Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had) ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van) ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra."
"DrippTone zei: Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden. Klik om te vergroten... mickey mousjes? waren dat geen witte hartjes..."
"Breakcore, Tekno en Drum 'n Bass Er zijn ook wel metalbandjes waar ik altijd naar kan luisteren (Meshuggah, Textures, Gojira etc)"
"Beste DF'ers. M'n planten zijn flink aan het bloeien en kunnen binnen paar weken wel geoogst worden denk ik. Echter zit er op veel bladeren witte wazige plekken die steeds erger beginnen te worden. Ze komen ook steeds dichter bij de toppen te zitten. Weet iemand wat deze witte plekken zijn, en of ze erg schadelijk zijn mochten ze bij mijn toppen komen. Het witte spul lijkt op een soort stof en zit echt op de bladeren, kan het er met een beetje moeite afvegen. Alvast bedankt. En oja, nog wat, al mijn toppen zijn nog mooi wit van de thc, op 1tje na, die is al erg bruin aan het worden, ik vind dit gek."
"Dankje De Sjeik! Op internet even gekeken, en het was idd echte meeldauw. Nu vond ik ook iets dat vertelde dat ik dit op kon lossen met een mengel van water en melk (10 delen water/ 1 deel melk). Maar stel dat dat niet werkt, betekend het dan dat ik mijn planten minstens 2 weken moet doorwateren als ik er chemicalien op spuit?"
"Jo D! Woon je nu ook hier in het dorp, beter zeg je ff waar, dan kom k ff koekeloeren. :P Ik heb mijn planten gister en vandaag met het melk mengseltje bespoten, en het lijkt redelijk te werken!"
"Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight. Erg leuke trip report! ik zie het weer helemaal voor me! ik herinner me nog alles dat je beschrijft! in de zomer of eerder nog eens dik overdoen lijkt me"
"Paddo's: Op de onderkant van de zee is vrijwel alles onaangetast. Paddo's: Het gele potlood staat voor wereldvrede."
"Oom Klaas zei: Eigenlijk staan hier maar heel weinig geniale quotes. Klik om te vergroten... Klopt, maar toch staan er dingen tussen die wel leuk zijn om te lezen. nog leuke quote van vriendin van me onder de Acid. "Wat is de zin van letters?" hoe zou je daarop antwoorden? :P"
"Heb LSD gedaan in hartje amsterdam, savonds over de wallen gelopen was lache. Blowen in een mediatheek ergens in een school Blowen onder de douche ook op een school ergens bij de gymzaal."