Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederhop

Nederhop

104 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
tis niet meer leuk hoelang het album van kleine jay en Cartes al op zich laat wachten
n
nerdinatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil nederhop wie kent goede bands?

gr Timo
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lange Frans en Baas B zijn wel dope mang! jeweetzelluf
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind de oldschool nederhop nog wel te doen. Als in, Osdorp posse. Niet mijn stijl maar goede texten.

De rest is vrij marginaal in mijn opinie.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
kadaver rap ?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opgezwolle

- Strik je veter
- Verre Oosten
- Buitenbad
- Rustig
- Spaanse Vlieg

Fakkelbrigade

- Shouders ophalen

Typhoon

- Brand los

Dio & Sef

-Tijdmachine
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

Meesterlijk :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht toch wel meer OP en Casto te zien in deze thread :confused:
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nederhop scene faalt gewoon in vergelijking tot de oude amerikaanse hiphop uit de jaren '90
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan doe je nederhop zwaar tekort, er zijn veel clowns zoals yesr enzo die de naam verneuken van nederhop maar er zijn veel nieuwe en oude getalenteerde artiesten zoals: DAC, Engel, Def P, Zwart Licht, Fresku, Fakkelbrigade/Opgezwolle!
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nathaniel zei:
^ Eens

Ex was supervet tot die in een rare paranoïde-grootheidswaan-trip kwam ofzo

In 2007 keihard afgemaakt door Brainpower (waar ik btw absoluut geen hoge pet van op heb, hardheid van de track is ook voor minstens 60% te danken aan de vette beat)
Klik om te vergroten...
nah brain is een drolletje die zich veel te serieus neemt en exter blijft gewoon een baas...
Ook heerlijk hoe ex weer terug komt... Al dat harde geschreeuw werd je zelf niet bang :grin:
Je nam dus werkelijk een deut op in je ééntje? dan heb je maar één mic nodig...
hehe meesterlijk als je weet dat Brainpower op zijn eerste album zei "ik ben zo veelzijdig, ik neem een duet op in mn ééntje" en later een remix heeft gemaakt van het nummer One mic, maar nooit met Nas in de studio heeft gestaan...
Op hoeveel minuten zitten we nu? :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
BakjeSenseo zei:
Nederhop scene faalt gewoon in vergelijking tot de oude amerikaanse hiphop uit de jaren '90
Klik om te vergroten...



donaldduck zei:
Dan doe je nederhop zwaar tekort, er zijn veel clowns zoals yesr enzo die de naam verneuken van nederhop maar er zijn veel nieuwe en oude getalenteerde artiesten zoals: DAC, Engel, Def P, Zwart Licht, Fresku, Fakkelbrigade/Opgezwolle!
Klik om te vergroten...

Spot on!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat de nederlandse hiphop scene faalt vind ik bullshit. Tuurlijk is er veel neppe poep maar als je in Amerika wat dieper de scene ingaat kom je dat ook gewoon tegen.

Ik ga voor:

Jiggy Dje (& kohfie konnect)
Kraantje Pappie
Turk
Winne

Vooral dat
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyShit zei:
Dat de nederlandse hiphop scene faalt vind ik bullshit. Tuurlijk is er veel neppe poep maar als je in Amerika wat dieper de scene ingaat kom je dat ook gewoon tegen.
Klik om te vergroten...

Voor neppe poep hoef in je in amerika niet diep in de scene te gaan
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hopelijke gaan we niet te lang door over MC martin sinds we net lekker op dreef waren met de ekte hiphop in dit topic
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahahaha ik zat erop te wachten, heeft nog lang geduurd..

Hij is terug!heel errug vlug!
:tearsofjoy:

Maarjah Mc Martin zit op een Zmok-School, en heeft merkbaar een flinke hersenachterstand, dus al dat gebash op z'n skills vind ik een beetje sneu..Laat die jongen lekker zijn uitlaatkleppie hebben.

Wel jammer dattie het zelf allemaal zo serieus neemt, en ook vrij frappant dat geen van z'n begeleiders hem heeft gewaarschuwd of behoedt voor de gevaren van Internet Exposure...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#18
^precies

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/98EC3vMLovY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/98EC3vMLovY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/McbHLjDyvhU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/McbHLjDyvhU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

hoe denken we over deze "oude nieuwe school"?

Ik vind het vette tracks maar heb de Spookrijders op de een of andere manier toch nooit echt serieus kunnen nemen.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vind die klokkenluidersbeat echt gruwelijk!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ze zouden is ergens over rappen, dat zou wat zijn...atlijd maar hetzelfde, zucht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."