Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-night, Q-day 2010

Q-night, Q-day 2010

65 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
iSmokex zei:
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Klik om te vergroten...

Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
i
iSmokexLid
TeKNoZem zei:
iSmokex zei:
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Klik om te vergroten...

Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
Klik om te vergroten...
'ik ehh.. loop de hele avond rondjes.. en ik uh ja loop rondjes. Ik loop alleen maar rondjes. Kom iedereen tegen, blijf rondjes lopen.. elk rondje is anders'
:tearsofjoy:

Maar nee ik ben geen gozer :flushed:
T
TeKNoZemLid
Whoops. Dat wist ik. >_< dom, dom, dom.
i
iSmokexLid
TeKNoZem zei:
Whoops. Dat wist ik. >_< dom, dom, dom.
Klik om te vergroten...
Foutje, moet kunnen!

Edit
ooh haha lame, post ik de verkeerde kop erbij
correctie
Foutje, moet kunnen
O
Oom KlaasLid
Ik heb d'r zin in :grin:
A
ArgulasLid
Nog hier eens mijn kop binnensteke :) Lang gelede dit forum! Ik mis het wel eigenlijk!

Anyway, Ik kom naar Nederland met een paar vrienden! Amsterdam is schijnt the place to be? We gaan naar Bom Voyage! En in de avond wil ik misschien ook wel eens een bezoekje brengen aan Ruigoord. Daar is het Trance Orient Express, altijd al eens goa wille doen daar! :hearteyes:

Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ? :grin:

Peace!
Argulas
a
azgazaLid
Argulas zei:
Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ? :grin:

Peace!
Argulas
Klik om te vergroten...

Ik kom zelf naar Ruigoord die nacht, de middag in Amsterdam ga ik misschien overslaan omdat Amsterdam wel vervelend druk is, en ik niet eens zeker weet hoe ik daar dan zou moeten komen. Ruigoord feestjes op koninginnedag zijn altijd erg leuk trouwens, een buiten chill out met muziek en een kampvuur, en de kerk is dan gewoon de dansvloer. Zoals op de kleine feestjes, maar dan met extra buiten mogelijkheden; erg ideaal dus.
r
raizeredgeLid
Aanwezig op museumplein :) ook al is het druk vermaak me prima :beer:
L
LauuLid
Ik blijf lekker in Leiden met vrienden biertjes drinken, jointje roken :) Geen zin in het te drukke A'dam.
L
LoodLid
Lekker uit mn dak op Kranck in mijn hometown kaskrakers rauwkost en invite die de boel afsluit!
d
drain bamageLid
Hierheen :rock: :rock: :rock:
http://www.maassilo.com/events/event_detail.asp?npi=118
:rock: :rock: :rock: :rock:
n
nicolaiLid
Grote markt, Den Haag vanacht....wie zijn daar nog meer?
i
iSmokexLid
nicolai zei:
Grote markt, Den Haag vanacht....wie zijn daar nog meer?
Klik om te vergroten...
Ik! :grin: Nouja, waarschijnlijk niet de hele tijd op de grote markt, is echt sick druk daar! Vorig jaar hadden ze het op een gegeven moment ook afgezet en mocht niemand meer langs de hekken ofzo omdat het over vol was. En dat was te merken! Duurde echt fucking lang voor je dr doorheen kwam.
Maargoed, ik ben in ieder geval wel in Den Haag, in t centrum!

Heb er echt zoooooo veel zin in en steeds meer mensen zeggen jaa dan meeten we daar, pff. Word een drukke boel, iets te druk denk ik. Maarja ach word sowieso wel leuk :rock:
D
Delcasa88Lid
iSmokex zei:
Heb er echt zoooooo veel zin in en steeds meer mensen zeggen jaa dan meeten we daar, pff. Word een drukke boel, iets te druk denk ik. Maarja ach word sowieso wel leuk :rock:
Klik om te vergroten...
Volgens mij is Den Haag bij k'nacht wat Amsterdam op k'dag is: The Place To Be! En daarmee veeeelste druk....Afspraken om mensen op te zoeken maak ik ook elk jaar weer, maar je weet van te voren al dat onbegonnen werk is xD
P
PatrickBatemanLid
Delcasa88 zei:
Volgens mij is Den Haag bij k'nacht wat Amsterdam op k'dag is: The Place To Be! En daarmee veeeelste druk....
Klik om te vergroten...

Dan is het toch juist niet 'the place to be'? Ten minste, zo zie ik dat. Vorig jaar werd ik overmand door lichte paniek, aangezien ik met een aardige kater van het huis van een kameraad van mij door Amsterdam naar het station moest, waar ik letterlijk een uur over heb gedaan. Dronken, schreeuwende, opgefokte figuren overal, verstikkende mensenmassa's.. niet mijn ding.
P
PatrickBatemanLid
Vanaf station Amsterdam Sloterdijk kun je (geloof ik) bus 82 pakken richting IJmuiden, er is een halte genaamd Ruigoord.
A
ArgulasLid
azgaza zei:
Argulas zei:

Peace!
Argulas
Klik om te vergroten...

Ik kom zelf naar Ruigoord die nacht, de middag in Amsterdam ga ik misschien overslaan omdat Amsterdam wel vervelend druk is, en ik niet eens zeker weet hoe ik daar dan zou moeten komen. Ruigoord feestjes op koninginnedag zijn altijd erg leuk trouwens, een buiten chill out met muziek en een kampvuur, en de kerk is dan gewoon de dansvloer. Zoals op de kleine feestjes, maar dan met extra buiten mogelijkheden; erg ideaal dus.
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk! Ik kijk er erg naar uit! Hopelijk ga ik je kunnen herkennen, maar dat zien we dan wel :wink: Hopelijk kan ik men vrienden overtuigen om te gaan trouwens, aangezien het schijnbaar €15 kost..
Hoe kunnen we daar trouwens geraken vanuit A'dam? Rijden er bussen?
a
azgazaLid
Argulas zei:
azgaza zei:
Argulas zei:

Peace!
Argulas
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Klinkt leuk! Ik kijk er erg naar uit! Hopelijk ga ik je kunnen herkennen, maar dat zien we dan wel :wink: Hopelijk kan ik men vrienden overtuigen om te gaan trouwens, aangezien het schijnbaar €15 kost..
Hoe kunnen we daar trouwens geraken vanuit A'dam? Rijden er bussen?
Klik om te vergroten...

Er gaat een bus vanaf Station Sloterdijk, die is er in 10 minuten. Bus 82 richting IJmuiden, die heeft een halte die gewoon Ruigoord heet, en daar is het.
a
azgazaLid
PatrickBateman zei:
Vanaf station Amsterdam Sloterdijk kun je (geloof ik) bus 82 pakken richting IJmuiden, er is een halte genaamd Ruigoord.
Klik om te vergroten...

Helemaal niet gezien dat dit al getypt was, maargoed, dat klopt helemaal.
Z
Zazuu.Lid
TeKNoZem zei:
Beeeb zei:
TeKNoZem zei:
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Klik om te vergroten...

Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein :rock:
Beeeb
Klik om te vergroten...

Dat weet ik, maar ik wil weten waar de tekno en de goa naartoe is verhuisd, als die doorgaan. =p
Klik om te vergroten...

Deze zijn te komen vervallen. Het feestje van Zodiak Commune is hetgeen waar je het mee moet doen qua acid en tekno volgens mij. Althans, hier en daar staat als genre acid en tekno maar volgens mij valt dat wel mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."