Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphex twin op dour 09

Aphex twin op dour 09

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga!! :grin: Net als vorig jaar...hehe
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
snares veels te laat op zondag en ik moet de maandag rijden, gadverfuckingkankerdamme.
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou en dan blijf je toch nog een nachtje in belgië slapen voor je weer naar huis gaat??
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yow

Ik wist vorig jaar niet dat ze dit meer hadden in Dour.




Das wel superchill om even af te koelen en lekker te zwemmen.Heerlijk had ik dat maar geweten vorig jaar.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#5
Belgo zei:
Yow

Ik wist vorig jaar niet dat ze dit meer hadden in Dour.




Das wel superchill om even af te koelen en lekker te zwemmen.Heerlijk had ik dat maar geweten vorig jaar.
Klik om te vergroten...
ja idd, maar paar jaren gelden is daar een gast gestorven door van een kliff in het ondiepe water te duiken, met gebroken nek als gevolg :confused: wrss zullen de flikken daar wel weer staan om je tegen te houden, maar vorig jaar hebben we ze daar niet gezien, mss dees jaar ook weer :)

aftellen begint mensen !!
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#6
mag ik vragen hoe jullie je drugsgebruik gaan delen over 4 dagen, of gaan jullie gelijk de 2e dag al aan de pillen oid
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
IK GA :grin:

jimi zei:
mag ik vragen hoe jullie je drugsgebruik gaan delen over 4 dagen, of gaan jullie gelijk de 2e dag al aan de pillen oid
Klik om te vergroten...

Eerste dag heel de dag dnb, dus wss inderdaad eerste dag heel de dag mdma, 2e dag óf keirot in mn tent slapen, óf, wat me waarschijnlijker lijkt: lsd en 4 fluo droppen :) rest van de dagen hou ik het ook op lsd / 2ce en 4 fluo.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
1ste dag wrss xtc ( of moet daar md vinden, maar ga er echt niet achter zoeken) en pep
en voor de rest van de dagen zie ik wel, heb ng genoeg allice mee en de vriendenkring zal ook wel loaded zijn :) Overdag hou ik het kalm, bands cheken op de weide chillen en dan s'avonds er stevig invliegen. Nog 8 dagen ! :stoned:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tziet er naar uit dat 't slecht weer gaat worden :(
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vertrek zo dadelijk! :mrgreen: :stoned:
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja aphex twin was wel vet !zoon beetje heel dour stond daar geloofk.. aardig wondje overgehouden van zoon hek toen men uit de speakertoren moest klimmen :P
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#12
MrBlondeboi zei:
Ja aphex twin was wel vet !zoon beetje heel dour stond daar geloofk.. aardig wondje overgehouden van zoon hek toen men uit de speakertoren moest klimmen :P
Klik om te vergroten...

aphex en hecker waren weer eens extreem vet, voor mij persoonlijk het beste van dour 09
zeer sterke set , zeer chaotisch, de visuals ( van weirdcore) waren ook top of the bill ( kippenslachtingen, chirurgie, ...) had een hoffmannetje binnen en het ging wel lekker ( soms ook zeer moeilijke momenten gehad, thx aphex king)
Idd denk dat heel dour er wel stond :) ook veel mensen gezien die niet wisten wat te doen op hun setje :)

ach ach dour, het was me weer wat.

grtz
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben maar 1 dag geweest dit jaar, maar het was echt weer de moeite.
Tokyo ska paradise, sepultura, digitalism, rusko enz. :stoned:

1 tegenvallertje gehad: 5 kutpillen (witte batmannetjes) gekocht voor 20€. Voelde van 2 bijna niets. Ach eigen schuld dikke bult! :grin:
Volgend jaar weer dour!
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mai het was echt suuper, vooral de laatste dag.
Aphex was geniaal en tegelijk geschift. Ikke bijna tegen het podium, ogen gefixeerd op het voorste videoscherm, en gaaan!! Tegen het einde wast gewoon auditief orgasme in menne kop. En daarna Venetian Snares, ook super goe. Hier begint het geheugen spijtig genoeg wel redelijk vaag te worden, het einde van zijn set herinner ik me dan nog maar amper.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, ik heb het geloof ik ook weer overleeft.

Donderdag gzien:
-AmenRa (!!)
-Qemists live (Live erg tof!)
-MVSC (Gehoord vanaf het plein, klonk lekker wazig)
-Murdock vs Urban Forms (Gaafste drum 'n bass van de avond als je het mij vraagt.
-TC and Mc Jakes (een goede nummer 2)
-Chase & Status and Mc Rage (en 3)
-Andy C and Mc GQ (schaamteloze saaiheid. ik hoor er vaak goede verhalen over, maar het was de 2e keer Andy C en het was de 2e keer HARTSTIKKE KUT)
-Noisia (klote tot en met. Kutgeluid, kutvolume kutnummers, Painkiller die ik als goedmakertje hoopte te ontvangen, maar die er ontzettend belabberd uitkwam en te snel was. Daardoor ben ik het ook maar afgetrapt. Scheen achteraf nog wel leuk geweest te zijn, maarja, als ik echt 40 minuten moeten tot er eens fatsoenlijk geluid tevoorschijn komt hoeft het voor mij niet zo eigenlijk. Wel Jammer, want Noisa kan best wel vet draaien)

Vrijdag gezien:
niks volgens mij.
verkoudheid, koorst, marijuana, flink verbrande rug. het hele lamopdecampingliggen pakket dus.

