Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-night, Q-day 2010

Q-night, Q-day 2010

65 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
nultien zei:
Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
Klik om te vergroten...
Van GZG?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier ga ik heen!!
:hearteyes:

http://www.myspace.com/hitnrunsoundsystem
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nathaniel zei:
Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.

Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.

Kheb 'r zin in :stoned: :beer: :grin:
Klik om te vergroten...
geen dank, spreek me maar aan als je me toevallig voorbij ziet zwalken :grin:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Klik om te vergroten...

Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein :rock:

http://partyflock.nl/party/177153:Queensday_Festival_10.html



Beeeb
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beeeb zei:
TeKNoZem zei:
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Klik om te vergroten...

Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein :rock:
Beeeb
Klik om te vergroten...

Dat weet ik, maar ik wil weten waar de tekno en de goa naartoe is verhuisd, als die doorgaan. =p
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Skippy zei:
Hier ga ik heen!!
:hearteyes:

http://www.myspace.com/hitnrunsoundsystem
Klik om te vergroten...
waar is dat?
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skippy zei:
Hier ga ik heen!!
:hearteyes:

http://www.myspace.com/hitnrunsoundsystem
Klik om te vergroten...

Daar ben ik ook bij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nultien zei:
Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
Klik om te vergroten...

Tunnelrave. :smoke: DF meeting! :P
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is een tunnelrave, maar ik weet nog niet of ik daar heen ga.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou je dat nummer wel online zetten op een drugsforum?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Overdag op koninginnedag ga ik doen alsof het niet bestaat en gewoon mijn deur niet uit; die avond naar Ruigoord en daar dan blijven tot de volgende dag; heb daar wel zin in. Het wordt ook mijn viering van het halen van drie deadlines deze week, dus met wat geluk kan ik met een opgelucht hoofd feesten.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
nicolai zei:
Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?
Klik om te vergroten...
VETTTTTT. Ik vind het echt een van de leukste nachten van t jaar.. door de combinatie van de sfeer, bekenden, en drank haha.
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Weetje, ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wat ik precies heb gedaan en waar bij k'nach. Maargoed wat ik wel weet is dat het elk jaar NICE is :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
iSmokex zei:
Weetje, ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wat ik precies heb gedaan en waar bij k'nach.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
iSmokex zei:
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Klik om te vergroten...

Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
TeKNoZem zei:
iSmokex zei:
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Klik om te vergroten...

Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
Klik om te vergroten...
'ik ehh.. loop de hele avond rondjes.. en ik uh ja loop rondjes. Ik loop alleen maar rondjes. Kom iedereen tegen, blijf rondjes lopen.. elk rondje is anders'
:tearsofjoy:

Maar nee ik ben geen gozer :flushed:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Whoops. Dat wist ik. >_< dom, dom, dom.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
Whoops. Dat wist ik. >_< dom, dom, dom.
Klik om te vergroten...
Foutje, moet kunnen!


Edit
ooh haha lame, post ik de verkeerde kop erbij
correctie
Foutje, moet kunnen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb d'r zin in :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."