#1
Ik ga!!
Net als vorig jaar...hehe
ja idd, maar paar jaren gelden is daar een gast gestorven door van een kliff in het ondiepe water te duiken, met gebroken nek als gevolgBelgo zei:Yow
Ik wist vorig jaar niet dat ze dit meer hadden in Dour.
![]()
Das wel superchill om even af te koelen en lekker te zwemmen.Heerlijk had ik dat maar geweten vorig jaar.
jimi zei:mag ik vragen hoe jullie je drugsgebruik gaan delen over 4 dagen, of gaan jullie gelijk de 2e dag al aan de pillen oid


MrBlondeboi zei:Ja aphex twin was wel vet !zoon beetje heel dour stond daar geloofk.. aardig wondje overgehouden van zoon hek toen men uit de speakertoren moest klimmen :P
)
)
hey, toch geen mexicaanse griep he dudeZI09 zei:Ja, ik heb het geloof ik ook weer overleeft.
Donderdag gzien:
-AmenRa (!!)
-Qemists live (Live erg tof!)
-MVSC (Gehoord vanaf het plein, klonk lekker wazig)
-Murdock vs Urban Forms (Gaafste drum 'n bass van de avond als je het mij vraagt.
-TC and Mc Jakes (een goede nummer 2)
-Chase & Status and Mc Rage (en 3)
-Andy C and Mc GQ (schaamteloze saaiheid. ik hoor er vaak goede verhalen over, maar het was de 2e keer Andy C en het was de 2e keer HARTSTIKKE KUT)
-Noisia (klote tot en met. Kutgeluid, kutvolume kutnummers, Painkiller die ik als goedmakertje hoopte te ontvangen, maar die er ontzettend belabberd uitkwam en te snel was. Daardoor ben ik het ook maar afgetrapt. Scheen achteraf nog wel leuk geweest te zijn, maarja, als ik echt 40 minuten moeten tot er eens fatsoenlijk geluid tevoorschijn komt hoeft het voor mij niet zo eigenlijk. Wel Jammer, want Noisa kan best wel vet draaien)
Vrijdag gezien:
niks volgens mij.
verkoudheid, koorst, marijuana, flink verbrande rug. het hele lamopdecampingliggen pakket dus.
Zaterdag
-Fakkelbrigade feat. Rico & Sticks (ex-Opgezwolle), Typhoon, James en producer A.R.T. (deze mannen zijn duidelijk goed in wat ze doen)
-Kap Bambino (Ontzettend gaaf!)
-Gojira (gaafste act van Dour wat mij betreft)
-Ullmann kararocké (8==D)
Zondag
-De Jeugd Van Tegenwoordig (was wel aardig, maar minder leuk dan verwacht. En helaas ook de tent ook moeten verlaten omdat het er wel erg druk en heet was.)(ZIJN ER HIER MENSEN DIE NIET HEBBEN GEDOUCHT VANDAAG?)
-Heideroosjes (HOUDEN JULLIE VAN SPORT?!?! Niemand..? KLOOTZAKKEN!)
-An Albatross (opgegeven na een paar nummer. Wat een kankeherrie. Terwijl het aan potentie toch niet ontbrak.)
-Aphex Twin + Hecker (lekkerrrr)
-Venetian Snares (wel een aardige set, maar vond hem 2 jaar terug beter. Begin en eind sloegen nergens op (geluidsproblemen, koptelefoon erop smijten en weglopen) en ik had sterk het idee dat hij naarmate de set al een 30-45 minuten opgang was dat hij maar een beetje zoekend met vanalles en nogwat begon te beuken zonder er eens wat epischere stukken ertegenaan te knallen. Al met al was ik er alsnog dik tevreden mee heur.
Ja, mooi festival weer. Een beetje weinig gezien helaas, wegens falende gezondheid hier en daar, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."