Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOUD & NIEUW 2007/2008

OUD & NIEUW 2007/2008

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bieren. :beer:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga heerlijk knus met mijn lieverd en zijn familie (of de mijne) oud en nieuw vieren. Een hoop wijn; champagne, heeel misschien wat sos en ontzettend veel seks.
:hearteyes:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
deadlock zei:
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
Klik om te vergroten...
nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?

ik zit in Polen bij familie, ga dus wss met vrienden daaro de straat op met drank drugs en vuurwerk :) ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
dirtbag zei:
deadlock zei:
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
Klik om te vergroten...
nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?

ik zit in Polen bij familie, ga dus wss met vrienden daaro de straat op met drank drugs en vuurwerk :) ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Gelukkig zei je geen Tuborg <3
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dirtbag zei:
ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat kan ik me heel goed voorstellen! :hearteyes:

Naa... met mdma vind ik het ook sowieso prachtig :hearteyes:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Met nieuwjaar gaan we nog is het beest uithangen. Wss gaan we naar Happy. Ga zoizo wat pilletjes halen.

Even klein vraagje: Is mdma goed in combinatie met wiet? of word je dan terug slomer?

:wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
met LSD is het in ieder geval wel leuk.. vorig jaar alleszins toch, twas zelfs nog lachen ook :grin:

ik hoop op een goafeestje in Gent of iets in die aard
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Varry zei:
Met nieuwjaar gaan we nog is het beest uithangen. Wss gaan we naar Happy. Ga zoizo wat pilletjes halen.

Even klein vraagje: Is mdma goed in combinatie met wiet? of word je dan terug slomer?

:wave:
Klik om te vergroten...

slomer... dacht t niet!! :hearteyes:

het versterkt het gevoel! :hearteyes:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#10
Midway zei:
Ik zit in Gent dan

reggea en dnb feestje ergens aant station
Klik om te vergroten...

The Lab.

Daar ben ik ook om dan misschien later te verkassen naar een goa in de buurt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik weet het nog niet, naar de klote dat sowieso :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
ik weet het nog niet, naar de klote dat sowieso :grin:
Klik om te vergroten...

dan weet je meer dan genoeg toch? :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Één van deze opties maar dan nuchter... (wtf!?)

Ik ga het vieren met wat vriendinnen, we hebben nog geen idee hoe of wat. Maar ik blijf sowieso nuchter. En vuurwerk hoeft van mij ook niet, want daar ben ik enorm bang voor.
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
4 sterren hotel aan de rand van Den Haag en dan onder invloed van MDMA en LSD trippend over de Scheveningse boulevard :grin:
Heb er nu al zo'n zin in!
Hoe zou het vuurwerk bij het Kurhaus zijn....
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Happy 7!!
Drugscontrole zal er wel niet zijn op nieuwjaar :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
werken? :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
misschien ga ik hierheen:

*BLACKOUT* is Black Sun Empire's vaste drum 'n' bass-avond in Tivoli en deze keer wordt het een zeer bijzondere editie aangezien we vannacht het nieuwe jaar mogen inluiden. Vandaar dat wij een selectie hebben gemaakt van Neerlands beste DJ's (Antistar, Bong-Ra, BSE, DJ Dreazz, DJ Mos, Silvahfonk, Thrasher & MC Dart), zodat we met z'n alle dansend op de dikste beats en vetste bassen het nieuwe jaar tegemoed zullen gaan.

R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
en ontzettend veel seks.
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Neukend het nieuwe jaar ingaan is echt knallend!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anders, namelijk:
Op een roze wolk vol chaos tussen al dat moois door zweven. LSD is tot nu toe het plan, vuurwerk heb ik niet zo veel mee, maar het is vast leuk om naar te kijken.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hehe dat was maar een grapje, ik bedoel maar dat ik niet naar een feestje wil waar iedereen bezopen is of strak staat van de sos en de enige ben die tript... :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."