#1
Geen idee, maar werken op Neurotic Deathfest was geweldig. Bands van mainstage, waar ik eigenlijk mee te maken heb gehad waren kei relaxt, Vooral veel gelachen met de mensen van Bolt Thrower. Eigenlijk bijna elk optreden in de barrier gestaan, vanaf Napalm Death was 't eigenlijk pas daadwerkelijk nodig.