Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste band of popgroep ooit

beste band of popgroep ooit

64 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Queen, alleen jammer dat ze nu geen muziek meer maken maar de muziek uit die tijd is wel goed :)
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Children of Bodom
Scar Symmetry
Slipsnot
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
RHCP
Nirvana - het nummer ´oh me´ (cover Meat Puppets) is gewoon super!
STP
VR
Queen
G N' R
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
vdk zei:
Queen, alleen jammer dat ze nu geen muziek meer maken maar de muziek uit die tijd is wel goed :)
Klik om te vergroten...


Met kop en schouders. Freddy was de beste zanger ooit.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
NIN
Depeche Mode
Tori Amos
Porcupine Tree
Oceanside
Tool
Faith No More (helaas uit elkaar..)
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

Lake zei:
joy division


*drumroll*
Klik om te vergroten...


I'll kill you and your dreams tonight
Begin new life
Bleed your death upon me
Let your bloodline feed my youth :rock:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
The Doors
Guns 'n Roses
Pearl Jam
Beck (kent iemand hun?)
Oasis
RHCP
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pink Floyd
Beatles
Nirvana en RHCP te vaak gehoord. :P
3 doors down
en veel onbekende bands vind ik erg leuk, maar dat is vaak maar 1 nummer wat ik leuk vind :P

Verder Shpongle en infected mushroom
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
DonnieDark0 zei:
The Doors
Guns 'n Roses
Pearl Jam
Beck (kent iemand hun?)
Oasis
RHCP
Klik om te vergroten...

Yeah Beck is bombat!!!
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#10
MESHUGGAH
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#11
5'nizza!!! Niemand die het kent, of luistert durf ik te wedden!
behalve Fauni en eelco (maar die denkt dat ie t kent)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
LADYTRON!


Op eenzame hoogte, wat een held(inn)en :hearteyes:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#13
PurpleFlower zei:
NIN
Depeche Mode
Tori Amos
Porcupine Tree
Oceanside
Tool
Faith No More (helaas uit elkaar..)
Klik om te vergroten...
Mooi lijstje! Daar zou ik nog aan toe willen voegen: Radiohead, The Cure, Katatonia, Death Cab For Cutie, King Crimson etc.
D
DivinorumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Porcupine Tree die gasten kunnen spelen :openmouth: en dan vooral hun nieuwe drummer Gavin Harrison :rockband: :rock:
voor de rest
The Clash
The Stranglers
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#15
tjhaa,,ik heb niet echt een 1e of 2e plek voor de bands die ik luister,,ik vind te veel mooi,,
maar mn favo's zijn tog wel:

The Doors.
Cream.
Kyuss.
Peter Pan Speedrock.
Zeke.
Joy Division.
Orange Sunshine.
Pink floyd,,,in de Syd Barrett jaren.

ik kan nog wel een tijdje doorgaan,,,maar ach,,hier alvast een idee van wat ik luister,

:wave:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het betere werk uit Seattle, dus:
Nirvana
Alice in Chains
Soundgarden
Pearl Jam
The Melvins
Mother Love Bone
Mad Season

en verder...
Radiohead
Chemical Brothers (maar dan wel het werk van de mannen uit de jaren 90, Dig Your Own Hole)
The Doors
Jeff Buckley
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
DonnieDark0 zei:
The Doors
Guns 'n Roses
Pearl Jam
Beck (kent iemand hun?)
Oasis
RHCP
Klik om te vergroten...

beck ken ik wel ja dit is een bekend nr van ze
kun je vooral lekker meezingen :)

In the time of chimpanzees I was a monkey
Butane in my veins and I'm out to cut the junkie
With the plastic eyeballs, spray-paint the vegetables
Dog food skulls with the beefcake pantyhose
Kill the headlights and put it in neutral
Stock car flamin' with a loser and the cruise control
Baby's in reno with the vitamin d
Got a couple of couches, sleep on the love-seat
Someone came in sayin' I'm insane to complain
About a shotgun wedding and a stain on my shirt
Don't believe everything that you breathe
You get a parking violation and a maggot on your sleeve
So shave your face with some mace in the dark
Savin' all your food stamps and burnin' down the trailer park

Yo. cut it.

Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'

(double barrel buckshot)
Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'

Forces of evil on a bozo nightmare
Ban all the music with a phony gas chamber
'cause one's got a weasel and the other's got a flag
One's on the pole, shove the other in a bag
With the rerun shows and the cocaine nose-job
The daytime crap of the folksinger slob
He hung himself with a guitar string
A slab of turkey-neck and it's hangin' from a pigeon wing
You can't write if you can't relate
Trade the cash for the beef for the body for the hate
And my time is a piece of wax fallin' on a termite
who's chokin' on the splinters

Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'
(get crazy with the cheese whiz)
Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'
(drive-by body-pierce)
(yo bring it on down)
Soooyy...

'em llik uoy t'nod yhw os, ybab resol a m'I rodedrep nu yoS
[You can hear hear it if you reverse it.]

(I'm a driver, I'm a winner; things are gonna change I can feel it)

Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'
(I can't believe you)
Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'
Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'
(Sprechen Sie Deutsch hier, Baby!)
Soy un perdedor
I'm a loser baby, so why don't you kill me'
(know what I'm sayin'' )
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Queen, guns n roses, pearl jam ... en af en toe eens een goed nummer van metallica is ook niet mis. Hen gezien op werchter 2006, wat een feest wat een feest :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn nummer 1 aller tijden, tot op heden, is nog steeds Genesis met Phil Collins als zanger.

Maar er zijn zoveel groepen/zangers die vlak daarna komen....
Portishead
Korn
Depeche Mode
The Police
Radiohead
Steely Dan
Doobie Brothers
Metallica
New Order
The Prodigy
Jamiroquai
Coldplay
Faithless
enz...enz...
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Metallica

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."