#1
Queen, alleen jammer dat ze nu geen muziek meer maken maar de muziek uit die tijd is wel goed ![:)]()

Lauu zei:RHCP
Coldplay
System of a down
UB40
Doe maar
Linkin Park(vooral hun vroegere dingen)
Oasis
The Beatles
Queens of the stone age
DonnieDark0 zei:Lauu zei:RHCP
Coldplay
System of a down
UB40
Doe maar
Linkin Park(vooral hun vroegere dingen)
Oasis
The Beatles
Queens of the stone age
Hee, jij hebt best wel dezelfde muzieksmaak als mij, echter missen er wel wat giganten zoals:
The Doors
Beck
Pearl Jam
Guns 'N Roses
en nog wel wat...
vdk zei:Queen, alleen jammer dat ze nu geen muziek meer maken maar de muziek uit die tijd is wel goed![]()
Lake zei:joy division
*drumroll*

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."