Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOUD & NIEUW 2007/2008

OUD & NIEUW 2007/2008

39 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga het vieren met familie en vrienden. Zeker wat drank misschien wat drugs (weed, hoewel drank ook drugs is). Ik heb nog vuurwerk liggen, van vorig jaar. Dat zal ik nog wel afsteken. Het worden dus geen extremen dingen dus.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit in Gent dan

reggea en dnb feestje ergens aant station
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vieren met vrienden in een huis vol ''vuurwerk'', drank en drugs...

Niet zoveel drugs wss, ook veel mensen die ik niet ken dus dat kan interessant worden :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Technofeestje in een hotel bij ons :sunglasses:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#5
Happy 7 !!! in Skateplanet antwerpen met de groene gekke doctor en veel goede Dj's oftewel in de Fuse (Beste minimal/techno/house/elektro clubje van ?europa? zowiso al van belgie)

Happy 2008 everybody!!!
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#6
goed topic btw spacerrrman :xtc: ik ga aan de keta en mdma :grin:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
keihard uit me dak op een party met veel drank en drugs :P
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Keihard uit m'n dak gaan op een party vol met drank en drugs....

Ik twijfel nog of ik naar Happy 7 zou gaan of niet, ik moet er met de trein naar toe en heb wat schijt i.v.m. drugscontrole in het station.. Zou niet graag gepakt worden op deze mooie avond met bolle in me zak :openmouth: (gebruikershoeveelheid nog altijd :mrgreen: )

Maar ik moet en zal op de bolle gaan dus weet ik nog niet waar! :hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
huis met vuurwerk ... naja niet echt veel :P

mdma lsd .. :)

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarschijnlijk in iemands huis met vrienden drank en drugs, maar ik wil zelf nog steeds heel graag naar een feest, alleen mijn vrienden hebben daar wat minder zin in. Hopelijk lukt het toch en gaan ze mee, maar ik denk dat het binnen vieren wordt.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga heerlijk knus met mijn lieverd en zijn familie (of de mijne) oud en nieuw vieren. Een hoop wijn; champagne, heeel misschien wat sos en ontzettend veel seks.
:hearteyes:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#13
deadlock zei:
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
Klik om te vergroten...
nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?

ik zit in Polen bij familie, ga dus wss met vrienden daaro de straat op met drank drugs en vuurwerk :) ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
dirtbag zei:
deadlock zei:
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
Klik om te vergroten...
nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?

ik zit in Polen bij familie, ga dus wss met vrienden daaro de straat op met drank drugs en vuurwerk :) ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Gelukkig zei je geen Tuborg <3
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dirtbag zei:
ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat kan ik me heel goed voorstellen! :hearteyes:

Naa... met mdma vind ik het ook sowieso prachtig :hearteyes:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Met nieuwjaar gaan we nog is het beest uithangen. Wss gaan we naar Happy. Ga zoizo wat pilletjes halen.

Even klein vraagje: Is mdma goed in combinatie met wiet? of word je dan terug slomer?

:wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
met LSD is het in ieder geval wel leuk.. vorig jaar alleszins toch, twas zelfs nog lachen ook :grin:

ik hoop op een goafeestje in Gent of iets in die aard
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Varry zei:
Met nieuwjaar gaan we nog is het beest uithangen. Wss gaan we naar Happy. Ga zoizo wat pilletjes halen.

Even klein vraagje: Is mdma goed in combinatie met wiet? of word je dan terug slomer?

:wave:
Klik om te vergroten...

slomer... dacht t niet!! :hearteyes:

het versterkt het gevoel! :hearteyes:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#19
Midway zei:
Ik zit in Gent dan

reggea en dnb feestje ergens aant station
Klik om te vergroten...

The Lab.

Daar ben ik ook om dan misschien later te verkassen naar een goa in de buurt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet het nog niet, naar de klote dat sowieso :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."