Zaterdag
-Fakkelbrigade feat. Rico & Sticks (ex-Opgezwolle), Typhoon, James en producer A.R.T. (deze mannen zijn duidelijk goed in wat ze doen)
-Kap Bambino (Ontzettend gaaf!)
-Gojira (gaafste act van Dour wat mij betreft)
-Ullmann kararocké (8==D)

Zondag
-De Jeugd Van Tegenwoordig (was wel aardig, maar minder leuk dan verwacht. En helaas ook de tent ook moeten verlaten omdat het er wel erg druk en heet was.)(ZIJN ER HIER MENSEN DIE NIET HEBBEN GEDOUCHT VANDAAG? :mrgreen: )
-Heideroosjes (HOUDEN JULLIE VAN SPORT?!?! Niemand..? KLOOTZAKKEN! :mrgreen: )
-An Albatross (opgegeven na een paar nummer. Wat een kankeherrie. Terwijl het aan potentie toch niet ontbrak.)
-Aphex Twin + Hecker (lekkerrrr)
-Venetian Snares (wel een aardige set, maar vond hem 2 jaar terug beter. Begin en eind sloegen nergens op (geluidsproblemen, koptelefoon erop smijten en weglopen) en ik had sterk het idee dat hij naarmate de set al een 30-45 minuten opgang was dat hij maar een beetje zoekend met vanalles en nogwat begon te beuken zonder er eens wat epischere stukken ertegenaan te knallen. Al met al was ik er alsnog dik tevreden mee heur.



Ja, mooi festival weer. Een beetje weinig gezien helaas, wegens falende gezondheid hier en daar, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken :grin:.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
geen woorden voor
geweldig gewoon :rock:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZI09 zei:
Ja, ik heb het geloof ik ook weer overleeft.

Donderdag gzien:
-AmenRa (!!)
-Qemists live (Live erg tof!)
-MVSC (Gehoord vanaf het plein, klonk lekker wazig)
-Murdock vs Urban Forms (Gaafste drum 'n bass van de avond als je het mij vraagt.
-TC and Mc Jakes (een goede nummer 2)
-Chase & Status and Mc Rage (en 3)
-Andy C and Mc GQ (schaamteloze saaiheid. ik hoor er vaak goede verhalen over, maar het was de 2e keer Andy C en het was de 2e keer HARTSTIKKE KUT)
-Noisia (klote tot en met. Kutgeluid, kutvolume kutnummers, Painkiller die ik als goedmakertje hoopte te ontvangen, maar die er ontzettend belabberd uitkwam en te snel was. Daardoor ben ik het ook maar afgetrapt. Scheen achteraf nog wel leuk geweest te zijn, maarja, als ik echt 40 minuten moeten tot er eens fatsoenlijk geluid tevoorschijn komt hoeft het voor mij niet zo eigenlijk. Wel Jammer, want Noisa kan best wel vet draaien)

Vrijdag gezien:
niks volgens mij.
verkoudheid, koorst, marijuana, flink verbrande rug. het hele lamopdecampingliggen pakket dus.

Zaterdag
-Fakkelbrigade feat. Rico & Sticks (ex-Opgezwolle), Typhoon, James en producer A.R.T. (deze mannen zijn duidelijk goed in wat ze doen)
-Kap Bambino (Ontzettend gaaf!)
-Gojira (gaafste act van Dour wat mij betreft)
-Ullmann kararocké (8==D)

Zondag
-De Jeugd Van Tegenwoordig (was wel aardig, maar minder leuk dan verwacht. En helaas ook de tent ook moeten verlaten omdat het er wel erg druk en heet was.)(ZIJN ER HIER MENSEN DIE NIET HEBBEN GEDOUCHT VANDAAG? :mrgreen: )
-Heideroosjes (HOUDEN JULLIE VAN SPORT?!?! Niemand..? KLOOTZAKKEN! :mrgreen: )
-An Albatross (opgegeven na een paar nummer. Wat een kankeherrie. Terwijl het aan potentie toch niet ontbrak.)
-Aphex Twin + Hecker (lekkerrrr)
-Venetian Snares (wel een aardige set, maar vond hem 2 jaar terug beter. Begin en eind sloegen nergens op (geluidsproblemen, koptelefoon erop smijten en weglopen) en ik had sterk het idee dat hij naarmate de set al een 30-45 minuten opgang was dat hij maar een beetje zoekend met vanalles en nogwat begon te beuken zonder er eens wat epischere stukken ertegenaan te knallen. Al met al was ik er alsnog dik tevreden mee heur.



Ja, mooi festival weer. Een beetje weinig gezien helaas, wegens falende gezondheid hier en daar, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken :grin:.
Klik om te vergroten...
hey, toch geen mexicaanse griep he dude :grin:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
nah

ik ben weer de oude nu.


































.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#19
Vond Aphex Twin beetje tegenvallen.(nogsteeds wel vet) Het kwam moeizaam opgang (veel mensen om me heen hadden nog niet het idee dat ie al begonnen was met zn act) Maar niets bleek minder waar. Op t eind ging ie lekker
Venetian Snares, ging hard! (net als ik) was echt vet
Meshuggah, was immens gaaf, hoogtepuntje
Gojira was ook echt super.
Dat waren toch wel beetje mijn hoogtepunten.
En oja! Isis was erg mooi!
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#20
hey, wie gaat er dit jaar ook naar dour ?

http://www.dourfestival.be/nl/

aphex twin+ the hacker komen dit jaar (voor mij al reden om te gaan)
Ben is benieuwd wie van DF ook gaat :)
De eerste namen zijn al bekend, maar daar gaat ng een pak bijkomen.
Ziet er allesins al vetjes uit!

greetz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."