#1
geen dank, spreek me maar aan als je me toevallig voorbij ziet zwalkenNathaniel zei:Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.
Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.
Kheb 'r zin in![]()
![]()
![]()
DF meeting! :P