#1
Minimal Techno is toch wel egt altijd hard vind ik.
Nummer is wel heel wack inderdaad, maar Def P is wel echt een grondlegger, hij heeft ook echt gruwelijk dope shit geschreven.TrippyShit zei:AT wat is dat een waardeloze track van een waardeloze rapper![]()
Pak Suiker zei:Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat me echt geweldig lijkt is een stimulant (bijv. 4-fluor of MDMA) op (ska)punk o.i.d.
(Bijvoorbeeld: The Specials, Rancid, Operation Ivy, Madness of UK Subs)
Of natuurlijk een gaaf rock 'n roll concert bijwonen onder invloed van bovenstaande.
Op de 1 of andere manier lijk ik de meeste elektronische muziek maar beangstigend te vinden, ik vind het vaak maar niet logisch klinken en een beetje bedreigend.![]()
"holy" marley en dan zijn gwn alle nummers zalig

Beetje meeschreeuwen met de muziek is het leukste 

Flaffie zei:LOL roxanne heb ik een uur ofzo gezongen toen ik aan het spacen was op xtc
Roxanne you dont have to put on the red lights, die zin heb ik zovaak herhaald.. klonk wel aardig volgens mij![]()

Flaffie zei:Is trouwens geen trance btw...
meer soort lounge denk ik![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."