Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke band raad jij aan?!

Welke band raad jij aan?!

285 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
nieuwe album van kaiser chiefs is echt heeeeel goed!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maat van me heeft een bandje The verticals genaamd, is wel leuk hoor, ze gaan over een tweetal weken hun eerste cd opnemen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier even een topic om wellicht voor je forumleden onbekende bandjes te droppen, als 't kan, inclusief een linkje voor de download.

Zelf kwam ik dit vanmiddag tegen, een stukje duistere obscure thrashmetal (voor de liefhebbers)

http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=12835

MP3's:

http://media.audiostreet.net/D512AE0370 ... w_mix_.mp3

http://media.audiostreet.net/0259FC9B70 ... _demo_.mp3

http://media.audiostreet.net/2194D40469 ... cover_.mp3



Carry on!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verder móet iedereen Municipal Waste luisteren, of sterven.

http://www.facethewaste.com/

Gigdates:

25-Apr NL Tilburg O13
26-Apr NL Deventer Burgerweeshuis
27-Apr NL Groningen Vera
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die 1e band kan ik niet luisteren

Song Play Error

An error occurred while attempting to play the selected song. The error reported was: Deep linking to songs on AudioStreet.net is only allowed for premium artists.
Klik om te vergroten...

Municipal Waste, bleh niets voor mij :P

As The Poets Affirm bijvoorbeeld wel:

Thalia

Snow-white wings

A voice recited the news on the radio

En 65daysofstatic: I swallowed hard, like I understood

Heel wat anders... Telephone Jim Jesus: Struck by falling object

Dosh: Um, circles and squares

Bandje uit Eindhoven, Suimasen -> November call
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sweet_Shadow zei:
Die 1e band kan ik niet luisteren
Klik om te vergroten...

Dan moet je http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=12835 hier kijken, en dan op Mp3 klikken.

Als je Municipal Waste niks vind, betwijfel ik of je hier positief over zult zijn. :mrgreen:

65daysofstatic ken ik, en apprecieer ik wel. Ik zal de rest eens uitchecken.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.myspace.com/tonerlowstonerdoom

Toner Low, zoals de link zegt: Stoner/Doom incl.

(2 volledige nummers zijn op hun site te downloaden)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En in het kader der Duischtere (mottige) Thrash:

http://vibrationsofdoom.com/test/Torture.html

Probeer het nummer "Blood Portraits" eens.

Je hebt alleen wel realplayer nodig waarschijnlijk, en het geluid is niet zo helder.
Maargoed, dat is kvlt enzo.

EDIT:
http://www.metal-archives.com/band.php?id=9963
Iets meer info, maar niet veel.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#9
System of a down en Placebo :stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik luister op het moment heel erg veel naar The Mark Lannegan Band. Band van de ex-zanger van the screaming trees.
Ook heel veel Jeff Buckley lately.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spinvis


Ik hou van die muziek... ik vind het bijna trippende muziek, ik vraag me dan ook af of hij het onder invloed gemaakt heeft.

www.3voor12.nl <-- veel muziek te vinden.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Death in June.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oeh die is nog erger MetaalKonijn, beetje eng zelfs hehe.

Clann Zú

There will be no morning copy

From Bethlehem to Jenin

@ Johannes: de teksten van Spinvis :hearteyes: zo mooi vind ik die!!
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Johannes de Tripper zei:
Spinvis
Klik om te vergroten...
Redelijk geniaal ja.


Helaas verbannen van mijn pc, mp3 speler, cd speler en al het andere audiodragende i.v.m slechte herinneringen.
Vrouwen en dergelijken.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZI09 zei:
Johannes de Tripper zei:
Spinvis
Klik om te vergroten...
Redelijk geniaal ja.


Helaas verbannen van mijn pc, mp3 speler, cd speler en al het andere audiodragende i.v.m slechte herinneringen.
Vrouwen en dergelijken.
Klik om te vergroten...

Moet zeggen dat ik vind dat spinvis een beetje overschat wordt. De eerste cd vond ik heel erg goed maar hij blijft hetzelfde kunstje een beetje herhalen... Al die cross-over shit wordt een beetje saai. Ik wil gewoon genieten van muziek om muziek.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
:smoke: Women and guns. :smoke:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
JA! Jefferson Airplane is érg relaxt ja, dat staat hier ook steeds vaker op.

Dat ene stuk in "The ballad of you me and pooneil" (2 minuiten en 5 seconden ofzo) is zooooooooooooooooooo geweldig.

En de rest van de nummers is ook vrij entertainend.





Maargoed, daar is het nu allemaal nog te vroeg voor, net wakker enzo.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat veel mensen hier radiohead met het album "Kid A" erg kunnen waarderen, ik in ieder geval wel. Met asl favo nummer "Idioteque"
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#19
white rabbit raad ik iedereen aan, is een nummer van jefferson airplane... en jawel ze bedoelen the white rabbit uit alice in wonderland...wat is dat toch overduidelijk een trip film.....dat het goed gekeurd is door disney is mij een vraag...
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je vergeet Earth. Heiligschennis!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."