Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete drugs nummers!

Favoriete drugs nummers!

51 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met ketamine vind ik techno trouwens heel vet
Met wiet of alcohol vind ik hiphop ook echt relaxt..
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
deze vond ik laatst toevallig :hearteyes:
http://www.youtube.com/watch?v=Wk0qZMI8 ... re=related

Deze muziek is Heaven. :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lol dat ken ik ook allemaal. Mijn vader kent 1001 van die artiesten/bandjes :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
De nummers die Bob Dylan op amfetamine maakte. Vooral dit album.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
De nummers die Bob Dylan op amfetamine maakte. Vooral dit album.
Klik om te vergroten...
Een van de beste albums ooit gemaakt, kan er uren naar luisteren.

The Stooges doen het bij mij ook altijd goed in een bepaalde status maar ook gewoon nuchter. Van die lekker energieke nummers als "I Wanna Be Your Dog" of "1969".
S
Spacemen 3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
The Stooges idd, :sunglasses:

Voor de rest (LSD/paddo's):

Grateful Dead (waar veel Amerikaanse jongeren in de jaren '60 ook op tripten)
The Beatles (Magical Mystery Tour :hearteyes: )
Spacemen 3 (heerlijke doordreunende spacerock)
Jefferson Airplane (ja, ik heb te vaak 'Fear and Loathing in Las Vegas' gekeken :P )
Sigur Rós (lekkere, dromerige muziek)
Boards of Canada (natuurlijk, BoC kan als geen ander nostalgie en visioenen triggeren)

Hasj/Wiet:

Franse Hiphop (de soundtrack van La Haine staat dan vaak op) of iets anders dat rustig is, bijvoorbeeld Slowdive of Bob Dylan
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTC:

Drum 'n bass, jungle, breakcore. (Verder ook niet echt ervaring met andere muziek op XTC)

In principe uptempo elektronische muziek, als het maar niet te traag is, want van XTC krijg ik zin om te bewegen. Iets als terror / speedcore trek ik nuchter al niet zo heel goed, het is zo nu en dan wel oké maar na een kwartiertje ben ik het eigenlijk wel weer beu en moet er gauw wat anders op. Kan best dat ik het met XTC op heel goed trek, maar ik ga niet speciaal naar zo'n evenement om dat eens te proberen.

Paddo's:

Wederom drum 'n bass (wél op HOOG volume)
Psychedelische rock, stoner rock / -doom en 60's / 70's zooi (Om maar eens wat te noemen: Acid Mothers Temple, Earthless, Jimi Hendrix, Ten Years After, Santana, Church of Misery, Black Sabbath, Johnny Winter, Acid King, The Atomic Bitchwax, Radio Moscow, Orange Sunshine, Earth, The Black Keys, Led Zeppelin, Sonic Flower, Tia Carrera, Orange Goblin)

Wiet / hash:

Zelfde als bovenstaande, minus drum 'n bass. Ik moet erbij zeggen dat ik al deze middelen slechts incidenteel gebruik, en wiet / hash praktisch nooit.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat me echt geweldig lijkt is een stimulant (bijv. 4-fluor of MDMA) op (ska)punk o.i.d.
(Bijvoorbeeld: The Specials, Rancid, Operation Ivy, Madness of UK Subs)
Of natuurlijk een gaaf rock 'n roll concert bijwonen onder invloed van bovenstaande. :grin:

Op de 1 of andere manier lijk ik de meeste elektronische muziek maar beangstigend te vinden, ik vind het vaak maar niet logisch klinken en een beetje bedreigend. :rolleyes:
E
EenblokhasjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Minimal Techno is toch wel egt altijd hard vind ik.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
House Music :) Is ook wel leuk. Vato Gonzales.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welke drugs je ook zit hij klinkt altijd space.
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op THC, alcohol, paddo's en LSA is Misfit Love van Queens of the Stone Age altijd mijn favoriet. Helaas geen gehele albumversie gevonden, maar hier een heel goede taste:

[youtube]bNbobVImyyA&fmt=18[/youtube]

Hiernaast staan er talloze geweldige live versies op YouTube.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."