XTC:
Drum 'n bass, jungle, breakcore. (Verder ook niet echt ervaring met andere muziek op XTC)
In principe uptempo elektronische muziek, als het maar niet te traag is, want van XTC krijg ik zin om te bewegen. Iets als terror / speedcore trek ik nuchter al niet zo heel goed, het is zo nu en dan wel oké maar na een kwartiertje ben ik het eigenlijk wel weer beu en moet er gauw wat anders op. Kan best dat ik het met XTC op heel goed trek, maar ik ga niet speciaal naar zo'n evenement om dat eens te proberen.
Paddo's:
Wederom drum 'n bass (wél op HOOG volume)
Psychedelische rock, stoner rock / -doom en 60's / 70's zooi (Om maar eens wat te noemen: Acid Mothers Temple, Earthless, Jimi Hendrix, Ten Years After, Santana, Church of Misery, Black Sabbath, Johnny Winter, Acid King, The Atomic Bitchwax, Radio Moscow, Orange Sunshine, Earth, The Black Keys, Led Zeppelin, Sonic Flower, Tia Carrera, Orange Goblin)
Wiet / hash:
Zelfde als bovenstaande, minus drum 'n bass. Ik moet erbij zeggen dat ik al deze middelen slechts incidenteel gebruik, en wiet / hash praktisch nooit.