Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-night, Q-day 2010

Q-night, Q-day 2010

65 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
Q-night = slapen
Q-day = werken

:)
o
overalennergensLid
De plannen voor de nacht zijn niet veranderd (Rotzooii @ Westerunie), maar overdag ga ik ws naar BOE @ de Nachtzuster. Hopelijk is dat een beetje uit de drukte...
N
NathanielLid
SperSIZEboon zei:
http://partyflock.nl/party/177722:Voorspel.html

feessie in Haarlem
Klik om te vergroten...

Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.

Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.

Kheb 'r zin in :stoned: :beer: :grin:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
Q-night: Revolt in de Maassilo

Boemklatsch, Crookers, Digitalism, Dr. Lektroluv, Erol Alkan, Tiga, The Proxy, Zombie Nation, Fake Blood, Mehdi, Simian Mobile Disco en nog meer voor 35 euro.. dat is echt een steal.
T
TeKNoZemLid
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
n
nultienLid
Zit zelf te twijfelen tussen Den Haag of tunnelrave in Amsterdam :P
P
PetrovicLid
nultien zei:
Klik om te vergroten...
Van GZG?
S
SkippyLid
Hier ga ik heen!!
:hearteyes:

http://www.myspace.com/hitnrunsoundsystem
S
SperSIZEboonLid
Nathaniel zei:
Dank voor de tip daar ga ik ook maar even kijken dan. Verder bandjes kijken op het Nieuwe Kerkplein te haarlem, en een beetje lallend rond waggelen.

Avond ervoor naar de Storing waar Haarlems ska-trots The Bouncers optreed, en nog een dj'tje erachteraan.

Kheb 'r zin in :stoned: :beer: :grin:
Klik om te vergroten...
geen dank, spreek me maar aan als je me toevallig voorbij ziet zwalken :grin:
B
BeeebLid
TeKNoZem zei:
Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Klik om te vergroten...

Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein :rock:

http://partyflock.nl/party/177153:Queensday_Festival_10.html

Beeeb
T
TeKNoZemLid
Beeeb zei:
TeKNoZem zei:
Klik om te vergroten...

Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein :rock:
Beeeb
Klik om te vergroten...

Dat weet ik, maar ik wil weten waar de tekno en de goa naartoe is verhuisd, als die doorgaan. =p
S
SperSIZEboonLid
Skippy zei:
Hier ga ik heen!!

Klik om te vergroten...
waar is dat?
P
PatrickBatemanLid
Skippy zei:
Hier ga ik heen!!

Klik om te vergroten...

Daar ben ik ook bij.
W
W.F.L.Lid
nultien zei:
Klik om te vergroten...

Tunnelrave. :smoke: DF meeting! :P
S
Scooby-DooLid
Er is een tunnelrave, maar ik weet nog niet of ik daar heen ga.
W
W.F.L.Lid
Zou je dat nummer wel online zetten op een drugsforum?
a
azgazaLid
Overdag op koninginnedag ga ik doen alsof het niet bestaat en gewoon mijn deur niet uit; die avond naar Ruigoord en daar dan blijven tot de volgende dag; heb daar wel zin in. Het wordt ook mijn viering van het halen van drie deadlines deze week, dus met wat geluk kan ik met een opgelucht hoofd feesten.
n
nicolaiLid
Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?
i
iSmokexLid
nicolai zei:
Kan iemand vertellen hoe koninginnenacht/dag in Den Haag is? Wat zijn hotspots, wat is absoluut niet chill?
Klik om te vergroten...
VETTTTTT. Ik vind het echt een van de leukste nachten van t jaar.. door de combinatie van de sfeer, bekenden, en drank haha.
Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Weetje, ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wat ik precies heb gedaan en waar bij k'nach. Maargoed wat ik wel weet is dat het elk jaar NICE is :grin:
W
W.F.L.Lid
iSmokex zei:
Weetje, ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wat ik precies heb gedaan en waar bij k'nach.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."