Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphex twin op dour 09

Aphex twin op dour 09

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ik heb het geloof ik ook weer overleeft.

Donderdag gzien:
-AmenRa (!!)
-Qemists live (Live erg tof!)
-MVSC (Gehoord vanaf het plein, klonk lekker wazig)
-Murdock vs Urban Forms (Gaafste drum 'n bass van de avond als je het mij vraagt.
-TC and Mc Jakes (een goede nummer 2)
-Chase & Status and Mc Rage (en 3)
-Andy C and Mc GQ (schaamteloze saaiheid. ik hoor er vaak goede verhalen over, maar het was de 2e keer Andy C en het was de 2e keer HARTSTIKKE KUT)
-Noisia (klote tot en met. Kutgeluid, kutvolume kutnummers, Painkiller die ik als goedmakertje hoopte te ontvangen, maar die er ontzettend belabberd uitkwam en te snel was. Daardoor ben ik het ook maar afgetrapt. Scheen achteraf nog wel leuk geweest te zijn, maarja, als ik echt 40 minuten moeten tot er eens fatsoenlijk geluid tevoorschijn komt hoeft het voor mij niet zo eigenlijk. Wel Jammer, want Noisa kan best wel vet draaien)

Vrijdag gezien:
niks volgens mij.
verkoudheid, koorst, marijuana, flink verbrande rug. het hele lamopdecampingliggen pakket dus.

Zaterdag
-Fakkelbrigade feat. Rico & Sticks (ex-Opgezwolle), Typhoon, James en producer A.R.T. (deze mannen zijn duidelijk goed in wat ze doen)
-Kap Bambino (Ontzettend gaaf!)
-Gojira (gaafste act van Dour wat mij betreft)
-Ullmann kararocké (8==D)

Zondag
-De Jeugd Van Tegenwoordig (was wel aardig, maar minder leuk dan verwacht. En helaas ook de tent ook moeten verlaten omdat het er wel erg druk en heet was.)(ZIJN ER HIER MENSEN DIE NIET HEBBEN GEDOUCHT VANDAAG? :mrgreen: )
-Heideroosjes (HOUDEN JULLIE VAN SPORT?!?! Niemand..? KLOOTZAKKEN! :mrgreen: )
-An Albatross (opgegeven na een paar nummer. Wat een kankeherrie. Terwijl het aan potentie toch niet ontbrak.)
-Aphex Twin + Hecker (lekkerrrr)
-Venetian Snares (wel een aardige set, maar vond hem 2 jaar terug beter. Begin en eind sloegen nergens op (geluidsproblemen, koptelefoon erop smijten en weglopen) en ik had sterk het idee dat hij naarmate de set al een 30-45 minuten opgang was dat hij maar een beetje zoekend met vanalles en nogwat begon te beuken zonder er eens wat epischere stukken ertegenaan te knallen. Al met al was ik er alsnog dik tevreden mee heur.



Ja, mooi festival weer. Een beetje weinig gezien helaas, wegens falende gezondheid hier en daar, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken :grin:.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen woorden voor
geweldig gewoon :rock:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZI09 zei:
Ja, ik heb het geloof ik ook weer overleeft.

Donderdag gzien:
-AmenRa (!!)
-Qemists live (Live erg tof!)
-MVSC (Gehoord vanaf het plein, klonk lekker wazig)
-Murdock vs Urban Forms (Gaafste drum 'n bass van de avond als je het mij vraagt.
-TC and Mc Jakes (een goede nummer 2)
-Chase & Status and Mc Rage (en 3)
-Andy C and Mc GQ (schaamteloze saaiheid. ik hoor er vaak goede verhalen over, maar het was de 2e keer Andy C en het was de 2e keer HARTSTIKKE KUT)
-Noisia (klote tot en met. Kutgeluid, kutvolume kutnummers, Painkiller die ik als goedmakertje hoopte te ontvangen, maar die er ontzettend belabberd uitkwam en te snel was. Daardoor ben ik het ook maar afgetrapt. Scheen achteraf nog wel leuk geweest te zijn, maarja, als ik echt 40 minuten moeten tot er eens fatsoenlijk geluid tevoorschijn komt hoeft het voor mij niet zo eigenlijk. Wel Jammer, want Noisa kan best wel vet draaien)

Vrijdag gezien:
niks volgens mij.
verkoudheid, koorst, marijuana, flink verbrande rug. het hele lamopdecampingliggen pakket dus.

