#1
London City is geniaal, een maat van mij krijgt daar echt een vette overdrive uit! ![:)]()

Die blackstar is echt fantastisch vind ik, wel een net iets te afgewerkt geluid. Het mist wat vintage sound vind ik.Andrew zei:Oja voor mn gitaar heb ik een Roland Cube60 watt die ik ga verkopen en een Blackstar HT-5 voor in de plaats ga zetten!![]()

W.F.L. zei:Meer dan 15 watt heb ik ook niet nodig. Maar toch ben ik zeer ontevreden met die Spider 2. Stom kutding..
mindstorm zei:qua speakers in de huiskamer: alesis m1 active mk2
system:
-2x 4560 bass-mid
-1x 4530 mid
-2x vitavox hooghoorns
-1x "frietzak" (martinbin) (ongevuld, maar wel a la frietzak opgeschildert.. dus wit met blauwe ruitjes)
(zaten "eens" ook schuimrubber frieten in, maar na een streetrave zijn ze opgegaan)
-4x w-bins zelfbouw
-4x 4512 mid
-groot versterkerrack
ilyas zei:Line 6![]()
mispak je niet aan het geluid dat een 15 watt lampen, luid dat zo'n ding gaat. Het zou me niet verbazen dat je er kleine optredens (café optredens) mee kan spelen. Zeker de tiny terror van orange![]()
TeKNoZem zei:Leuk setje speakers, zitten er nog de originele speakers in in die JBL kasten? Of is het nabouw?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."