Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete drugs nummers!

Favoriete drugs nummers!

51 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EenblokhasjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Minimal Techno is toch wel egt altijd hard vind ik.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
House Music :) Is ook wel leuk. Vato Gonzales.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welke drugs je ook zit hij klinkt altijd space.
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op THC, alcohol, paddo's en LSA is Misfit Love van Queens of the Stone Age altijd mijn favoriet. Helaas geen gehele albumversie gevonden, maar hier een heel goede taste:

[youtube]bNbobVImyyA&fmt=18[/youtube]

Hiernaast staan er talloze geweldige live versies op YouTube.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
AT wat is dat een waardeloze track van een waardeloze rapper :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nummer is wel heel wack inderdaad, maar Def P is wel echt een grondlegger, hij heeft ook echt gruwelijk dope shit geschreven.


Als ik trip is er een alombekende mix in mijn vriendenkring, Aphrodite & Greg Packer - Dark Drum N Bass Mix, een ouwe set op een radiostation, maar heeeeeel ziek geweest tijdens LSD & MDMA.
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pak Suiker zei:
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat me echt geweldig lijkt is een stimulant (bijv. 4-fluor of MDMA) op (ska)punk o.i.d.
(Bijvoorbeeld: The Specials, Rancid, Operation Ivy, Madness of UK Subs)
Of natuurlijk een gaaf rock 'n roll concert bijwonen onder invloed van bovenstaande. :grin:

Op de 1 of andere manier lijk ik de meeste elektronische muziek maar beangstigend te vinden, ik vind het vaak maar niet logisch klinken en een beetje bedreigend. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

tot ongeveer een jaar geleden ben ik redelijk vaak met mdma op naar ska/punk concerten geweest (als rancid was gekomen, was ik zeker gegaan :P) Nu luister ik steeds meer drum 'n bass, jungle, dubstep etc. simpelweg omdat ik drum 'n bass 3x zo lijp vind bij een nachtje doorhalen. :wink:
d
darkzero123276Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Weeed!!: ik vind 1200 micrograms of bring me the horizon gwn zalig :hearteyes:
maar ook zeker wel wat regea zoals eek-a-mouse - ganja smuglling en natuurlijk Bob :stoned: "holy" marley en dan zijn gwn alle nummers zalig :stoned: :stoned:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onder het genot van een jointje vind ik Road To Zion van Damian Marley feat Nas altijd zeer relaxt.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rage against the machine - Killing in the name off ( sebastiaan remix )

Te vinden op youtube:wink: Zat toen aan de MDMA en ik kreeg zo goed gevoel toen 500 man Killing in the name off mee schreeuwde:wink:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
over het algemeen

venetian snares - ghetto body buddy
venetian snares - vida
venetian snares - mutant cunt sniffer
scandy - woofer excursion test
dj cam - mad blunted jazz
u
user12901258Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn aanbevelingen om te trippen op psychedelics:

artiesten:

shpongle
carbon based lifeforms
solar fields
funki porcini
mckmn

labels:

twisted records
warp records
ninja tunes
liquid sound design
m3rck records
ultimae records (mijn favo)
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van alles eigenlijk, maar het mooiste bij een echte trip is toch wel instrumental, met weinig of zo min mogelijk vocalen dus.

Hardere dance of techno bij pieken en vrolijke momenten, chillende klassiek tot enya/lord of the rings -achtige sferen zijn welkom in de coming down.

Infected mushroom
aphex twin
pink floyd - echoes (aanrader, een 23 minuten durende reis!)
buddha lounge
dubai chillhouse grooves - various artists
santana
Dam funk - net ontdekt, echt relaxt!
kraak & smaak
Flying lotus, ook tof

The doors heb ik vrijwel tegelijk met paddo's ontdekt, die zullen ook altijd wel een speciaal plekje houden. Sowieso ben ik verder wel van de "hippie tijd" classics, van beatles tot beach boys tot creedence clearwater revival. Erg gaaf!

Bij mdma is bijna alles wel mooi... toch!? :grin: :rock: Beetje meeschreeuwen met de muziek is het leukste :rolleyes:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Probeer The Wall van Pink Floyd eens als je goed vaag bent, bij mij kwam ie erg lekker over.
En heb ooit eens 2 uur Roxanne van The Police op repeat gehad staan toen ik knakezat was, nog nooit ben ik zo gek op een nummer geweest.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat zijn jullie favoriete drugsnummers?
Mijne zijn toch wel..

