#1

GewoonVOL zei:
MetaalKonijn zei:The Strokes is inderdaad wel een leuk bandje, maar toch ietwat overrated naar mijn mening, kan niet vaak een heel album van hun luisteren.
El Retro zei:Kvind Type O Negative echt niet goed. Zo'n diepe zware stem dat de zanger heeft, maarja das persoonlijk he, iedereen denkt er anders over.

Kim zei:Skrewdriver :P
matthijs zei:dingo zei:Heb overlaatst Millionaire ontdekt en vind het echt vet, een aanrader.![]()
Wat zeg je van Kyuss?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."