Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederhop

Nederhop

104 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naja Kempi heeft sowiesow nogal apart taal gebruik en maakt daar dan alsnog fouten in dus dat mensen 'm niet kunnen (of willen?:P) verstaan snap ik best.

En ook ik vind Kempi echt bagger slecht...Ongeinspireerde-"zie mij 's gangster zijn"-EMO-Rap

Doe mij dan maar Appa, die heeft tenminste wat zinnigs te zeggen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nathaniel zei:
Doe mij dan maar Appa, die heeft tenminste wat zinnigs te zeggen
Klik om te vergroten...

Ik heb schijt aan de overheid, ik heb schijt ik heb schijt etc etc, heel zinnig
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je selectieve gehoor daar blijft hangen niet nee... :rolleyes:
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#4
skaffa
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet mee eens maar zijn texten zijn idd meesterlijk

Stickz & Rico blijven mijn favoriete qua texten en ook de beats eigenlijk,

Kubus & Delic waren geniaal en A.R.T. kan er ook wat van :grin:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#6
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Eens

Ex was supervet tot die in een rare paranoïde-grootheidswaan-trip kwam ofzo

In 2007 keihard afgemaakt door Brainpower (waar ik btw absoluut geen hoge pet van op heb, hardheid van de track is ook voor minstens 60% te danken aan de vette beat)
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/T-bF7cOtc7M&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/T-bF7cOtc7M&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor goede Nederlandstalige hiphop moet je bij Opgezwolle, DAC, Jiggy Dje, Jawat en 0118-vier zijn. Als je meer van harde NL hiphop houdt moet je bij Steen, Extince of Osdorp Posse zijn.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
tis niet meer leuk hoelang het album van kleine jay en Cartes al op zich laat wachten
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Opgezwolle, Typhoon, Nuclear Family, Jawat, Blaxtar, DAC, VSOP, Sugacane, Hadrie, 0118-vier, Terilekst, Spacekees, Flinke Namen, Winne, Kyteman, Fakkelbrigade, Engel, Steen, Turk, Pete Philly & Perquisite, Tim, Jiggy Djé, Diggy Dex, Kubus & BangBang, Kiddo Cee, C-Mon & Kypski, Kas, Wudstik, U-niq, Excellent, Osdorp Posse, Lange Frans & Baas B, The Opposites, Yes-R, Ali B, Dio, De Jeugd van Tegenwoordig, Extince, DuvelDuvel, Brainpower, Fata Morgana, Risskant de Woordvoerder, THC, Kempi, Dicecream, T-Slash, GMB, Grootmeester Jan, Perry Mystique, Relax, Postman, Ganza, Raymzter, Brutus, Negativ, Kimo, Spinal, Surya, Nedertoon, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Blocnotes, De Colombiaanse Bloedgroep, Dion, Escalatie Team, Grijze Massa, KGV, Kernkoppenm, Kleine Jay & Cartes, Kohfie Konnect, Neo & Manu, RMB, Sjaak

Zo dat was alles wat ik zo kon verzinnen.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winne!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xlNFYJy77fU
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlackRobBlunt zei:
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

Meesterlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Fock ja die nieuwe cd is zo meester vol gruwelijke tracks ;P

Mensen plukken de aarde kaal als een chemo kuur :tongueout:

D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13

Gruwelijk talent deze twee.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
misanthrophy zei:
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Geniaal!

En hey yo ! RESPECT VOOR FPM&MC DARK YO !
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dubz zei:

Gruwelijk talent deze twee.
Klik om te vergroten...

Haha, die dude zat bij mij op school.
Ik hoop dat dit een grap ofzo van hem is :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die gast heeft wel meerdere nummers hoor, volgens mij echt geen grap :P
Dat soort mensen kunnen beter monddood gemaakt worden
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze verkrachten de term nederhop :(

OT:
Winne en Skinto, ga ze allebij volgende maand live zien in Doornroosje :)
Maar mijn all-time-favourite blijft de OsdorpPosse.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#19
ImmortalTech zei:
Voor goede Nederlandstalige hiphop moet je bij Opgezwolle, DAC, Jiggy Dje, Jawat en 0118-vier zijn. Als je meer van harde NL hiphop houdt moet je bij Steen, Extince of Osdorp Posse zijn.
Klik om te vergroten...
Denk dat je Jawat en Extince wel kan om draaien...
Ben niet zo van de NLtalige hiphop, maar toch een paar favoriete....
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#20
ojah http://vimeo.com/5827767 :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."