Zaterdag
-Fakkelbrigade feat. Rico & Sticks (ex-Opgezwolle), Typhoon, James en producer A.R.T. (deze mannen zijn duidelijk goed in wat ze doen)
-Kap Bambino (Ontzettend gaaf!)
-Gojira (gaafste act van Dour wat mij betreft)
-Ullmann kararocké (8==D)

Zondag
-De Jeugd Van Tegenwoordig (was wel aardig, maar minder leuk dan verwacht. En helaas ook de tent ook moeten verlaten omdat het er wel erg druk en heet was.)(ZIJN ER HIER MENSEN DIE NIET HEBBEN GEDOUCHT VANDAAG? :mrgreen: )
-Heideroosjes (HOUDEN JULLIE VAN SPORT?!?! Niemand..? KLOOTZAKKEN! :mrgreen: )
-An Albatross (opgegeven na een paar nummer. Wat een kankeherrie. Terwijl het aan potentie toch niet ontbrak.)
-Aphex Twin + Hecker (lekkerrrr)
-Venetian Snares (wel een aardige set, maar vond hem 2 jaar terug beter. Begin en eind sloegen nergens op (geluidsproblemen, koptelefoon erop smijten en weglopen) en ik had sterk het idee dat hij naarmate de set al een 30-45 minuten opgang was dat hij maar een beetje zoekend met vanalles en nogwat begon te beuken zonder er eens wat epischere stukken ertegenaan te knallen. Al met al was ik er alsnog dik tevreden mee heur.



Ja, mooi festival weer. Een beetje weinig gezien helaas, wegens falende gezondheid hier en daar, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken :grin:.
Klik om te vergroten...
hey, toch geen mexicaanse griep he dude :grin:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey, wie gaat er dit jaar ook naar dour ?

http://www.dourfestival.be/nl/

aphex twin+ the hacker komen dit jaar (voor mij al reden om te gaan)
Ben is benieuwd wie van DF ook gaat :)
De eerste namen zijn al bekend, maar daar gaat ng een pak bijkomen.
Ziet er allesins al vetjes uit!

greetz
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga!
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik Ik Ik ! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
5 elements of Hip Hop feat. MixMaster Mike [Beastie Boys]
Muggs [Cypress Hill]
DJ JS-1 [Rock Steady Crew]
Mr Wiggles [Rock Steady Crew]
Rahzel [The Roots]

wow meesterlijk..vooral de Beastie boy :rock:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
wow meesterlijk..vooral de Beastie boy :rock:
Klik om te vergroten...

idd mixmastermike gaat vetjes worden :rock:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wrijf het er maar weer in :B
Helaas niet van de partij :(
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
zoiezo van de partij!!wat kijk ik uit naar de "ronddwaal-wandelingen" :hearteyes: op de camping
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou en dan blijf je toch nog een nachtje in belgië slapen voor je weer naar huis gaat??
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yow

Ik wist vorig jaar niet dat ze dit meer hadden in Dour.




Das wel superchill om even af te koelen en lekker te zwemmen.Heerlijk had ik dat maar geweten vorig jaar.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#13
Belgo zei:
Yow

Ik wist vorig jaar niet dat ze dit meer hadden in Dour.




Das wel superchill om even af te koelen en lekker te zwemmen.Heerlijk had ik dat maar geweten vorig jaar.
Klik om te vergroten...
ja idd, maar paar jaren gelden is daar een gast gestorven door van een kliff in het ondiepe water te duiken, met gebroken nek als gevolg :confused: wrss zullen de flikken daar wel weer staan om je tegen te houden, maar vorig jaar hebben we ze daar niet gezien, mss dees jaar ook weer :)

aftellen begint mensen !!
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#14
mag ik vragen hoe jullie je drugsgebruik gaan delen over 4 dagen, of gaan jullie gelijk de 2e dag al aan de pillen oid
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
IK GA :grin:

jimi zei:
mag ik vragen hoe jullie je drugsgebruik gaan delen over 4 dagen, of gaan jullie gelijk de 2e dag al aan de pillen oid
Klik om te vergroten...

Eerste dag heel de dag dnb, dus wss inderdaad eerste dag heel de dag mdma, 2e dag óf keirot in mn tent slapen, óf, wat me waarschijnlijker lijkt: lsd en 4 fluo droppen :) rest van de dagen hou ik het ook op lsd / 2ce en 4 fluo.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#16
1ste dag wrss xtc ( of moet daar md vinden, maar ga er echt niet achter zoeken) en pep
en voor de rest van de dagen zie ik wel, heb ng genoeg allice mee en de vriendenkring zal ook wel loaded zijn :) Overdag hou ik het kalm, bands cheken op de weide chillen en dan s'avonds er stevig invliegen. Nog 8 dagen ! :stoned:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tziet er naar uit dat 't slecht weer gaat worden :(
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vertrek zo dadelijk! :mrgreen: :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spor is ook bevestigd voor dour. Zal mn kaartjes maar eens gaan halen :mrgreen:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh man Venetian Snares olé olé olé knàlknàlknàlknàààààl!!!!!!

En Vive le Fête weer! :)

En AmenRa

En eigenlijk een hele lijst met leuke dingen. Maar vooral deze heb ik zin in!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."