Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jaaa een glaasje is wel lekker hoor, verminderd mindfucks een beetje mocht je die hebben :P dan ga je minder diep, maar kun je meer genieten. je slaapt ook wel wat makkelijker"
"kwart is wel weinig, je zal wel wat voelen maar waarschijnlijk zul je enkel meer willen:P halve is wss wel genoeg 1ste keer"
"als je na ongeveer 2 uur bijneemt heb je een even sterke piek als wanneer je het in 1 keer zou nemen, maar korter, en de totale trip duurt langer."
"Ja aphex twin was wel vet !zoon beetje heel dour stond daar geloofk.. aardig wondje overgehouden van zoon hek toen men uit de speakertoren moest klimmen :P"
"Pikachu zei: dopemorehope zei: Opweg na een avondje stappen zijn wij aandekant gezet bij een groot schalige drug,etc controle. Gelukkig hadden we ons voorraadje voor die nacht goed verborgen en waren er geen hondjes. Wel hadden we een portemennee in ons dashboardkastje liggen van een vriendin van ons die in een andere auto zat en die allang veilig door de controle heen was gekomen. Bij het op de kop zetten van de auto bleek dat er 1 gram pep in die portefeuille zat samen met haar ID , eerste instantie was de bestuurder verantwoordelijk maar uiteindelijk toch degene van deze portemennee, nou is mijn vraag wat nu? waarschijnlijk zal ze een brief krijgen van justitie dat ze zich moet verantwoorden op het bureau, en dan?? 1 gram is toch gewoon een gebruikershoeveelheid? Wat kan zij verwachten? Alvast bedankt allemaal Klik om te vergroten... Delicious copypasta. Klik om te vergroten... AHhahaahahaaaaHhaa WAT?XD"
"Nou wie gaat er? Main Hall: Drum’n Bass 22.00 – 23.30: Benino Syndrome 23.30 – 00.30: Black Sun Empire 00.30 – 01.30: Raiden 01.30 – 02.30: Audio 02.30 – 03.30: Spor 03.30 – 04.30: Current Value (live) 04.30 – 05.30: Limewax 05.30 – 06.30: Donny 06.30 – 08.00: Thrasher vs Lucy Furr Hosted by MC Dart & Lennart Visuals Basement: Hardcore/Breakcore 23.00 – 00.30: Dissolvement 00.30 – 01.30: Petrochemical 01.30 – 02.45: Promo 02.45 – 04.00: Manu le malin 04.00 – 05.00: Hellfish 05.00 – 05.30: Axe Gabba Murder Mob (live) 05.30 – 06.30: Bryan Fury Hosted by Mike Redman Small room: Dubstep 00.00 - 01.00 Strye 01.00 – 02.00 Black Sun Empire 02.00 – 03.00 King Cannibal 03.00 – 04.00 Audio 04.00 – 05.00 Nicon Hosted by Phantom Lab Visuals After PRSPCT XL 9 There is an official Free Afterparty in Bootleg Café (2 min walk from Watt) from 8.00 till 13.00!!!! Expect some of your favorite PRSPCT XL 9 DJ’s playing Special exclusive Back 2 Back Mayhem sets. Gonna get Messy!!!!!"
"Re: bruute drugs combo's nooit gedaan; lijkt me wel lache lsd, na een paar uur paddo's en/of RC's en mdma en op je top hitje salvia en dan lachgas en natuurlijk veel wiet"
"Re: Huidige bewustzijn veranderen, drugsgebruik als je veel tript zal je bewustzijn vast wel enigzins veranderen...tot je een tijdje bent gestopt, of je blijft erin hangen :P maar je moet niet zo diep gaan joh, zo maak je jezelf gek :P met lsd heb ik ook het gevoel alsof het 'de waarheid' is ofso maar als je het te serieus gaat nemen vererger je het waarschijnlijk alleen. hoelang geleden hebje nu voor het laatst wat gebruikt? in een na-space die een paar dagen kan duren is je bewustzijn natuurlijk veranderd.. als je er bang voor bent zou ik maar wat minder trippen, ofso.."
"allemaal 24uurstent als er nix is"
"Grote zaal: Counterstrike (PRSPCT, Algorythm) SA The Panacea (Position Chrome, Freak) DE The Sect (Freak, Offkey) UK Current Value (Freak, Offkey) DE Limewax (PRSPCT, Freak, L/B) NL Cern (Syndrome, Revolution) NZ Eye-D Hidden (PRSPCT, Evol intent) NL Thrasher (PRSPCT) NL Benino Syndrome (Syndrome) NL Mc's Dart & Entro MC (usa) In de kleine zaal komt een hardcore / breakcore line up waar je letterlijk UUUU tegen zegt! Kleine zaal: The DJ Producer (Deathchant, Rebbel scum) UK DJ Promo (The third movement) NL The Outside Agency (Genosha) NL Ophidian (Enzyme, Genosha) NL Bryan Fury (Pacemaker, Deathchant) Live, UK Bong Ra (Planet mu, Clash) Live, NL Element Destruction (Smackdown) NL Dissolvement (010 Electronics) NL Feest duurt van 22.00 tot 08.00!!!! Alvast tot de 24ste!!!! aanvang : 22.00 / €15,- / beide zalen"