wel veel hehe
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat had ik vorig weekend.. vrijdagnacht LSD gedaan, toen zaterdag overdag van 12 uur 's middags tot een uur of 9 geslapen, toen even naar een verjaardag toen om 12 uur weer gaan slapen tot 1 uur 's middags.. ook 20 uur :P Toen 's avonds rond een uur of 2 weer gaan slapen, toen maar 6 uurtjes.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
mja meestal slaap ik maar een puur uurtjes als ik veel gezopen heb en dan de volgende dag lang slapen
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als er na een feest ergens nog een goede afterparty is dan gaan we daar meestal wel verder. En wat werken betreft neem ik dan sowieso de maandag en dinsdag vrij :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solidius zei:
Als er na een feest ergens nog een goede afterparty is dan gaan we daar meestal wel verder.
Klik om te vergroten...

Zo is het. :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacekonijn zei:
ja ik ken ook veel mensen die kicken juist op het zolang mogelijk doorgaan , je word dan ook steeds verknipter.
vrij loos imo. rond 8 uur sochtends wil ik toch wel gaan slapen.
Klik om te vergroten...

ja,en dat verknipte is juist wat ik er zo kut aan vind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."