#1
Q-night = slapen
Q-day = werken
![:)]()
Q-day = werken
SperSIZEboon zei:http://partyflock.nl/party/177722:Voorspel.html
feessie in Haarlem
Van GZG?nultien zei:Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
geen dank, spreek me maar aan als je me toevallig voorbij ziet zwalkenNathaniel zei:Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.
Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.
Kheb 'r zin in![]()
![]()
![]()
TeKNoZem zei:Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Beeeb zei:TeKNoZem zei:Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein![]()
Beeeb
waar is dat?Skippy zei:
Skippy zei:
nultien zei:Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
DF meeting! :PVETTTTTT. Ik vind het echt een van de leukste nachten van t jaar.. door de combinatie van de sfeer, bekenden, en drank haha.nicolai zei:Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?
iSmokex zei:Weetje, ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wat ik precies heb gedaan en waar bij k'nach.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."