Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke band raad jij aan?!

Welke band raad jij aan?!

285 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
needlefreak zei:
Fishhead07 zei:
Whaha ga je aan mijn muziek kennis twijfelen moet jij weten. Maar punt 1 ik heb niet verzonne dat het punk is staat vast. En punt 2 of jij het daar mee eens bent moet jij weten :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Green_day

:wink:
Klik om te vergroten...

Ik ben vroeger heel lang actief geweest in de punkscene en ik draag het nog steeds mee in m'n hart. Ik heb altijd van de muziek gehouden maar nog veel meer van de attitude. Punk is meer dan een muziekstijl!

Je moet niet alles geloven wat je leest want de media is onwetend op dit vlak. Green day, offspring, sum41, good charlotte, etc. volgens de media allemaal punkbands. Maar elke zichzelf respecterende punker lacht hiermee. :mrgreen:

Nog een mooi voorbeeld: Skinheads worden in de media afgeschilderd als racisten. Maar op optredens zitten punks & skins samen te zuipen en te feesten. De originele skinheads hadden niks met racisme te maken. Nazi skins zijn een vertakking skins die er later zijn bijgekomen en daar moet ik niks van weten.
Klik om te vergroten...

Ik ben het totaal met je eens. En wat boeid het ook eigenlijk onder welke muziek stijl het precies past. Het is geen echte punk maar ook geen pop dus ja :) Maarja boeie het gaat erom dat je van de muziek houd en dat inderdaad verschillende soorten mensen die van verschillende muziek houden best samen kunnen feesten. En niets mis met punkers alto's en gothics en skater en alle andere levensstijlen die wij Nederlanders zo graag in hokjes plaatsen. Ik was vroeger ook skater / alto. Maar nu gewoon een muziek genieter :wink: En ik luister bijna alle muziek stijlen wel en zo hoort het toch ook. Niet dat je je kleed als een punker dat je dan alleen punk mag luisteren. Of als je een lonsdale trui draagt dat je alleen hardcore luisterd :)

Maarja wie ben ik.. Maar een simpele jongen.

Geniet gewoon van de muziek en laten we niet gaan ruzie onder welke stijl of genre het precies valt :wink:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
That's the spirit! :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar Green Day is en blijft punkmuziek hoor. :tongueout:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mihoen is wel een vette Nijmeegse punkband.
En Antidote is ook goed!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
matthijs zei:
Maar Green Day is en blijft punkmuziek hoor. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hehe ja opzich ook wel ja maar laten we niet meer gaan discuseren over bij welke muziekstijl het precies hoort maar het over de bands zelf gana hebben :grin:

De oude green day is echt punk ja de nieuwe green day meer pop.

allebij zeer goed trouwens :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
needlefreak zei:
That's the spirit! :wink:
Klik om te vergroten...

Ja tochhh :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."