London City is geniaal, een maat van mij krijgt daar echt een vette overdrive uit! ![:)]()
W.F.L. zei:Meer dan 15 watt heb ik ook niet nodig. Maar toch ben ik zeer ontevreden met die Spider 2. Stom kutding..
mindstorm zei:qua speakers in de huiskamer: alesis m1 active mk2
system:
-2x 4560 bass-mid
-1x 4530 mid
-2x vitavox hooghoorns
-1x "frietzak" (martinbin) (ongevuld, maar wel a la frietzak opgeschildert.. dus wit met blauwe ruitjes)
(zaten "eens" ook schuimrubber frieten in, maar na een streetrave zijn ze opgegaan)
-4x w-bins zelfbouw
-4x 4512 mid
-groot versterkerrack
ilyas zei:Line 6![]()
mispak je niet aan het geluid dat een 15 watt lampen, luid dat zo'n ding gaat. Het zou me niet verbazen dat je er kleine optredens (café optredens) mee kan spelen. Zeker de tiny terror van orange![]()
TeKNoZem zei:Leuk setje speakers, zitten er nog de originele speakers in in die JBL kasten? Of is het nabouw?
mindstorm zei:TeKNoZem zei:Leuk setje speakers, zitten er nog de originele speakers in in die JBL kasten? Of is het nabouw?
rcf speakers.
we hebben ook nog een andere set. glijbanen (muurtje van 16 meter)
W.F.L. zei:Vette shit Ketaboy![]()
KapiteinPinda zei:Philips boxen, en voor me gitaar een Fender Deluxe 85Heb ook nog zo'n klein krakerig gitaarversterkertje maar die gebruik ik niet veel meer. Heb verder een TASCAM sporen opneem geval (weet ik veel hoe je zoiets noemt), een Shure SM57 microfoon om voor me versterker te kwakken. En nog wat gitaren maar dat is volgens mij geen audio apparatuur
shure ftw
laptop gaat een 20m lange kabel (zelf gesoldeerd
Tripper zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."