Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"juuleke zei: Houden er ook mensen van HipHop o.i.d op dit forum??? Zoja wat vind je dan het Fijnste nummer? Op dit moment is dit me favoriet: T.I. --- Raw http://www.youtube.com/watch?v=ou-IQGn-Y0Q Klik om te vergroten... zonder hiphop kan jed niet eens rustig genieten van je joint"