Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kippekont zei: Ik heb ooit op discovery gezien dat mensen in de 18de eeuw ofzo, er ook last van hadden, en dat ze heksen voorbij zagen vliegen en die heksen hun probeerden te laten stikken. Hieruit herkende ik mijn eigen ervaringen. Klik om te vergroten... De Incubus Eén specifieke hallucinatie komt opmerkelijk vaak voor: het gevoel dat er een demonisch wezen op de borst zit die de persoon probeert te verstikken. Dit wordt ook wel het “Old Hag-syndroom” genoemd. Mogelijk is de legende van de Incubus voortgevloeid uit hallucinaties tijdens slaapverlamming. De Incubus was een mannelijke demon die ’s nachts op de borst van vrouwen kwam zitten, vaak om hen te verkrachten. De vrouwelijke variant van de Incubus is de Succubus. Men vindt de legende van de Incubus terug in verschillende culturen. Er zijn mensen die zeggen dat ze de demon hebben waargenomen en omschrijven hem als een grote kwaadaardige zwarte geest. Klik om te vergroten... Ikzelf droom specifiek over dode mensen die al dan niet met een wit geschminkt gezicht door mijn kamer lopen. Een aantal weken geleden gebeurde het bijna iedere nacht, waarna ik het ook elke keer in een goede richting probeerde te duwen, het schijnt een mooi opstapje te zijn naar een lucide droom namelijk. Maar de angst nam het altijd over en dan schrok ik weer wakker.. erg vervelend. Het komt overigens wel in periodes, ik heb er nu al een tijd geen last meer van gehad Ziekte heeft er ook wat mee te maken denk ik, koortsachtige dromen zijn vaak benauwend en beklemmend, en als kind had ik er soms ook last van als ik ziek in slaap viel!"
"Het fijnste aan pep vind ik meestal dat er na het uitgaan nog een zee van tijd over is met je vrienden! Dat zijn de mooiste tijden, een geweldige nacht met mooie muziek en daarna urenlang praten over vanalles en nog wat. Om 7 uur s'ochtends besluiten om lekker te gaan wandelen en de zon te zien opkomen, dat geeft altijd een heel vrij gevoel."
"Ik zag Aphex Twin & Florian Hecker op STRP in Eindhoven en het was echt fantastisch! Ze schudden je door elkaar, vreten je op en verkrachten je met hun geluid, maar het is een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaakt. Veel plezier op Dour"