#1
Heb niks met hiphop
Inderdaad, voor mij eerder minder hiphop, maar meer rap zoals Tupac, D12,Eminem, Nas en dergelijke. Meer de politiek / gangster-rap gerichte dingen en minder de "bacardi 'n bitches-stijl" die je tegenwoordig ziet waar trouwens 60 % procent van de clips gevuld is met een zingende T-Pain met glitterjasjes enzo.Albino zei:Ik luister veel hip-hop maar toch wel meer gangsterrap zoals dat genoemd word(oldschool only). Hier één van de toppers naar mijn mening http://www.youtube.com/watch?v=qrkADkL1Dpg.
juuleke zei:Houden er ook mensen van HipHop o.i.d op dit forum???
Zoja wat vind je dan het Fijnste nummer?
Op dit moment is dit me favoriet:
T.I. --- Raw
http://www.youtube.com/watch?v=ou-IQGn-Y0Q![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."