#1
Ik ga het vieren met familie en vrienden. Zeker wat drank misschien wat drugs (weed, hoewel drank ook drugs is). Ik heb nog vuurwerk liggen, van vorig jaar. Dat zal ik nog wel afsteken. Het worden dus geen extremen dingen dus.
ik ga aan de keta en mdma
)nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?deadlock zei:Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
Gelukkig zei je geen Tuborg <3dirtbag zei:nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?deadlock zei:Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
ik zit in Polen bij familie, ga dus wss met vrienden daaro de straat op met drank drugs en vuurwerkik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop
![]()
![]()
dirtbag zei:ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop![]()
![]()

Varry zei:Met nieuwjaar gaan we nog is het beest uithangen. Wss gaan we naar Happy. Ga zoizo wat pilletjes halen.
Even klein vraagje: Is mdma goed in combinatie met wiet? of word je dan terug slomer?
![]()
Midway zei:Ik zit in Gent dan
reggea en dnb feestje ergens aant station
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."