#1
Daar wil ik mijn geweer wel insteken. 


GewoonVOL zei:
MetaalKonijn zei:The Strokes is inderdaad wel een leuk bandje, maar toch ietwat overrated naar mijn mening, kan niet vaak een heel album van hun luisteren.
El Retro zei:Kvind Type O Negative echt niet goed. Zo'n diepe zware stem dat de zanger heeft, maarja das persoonlijk he, iedereen denkt er anders over.

aka teslacoilDeranged zei:Van Der Graaf Generator.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."