Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete drugs nummers!

Favoriete drugs nummers!

51 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer The Wall van Pink Floyd eens als je goed vaag bent, bij mij kwam ie erg lekker over.
En heb ooit eens 2 uur Roxanne van The Police op repeat gehad staan toen ik knakezat was, nog nooit ben ik zo gek op een nummer geweest.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat zijn jullie favoriete drugsnummers?
Mijne zijn toch wel..

Alcohol: Intresseert me geen reet, zelfs abba bleek gezellig te zijn :P
Wiet/hasj: Bob Marley! Vooral Weed. Mystic Roots - Pass the marijuana.
Psychedelica: Ferry Corsten - Holding on. Op lsd vond ik hem het mooist.
Mdma: Veeel. Bijna alle Hardstyle&Hardtrance. Maar ook relaxte nummers zoals Oasis-Wonderwall.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#3
op dit moment (onder invloed van een jointje) klinkt Antoine Dufour prachtig !
is gewoon akkoestische gitaar.. maar o zo mooi :)
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij tripmiddelen black sun empire - dark girl

pep/mdma .. hardcore/terror.. maar daar moet je dan wel van houden

wiet: van alles
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Extisi zei:
Reggaeton...
Voor álles.
Klik om te vergroten...

Heb ik echt helemaal niks mee zulke muziek :P tum tedum tum tum tedum, tum tedum tum tum tumtum tedumdum
:grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor stimulanten ga ik voor uptempo rhythm & blues/funk/soul achtige onzin... of natuurlijk voor flinke dosis punk herrie! :grin:
Om te trippen vind ik jaren '60/'70 popmuziek erg leuk of ambient.
Ook vond ik het erg magisch om op epische muziek (denk aan Within Temptation/After Forever enz.) te trippen.
Bij dat soort muziek beleef je echt een sprookje, ik dagdroomde toen ook eens zeer intens met paddo's op.
De visuals vormden een soort realistische film over machtige bossen, kastelen, ridders en magiërs á la Lord Of The Rings, werkelijk betoverend was dat! :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, ik heb niks met within temptation of zulk soort muziek, al vind ik een paar nummers wel goed. Zou het zelf nooit opzetten. Maar toch kan ik me voorstellen dat deze nummers onder het trippen heel vet kunnen zijn. De 'mooie' nummers dan. Niet te darkside :P
w
webjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn lijstje:

- Tool
- A Perfect Circle
- Air
- Enya
- Enigma
- Ganga Giri
- Guem et Zaka
- Slagerij Van Kampen
- James Asher
- Infected Mushroom
- Dead Can Dance
- Dirty Vegas
- Trentemøller
- Fischerspooner
- Daft Punk
- Aphex Twin
- MGMT
- Steve Roach
- Jimi Hendrix
- Pink Floyd
- Muse
- Santana
- Bob Marley
- Peter Tosh
- Porcupine Tree
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
XTC:

Drum 'n bass, jungle, breakcore. (Verder ook niet echt ervaring met andere muziek op XTC)

In principe uptempo elektronische muziek, als het maar niet te traag is, want van XTC krijg ik zin om te bewegen. Iets als terror / speedcore trek ik nuchter al niet zo heel goed, het is zo nu en dan wel oké maar na een kwartiertje ben ik het eigenlijk wel weer beu en moet er gauw wat anders op. Kan best dat ik het met XTC op heel goed trek, maar ik ga niet speciaal naar zo'n evenement om dat eens te proberen.

