#1
Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
Van GZG?nultien zei:Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
geen dank, spreek me maar aan als je me toevallig voorbij ziet zwalkenNathaniel zei:Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.
Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.
Kheb 'r zin in![]()
![]()
![]()
TeKNoZem zei:Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Beeeb zei:TeKNoZem zei:Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein![]()
Beeeb
waar is dat?Skippy zei:
Skippy zei:
nultien zei:Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
DF meeting! :PVETTTTTT. Ik vind het echt een van de leukste nachten van t jaar.. door de combinatie van de sfeer, bekenden, en drank haha.nicolai zei:Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?
iSmokex zei:Weetje, ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wat ik precies heb gedaan en waar bij k'nach.
iSmokex zei:Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
'ik ehh.. loop de hele avond rondjes.. en ik uh ja loop rondjes. Ik loop alleen maar rondjes. Kom iedereen tegen, blijf rondjes lopen.. elk rondje is anders'TeKNoZem zei:iSmokex zei:Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
Foutje, moet kunnen!TeKNoZem zei:Whoops. Dat wist ik. >_< dom, dom, dom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."