#1
Naja Kempi heeft sowiesow nogal apart taal gebruik en maakt daar dan alsnog fouten in dus dat mensen 'm niet kunnen (of willen?:P) verstaan snap ik best.
En ook ik vind Kempi echt bagger slecht...Ongeinspireerde-"zie mij 's gangster zijn"-EMO-Rap
Doe mij dan maar Appa, die heeft tenminste wat zinnigs te zeggen
En ook ik vind Kempi echt bagger slecht...Ongeinspireerde-"zie mij 's gangster zijn"-EMO-Rap
Doe mij dan maar Appa, die heeft tenminste wat zinnigs te zeggen