Paddo's:

Wederom drum 'n bass (wél op HOOG volume)
Psychedelische rock, stoner rock / -doom en 60's / 70's zooi (Om maar eens wat te noemen: Acid Mothers Temple, Earthless, Jimi Hendrix, Ten Years After, Santana, Church of Misery, Black Sabbath, Johnny Winter, Acid King, The Atomic Bitchwax, Radio Moscow, Orange Sunshine, Earth, The Black Keys, Led Zeppelin, Sonic Flower, Tia Carrera, Orange Goblin)

Wiet / hash:

Zelfde als bovenstaande, minus drum 'n bass. Ik moet erbij zeggen dat ik al deze middelen slechts incidenteel gebruik, en wiet / hash praktisch nooit.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat me echt geweldig lijkt is een stimulant (bijv. 4-fluor of MDMA) op (ska)punk o.i.d.
(Bijvoorbeeld: The Specials, Rancid, Operation Ivy, Madness of UK Subs)
Of natuurlijk een gaaf rock 'n roll concert bijwonen onder invloed van bovenstaande. :grin:

Op de 1 of andere manier lijk ik de meeste elektronische muziek maar beangstigend te vinden, ik vind het vaak maar niet logisch klinken en een beetje bedreigend. :rolleyes:
E
EenblokhasjLid
01-01-2024, 00:00
#11
Minimal Techno is toch wel egt altijd hard vind ik.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
House Music :) Is ook wel leuk. Vato Gonzales.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Welke drugs je ook zit hij klinkt altijd space.
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op THC, alcohol, paddo's en LSA is Misfit Love van Queens of the Stone Age altijd mijn favoriet. Helaas geen gehele albumversie gevonden, maar hier een heel goede taste:

[youtube]bNbobVImyyA&fmt=18[/youtube]

Hiernaast staan er talloze geweldige live versies op YouTube.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
AT wat is dat een waardeloze track van een waardeloze rapper :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nummer is wel heel wack inderdaad, maar Def P is wel echt een grondlegger, hij heeft ook echt gruwelijk dope shit geschreven.


Als ik trip is er een alombekende mix in mijn vriendenkring, Aphrodite & Greg Packer - Dark Drum N Bass Mix, een ouwe set op een radiostation, maar heeeeeel ziek geweest tijdens LSD & MDMA.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Reggaeton...
Voor álles.

[edit] En Bob Marley - Buffalo Soldier
Three little birds
No war
Peter Tosh - al zijn nummers <3
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja joh, in nuchtere toestand doet zo´n nummer me vrij weinig maar ik kan de laatste tijd heel emotioneel worden van bepaalde nummers...
maar trance blijft toch de meest emotionele muziek als je der goed naar luisterd...
hoe goed een bepaald deuntje kan zijn is echt bizar.

bijv. het deuntje wat je tussen 3+03 en 4±03 hoort in deze video http://www.youtube.com/watch?v=tqBCOBRcMqc
Ik heb dit vroeger veel vaker gehoord maar deed me niks...
Met veel mensen zullen dit deuntje niks betekenen maar alsje goed blijft luisteren tijdens een trip ofzo dan heeft het wel degelijk een betekenis.
Je komt in een verhaal terecht die jezelf ter plekke bij dat deuntje creert
Het is onmogelijk om in een trip naar dit deuntje te luisteren zonder dat je er een bepaalde emotie in je los komt!
geloof me.
Try it and share it
grzzz :wink:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is trouwens geen trance btw...
meer soort lounge denk ik :wave:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flaffie zei:
Is trouwens geen trance btw...
meer soort lounge denk ik :wave:
Klik om te vergroten...

idd lounge, zeer lekker nummer van Air van het geweldige, bijna epische album Moon Safari.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo'n beetje alles van Trentemoller.
Plastikman, voor de nihilistische high.
Bohren und der Club of Gore, voor de late chill-out sessies.
1200 Micrograms, Hallucinogen, Raja Ram en dergelijke, laatste tijd vaak.
Oud spul van The Doors, Jimi Hendrix en verwanten.
Vette mett0l, voor de nostalgie en de roots.
Eigen gemaakte muziek, als ik mijn vingers niet stil kan houden :)

En op dit moment, Colour Haze. Omdat het de beste stoner-rock band ooit is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."