Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederhop

Nederhop

104 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
^precies

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/98EC3vMLovY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/98EC3vMLovY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/McbHLjDyvhU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/McbHLjDyvhU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

hoe denken we over deze "oude nieuwe school"?

Ik vind het vette tracks maar heb de Spookrijders op de een of andere manier toch nooit echt serieus kunnen nemen.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind die klokkenluidersbeat echt gruwelijk!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zouden is ergens over rappen, dat zou wat zijn...atlijd maar hetzelfde, zucht.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4

Nieuwe Spinal & Steen track. Leipe shit. Eén van de betere.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze zijn geen Neo & Manu of Opgezwolle, maar de agressie en haat is toch fijn om te horen.

Soms hoeft het van mij niet ergens over te gaan.

Olle
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
PIEP
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mwah, kanker hoort toch vooral bij Steen z'n wereldje geloof ik haha

Naar aanleiding van recente politieke ontwikkelingen knalde deze de afgelopen dagen weer vaak door mn huis

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jIJPoVSAlzw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jIJPoVSAlzw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
wie geen:

jiggy djé
kohffie konnect
Winne
typhoon
opgezwolle
duvel
duvelduvel
Diggy Dex
DAC
Fresku (ben benieuwd naar het album)

luistert , die luister ook geen egte hiphop
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
funky_skunk_junky zei:
Jammer van altijd kanker dit kanker dat, maarja dat hoort een beetje bij het wereldje he?
Toch vind ik Steen wel fucking sexy :openmouth:
Klik om te vergroten...
In deze track vond ik het juist wel meevallen. Minder kanker om de kanker, meer zinloze haat die enigszins goed verwoord is.

Maar hij heeft in sommige nummers wel trieste lines.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nathaniel zei:
Naar aanleiding van recente politieke ontwikkelingen knalde deze de afgelopen dagen weer vaak door mn huis

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jIJPoVSAlzw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jIJPoVSAlzw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
Twee keer live gezien ondertussen. Zeer overtuigend.

Olle
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#11
funky_skunk_junky zei:
Jammer van altijd kanker dit kanker dat, maarja dat hoort een beetje bij het wereldje he?
Toch vind ik Steen wel fucking sexy :openmouth:
Klik om te vergroten...

behalve steen en spinal scheld niemand met kanker in ''het wereldje'' :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
baaight zei:
funky_skunk_junky zei:
Jammer van altijd kanker dit kanker dat, maarja dat hoort een beetje bij het wereldje he?
Toch vind ik Steen wel fucking sexy :openmouth:
Klik om te vergroten...

behalve steen en spinal scheld niemand met kanker in ''het wereldje'' :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Niet zo als hun nee, wordt een beetje kansloos als het zo overdreven gedaan wordt
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Er zijn in Nederland ook suffe hip-hop acts, maar alleen al het creatief gekloot met beats maakt Nederland een interessant hip-hop land, al zijn de teksten ook hier soms om te huilen.

Over Neerlandse hip-hop met een boodschap gesproken, iemand bekend met Neo & Manu hier? Paranoïde mannetje, maar ik vind het erg fijne muziek. :grin:

Overigens, wat is een buma? :confused:

Olle
Klik om te vergroten...

Nederlandse scene is niks vergeleken met de Amerikaanse jaren '90 hiphop!
Het word misschien beter maar echt mensen die hier al zeggen dan steen het is, dat vind ik persoonlijk gewoon jammer, jammer ook al vinden ze het 'grappig' maar ik bedoel ooit franse hiphop geprobeerd? ik versta er geen kont van maar de beste beats heb ik gevonden in toch franse hiphop een heel goed album persoonlijk vind ik: Shurik'N - Ou Je Vis zou je eens kunnen proberen :)
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
donaldduck zei:
Dan doe je nederhop zwaar tekort, er zijn veel clowns zoals yesr enzo die de naam verneuken van nederhop maar er zijn veel nieuwe en oude getalenteerde artiesten zoals: DAC, Engel, Def P, Zwart Licht, Fresku, Fakkelbrigade/Opgezwolle!
Klik om te vergroten...

Engel & DAC, vind ik persoonlijke echt toch wel de bangers van de nederlandse scene voor de mensen die nederhop luisteren en niet weten wie DAC is zouden zich moeten schamen aangezien hier leden inzaten zoals; Diggy Dex, Djiggy djé, Wudstik minder bekend maar ook erg goed maar Ferry & Jelle vind ik ook erg netjes
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eminem & Biggie Freestyle

I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat heeft dat met NL hiphop te maken dan?

Ik mis nog wel een paar artiesten:

Kas - Doe me ding
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DvvPnhfj318&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DvvPnhfj318&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Tim - De Herinnering (Niet meer op youtube te vinden :( . Alleen maar zn nieuwe shit en dat vind ik niks)

Steen zn teksten gaan inderdaad nergens over, maar hij brengt het wel lekker.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YoTI1muWPfs&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YoTI1muWPfs&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ImmortalTech zei:
Wat heeft dat met NL hiphop te maken dan?
Klik om te vergroten...

Verkeerde topic...gaat lekker
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18



Beetje dit
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
en deze:

Maar Turk vind je hard, of vind je niks. Kan me voorstellen dat vele em niks vinden :P

Zeg jeej, zeg ARK! AUMFIE
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ik vind het wel hard. Maar kan me voorstellen dat iemand het niks vind. Daarom heb ik op de vorige pagine ook andere shit gedropt :P En als je dat allemaal niks vind, dan ligt het echt aan jou :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."