Alcohol: Intresseert me geen reet, zelfs abba bleek gezellig te zijn :P
Wiet/hasj: Bob Marley! Vooral Weed. Mystic Roots - Pass the marijuana.
Psychedelica: Ferry Corsten - Holding on. Op lsd vond ik hem het mooist.
Mdma: Veeel. Bijna alle Hardstyle&Hardtrance. Maar ook relaxte nummers zoals Oasis-Wonderwall.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
luister eens naar deze zou ik zeggen: Antiloop - In my mind
Tis een klassieker... Nuchter is tie goed maar als je echt wilt genieten zou ik het nummer luisteren als je onder invloed bent van bijv. xtc wiet of paddos...
Als je het nummer nog niet kent ga het dan nog niet luisteren maar download het en ga het pas luisteren als je onder invloed bent.
Geloof me dan is het veel leuker dan als je het nummer al een keer gehoord hebt!!!! :wink:

Armin van buuren - Control freak
Armin van buuren - Sail
Armin van buuren - Sahara
Armin van buuren - light the skies
Enya - carinbbean blue
Gouryella - tenshi
Lio - Rapture (ernstig goed)
Massive attack - Angel
Massive attack - Tear drop (ernstig goed, waarschijnlijk ken je die wel :wink: )
Public enemy vs Benny benassi - Bring the noise
Subfocus - Timewarp
Lifelike & Kris menace - Discopolis (ernstig goed)
The Verve - Bitter sweet Symphony
The beloved -Sweet Harmony (Beetje saai maar als je XTC op hebt is het een goed nummer om bv te knuffelen)
Galleon - So I begin
CRW -I feel love
DJ Dazzle - Chaos theory
The Prodigy - No good
Jakatta - Ever so lonely
Planet funk - Chase the sun
Wamdue Project - King of my castle
Royksopp - What else is there
D Note - Shed my skin (afschuwelijk goed)
Nalin and Kane - Beachball (geeft je een vertouwelijk gevoel onder invloed van drugs... zeer relaxend)
Apollo Four Forty - Ain't Talking 'Bout Dub (niet uit te leggen...)

Ik weet zeker dat je er wel een paar goede nummers tussen vind zitten...
Veel plezier ermee! :wave:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
LOL roxanne heb ik een uur ofzo gezongen toen ik aan het spacen was op xtc
Roxanne you dont have to put on the red lights, die zin heb ik zovaak herhaald.. klonk wel aardig volgens mij :sunglasses:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flaffie zei:
LOL roxanne heb ik een uur ofzo gezongen toen ik aan het spacen was op xtc
Roxanne you dont have to put on the red lights, die zin heb ik zovaak herhaald.. klonk wel aardig volgens mij :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha, ik heb hem ook bijna de volle 2 uur meegezongen, liggend in m'n zitzak met een blik bier in de hand. Ken sindsdien wel de tekst letter voor letter en noot voor noot uit m'n kop.

Jazz doet het bij mij trouwens ook altijd goed. Als ik vaag ben dan ga ik een beetje mee zitten tetteren alsof ik een saxofoon bespeel, als ik zat ben kan ik er heerlijk bij wegdromen.
Wazig hoe verschillende soorten muziek een heel andere invloed/effect kunnen hebben als je in een bepaalde staat bent.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja joh, in nuchtere toestand doet zo´n nummer me vrij weinig maar ik kan de laatste tijd heel emotioneel worden van bepaalde nummers...
maar trance blijft toch de meest emotionele muziek als je der goed naar luisterd...
hoe goed een bepaald deuntje kan zijn is echt bizar.

bijv. het deuntje wat je tussen 3+03 en 4±03 hoort in deze video http://www.youtube.com/watch?v=tqBCOBRcMqc
Ik heb dit vroeger veel vaker gehoord maar deed me niks...
Met veel mensen zullen dit deuntje niks betekenen maar alsje goed blijft luisteren tijdens een trip ofzo dan heeft het wel degelijk een betekenis.
Je komt in een verhaal terecht die jezelf ter plekke bij dat deuntje creert
Het is onmogelijk om in een trip naar dit deuntje te luisteren zonder dat je er een bepaalde emotie in je los komt!
geloof me.
Try it and share it
grzzz :wink:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Is trouwens geen trance btw...
meer soort lounge denk ik :wave:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flaffie zei:
Is trouwens geen trance btw...
meer soort lounge denk ik :wave:
Klik om te vergroten...

idd lounge, zeer lekker nummer van Air van het geweldige, bijna epische album Moon Safari.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."