Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederhop

Nederhop

104 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat heeft dat met NL hiphop te maken dan?

Ik mis nog wel een paar artiesten:

Kas - Doe me ding
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DvvPnhfj318&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DvvPnhfj318&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Tim - De Herinnering (Niet meer op youtube te vinden :( . Alleen maar zn nieuwe shit en dat vind ik niks)

Steen zn teksten gaan inderdaad nergens over, maar hij brengt het wel lekker.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YoTI1muWPfs&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YoTI1muWPfs&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
ImmortalTech zei:
Wat heeft dat met NL hiphop te maken dan?
Klik om te vergroten...

Verkeerde topic...gaat lekker
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3



Beetje dit
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
en deze:

Maar Turk vind je hard, of vind je niks. Kan me voorstellen dat vele em niks vinden :P

Zeg jeej, zeg ARK! AUMFIE
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik vind het wel hard. Maar kan me voorstellen dat iemand het niks vind. Daarom heb ik op de vorige pagine ook andere shit gedropt :P En als je dat allemaal niks vind, dan ligt het echt aan jou :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het maar niks idd...hoe hij engels met nederlands combineert vind ik niet klinken
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fakkelbrigade, Winne en Jiggy Dje zijn geniaal :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dat we deze ook niet mogen vergeten :openmouth:


Kleine jay & cartes
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is zeker niet verkeerd Trippy! thx :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SARCASME NIGGAAAA

kleine jay & cartes, opgezwolle, steen, zwart licht, spookrijders... DAT is de nederhop die ik luister.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
mensen we moete natuurlijk ook niet onze hittespitter koningen Appa, Sjaak, Ali (shoutout naar me boy dubbel0) Yes R en al die andere boyz vergeten he, Commerciële Nederhop till I die, sinds ik dit luister hoef ik nooit meer iets anders. Fuck Opgezwolle, fuck spookrijders, fuck Fresku, fuck Zwart Licht... Echte hiphop is zoooo 2009.

Dit kan ik overigens ook wel apreciëren, van hollandsche bodem:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HrfCixsd2N8&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HrfCixsd2N8&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Knap staaltje nederlandse Engelstalige hiphop.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok een paar punten.

1. Ik zie niks
2. Ga je mond spoelen met zeep
3. Ga je heel diep schamen in een hoekje
4. Laat je testen op down syndroom
5. Ga tokio hotel luisteren en satanistische gedichten schrijven

Doe is ff normaal joh, gedraag je is. Hoe durf je met zoiets in een topic als dit aan te komen :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rapper Surya doet het best redelijk :)

Track:

101Barz Freestyle(Surya @ 3:51)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
^^
darwins nachtmerrie met robian is keihard
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
smore, paffe, kette lak ne gek

de lijkenpikkers blijven toch grappig :grin: .
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nederhop? Dan denk ik direct aan Steen natuurlijk ! Geweldige rapper , met zowel grappige als zieke teksten ! Vette concepten voor tracks ook !
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat ligt dan voornamelijk aan jou denk ik.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
Naja Kempi heeft sowiesow nogal apart taal gebruik en maakt daar dan alsnog fouten in dus dat mensen 'm niet kunnen (of willen?:P) verstaan snap ik best.

En ook ik vind Kempi echt bagger slecht...Ongeinspireerde-"zie mij 's gangster zijn"-EMO-Rap

Doe mij dan maar Appa, die heeft tenminste wat zinnigs te zeggen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nathaniel zei:
Doe mij dan maar Appa, die heeft tenminste wat zinnigs te zeggen
Klik om te vergroten...

Ik heb schijt aan de overheid, ik heb schijt ik heb schijt etc etc, heel zinnig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."