Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete drugs nummers!

Favoriete drugs nummers!

51 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trouwens ik heb nog een gouwe ouwe!
Scoop - drop it
oja en deze is ook echt afschuwelijk goed!
niels van gogh - pulvertrum
Geniet zou ik zeggen :stoned:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer The Wall van Pink Floyd eens als je goed vaag bent, bij mij kwam ie erg lekker over.
En heb ooit eens 2 uur Roxanne van The Police op repeat gehad staan toen ik knakezat was, nog nooit ben ik zo gek op een nummer geweest.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat zijn jullie favoriete drugsnummers?
Mijne zijn toch wel..

Alcohol: Intresseert me geen reet, zelfs abba bleek gezellig te zijn :P
Wiet/hasj: Bob Marley! Vooral Weed. Mystic Roots - Pass the marijuana.
Psychedelica: Ferry Corsten - Holding on. Op lsd vond ik hem het mooist.
Mdma: Veeel. Bijna alle Hardstyle&Hardtrance. Maar ook relaxte nummers zoals Oasis-Wonderwall.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
luister eens naar deze zou ik zeggen: Antiloop - In my mind
Tis een klassieker... Nuchter is tie goed maar als je echt wilt genieten zou ik het nummer luisteren als je onder invloed bent van bijv. xtc wiet of paddos...
Als je het nummer nog niet kent ga het dan nog niet luisteren maar download het en ga het pas luisteren als je onder invloed bent.
Geloof me dan is het veel leuker dan als je het nummer al een keer gehoord hebt!!!! :wink:

Armin van buuren - Control freak
Armin van buuren - Sail
Armin van buuren - Sahara
Armin van buuren - light the skies
Enya - carinbbean blue
Gouryella - tenshi
Lio - Rapture (ernstig goed)
Massive attack - Angel
Massive attack - Tear drop (ernstig goed, waarschijnlijk ken je die wel :wink: )
Public enemy vs Benny benassi - Bring the noise
Subfocus - Timewarp
Lifelike & Kris menace - Discopolis (ernstig goed)
The Verve - Bitter sweet Symphony
The beloved -Sweet Harmony (Beetje saai maar als je XTC op hebt is het een goed nummer om bv te knuffelen)
Galleon - So I begin
CRW -I feel love
DJ Dazzle - Chaos theory
The Prodigy - No good
Jakatta - Ever so lonely
Planet funk - Chase the sun
Wamdue Project - King of my castle
Royksopp - What else is there
D Note - Shed my skin (afschuwelijk goed)
Nalin and Kane - Beachball (geeft je een vertouwelijk gevoel onder invloed van drugs... zeer relaxend)
Apollo Four Forty - Ain't Talking 'Bout Dub (niet uit te leggen...)

Ik weet zeker dat je er wel een paar goede nummers tussen vind zitten...
Veel plezier ermee! :wave:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
LOL roxanne heb ik een uur ofzo gezongen toen ik aan het spacen was op xtc
Roxanne you dont have to put on the red lights, die zin heb ik zovaak herhaald.. klonk wel aardig volgens mij :sunglasses:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flaffie zei:
LOL roxanne heb ik een uur ofzo gezongen toen ik aan het spacen was op xtc
Roxanne you dont have to put on the red lights, die zin heb ik zovaak herhaald.. klonk wel aardig volgens mij :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha, ik heb hem ook bijna de volle 2 uur meegezongen, liggend in m'n zitzak met een blik bier in de hand. Ken sindsdien wel de tekst letter voor letter en noot voor noot uit m'n kop.

Jazz doet het bij mij trouwens ook altijd goed. Als ik vaag ben dan ga ik een beetje mee zitten tetteren alsof ik een saxofoon bespeel, als ik zat ben kan ik er heerlijk bij wegdromen.
Wazig hoe verschillende soorten muziek een heel andere invloed/effect kunnen hebben als je in een bepaalde staat bent.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja joh, in nuchtere toestand doet zo´n nummer me vrij weinig maar ik kan de laatste tijd heel emotioneel worden van bepaalde nummers...
maar trance blijft toch de meest emotionele muziek als je der goed naar luisterd...
hoe goed een bepaald deuntje kan zijn is echt bizar.

bijv. het deuntje wat je tussen 3+03 en 4±03 hoort in deze video http://www.youtube.com/watch?v=tqBCOBRcMqc
Ik heb dit vroeger veel vaker gehoord maar deed me niks...
Met veel mensen zullen dit deuntje niks betekenen maar alsje goed blijft luisteren tijdens een trip ofzo dan heeft het wel degelijk een betekenis.
Je komt in een verhaal terecht die jezelf ter plekke bij dat deuntje creert
Het is onmogelijk om in een trip naar dit deuntje te luisteren zonder dat je er een bepaalde emotie in je los komt!
geloof me.
Try it and share it
grzzz :wink:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is trouwens geen trance btw...
meer soort lounge denk ik :wave:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flaffie zei:
Is trouwens geen trance btw...
meer soort lounge denk ik :wave:
Klik om te vergroten...

idd lounge, zeer lekker nummer van Air van het geweldige, bijna epische album Moon Safari.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo'n beetje alles van Trentemoller.
Plastikman, voor de nihilistische high.
Bohren und der Club of Gore, voor de late chill-out sessies.
1200 Micrograms, Hallucinogen, Raja Ram en dergelijke, laatste tijd vaak.
Oud spul van The Doors, Jimi Hendrix en verwanten.
Vette mett0l, voor de nostalgie en de roots.
Eigen gemaakte muziek, als ik mijn vingers niet stil kan houden :)

En op dit moment, Colour Haze. Omdat het de beste stoner-rock band ooit is.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
The Stranglers - Golden Brown
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeker
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
speed - Early Hardcore, hardstyle, industrial hardcore, early rave, hardcore
mdma - Industrial hardcore, hardstyle, hardcore, early rave, early hardcore
cocaine - alles boven
LSD - acid, ambient, goa
wiet/hasj - Hiphop, Nederhop
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deathcamp project - Rule and control :P
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#15
op dit moment (onder invloed van een jointje) klinkt Antoine Dufour prachtig !
is gewoon akkoestische gitaar.. maar o zo mooi :)
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij tripmiddelen black sun empire - dark girl

pep/mdma .. hardcore/terror.. maar daar moet je dan wel van houden

wiet: van alles
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Extisi zei:
Reggaeton...
Voor álles.
Klik om te vergroten...

Heb ik echt helemaal niks mee zulke muziek :P tum tedum tum tum tedum, tum tedum tum tum tumtum tedumdum
:grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor stimulanten ga ik voor uptempo rhythm & blues/funk/soul achtige onzin... of natuurlijk voor flinke dosis punk herrie! :grin:
Om te trippen vind ik jaren '60/'70 popmuziek erg leuk of ambient.
Ook vond ik het erg magisch om op epische muziek (denk aan Within Temptation/After Forever enz.) te trippen.
Bij dat soort muziek beleef je echt een sprookje, ik dagdroomde toen ook eens zeer intens met paddo's op.
De visuals vormden een soort realistische film over machtige bossen, kastelen, ridders en magiërs á la Lord Of The Rings, werkelijk betoverend was dat! :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, ik heb niks met within temptation of zulk soort muziek, al vind ik een paar nummers wel goed. Zou het zelf nooit opzetten. Maar toch kan ik me voorstellen dat deze nummers onder het trippen heel vet kunnen zijn. De 'mooie' nummers dan. Niet te darkside :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Reggaeton...
Voor álles.

[edit] En Bob Marley - Buffalo Soldier
Three little birds
No war
Peter Tosh - al zijn nummers <3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."