iSmokex zei:Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
iSmokex zei:Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
'ik ehh.. loop de hele avond rondjes.. en ik uh ja loop rondjes. Ik loop alleen maar rondjes. Kom iedereen tegen, blijf rondjes lopen.. elk rondje is anders'TeKNoZem zei:iSmokex zei:Wat absoluut niet chill is weet ik niet. Ik loop altijd gewoon rondjes, hier en daar een drankje en een praatje. Grote markt is wel echt een chaos..
Dus jij was die gozer in dat filmpje. ;o
Foutje, moet kunnen!TeKNoZem zei:Whoops. Dat wist ik. >_< dom, dom, dom.
Argulas zei:Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ?
Peace!
Argulas

Ik!nicolai zei:Grote markt, Den Haag vanacht....wie zijn daar nog meer?

Volgens mij is Den Haag bij k'nacht wat Amsterdam op k'dag is: The Place To Be! En daarmee veeeelste druk....Afspraken om mensen op te zoeken maak ik ook elk jaar weer, maar je weet van te voren al dat onbegonnen werk is xDiSmokex zei:Heb er echt zoooooo veel zin in en steeds meer mensen zeggen jaa dan meeten we daar, pff. Word een drukke boel, iets te druk denk ik. Maarja ach word sowieso wel leuk![]()
Delcasa88 zei:Volgens mij is Den Haag bij k'nacht wat Amsterdam op k'dag is: The Place To Be! En daarmee veeeelste druk....
azgaza zei:Argulas zei:Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ?
Peace!
Argulas
Ik kom zelf naar Ruigoord die nacht, de middag in Amsterdam ga ik misschien overslaan omdat Amsterdam wel vervelend druk is, en ik niet eens zeker weet hoe ik daar dan zou moeten komen. Ruigoord feestjes op koninginnedag zijn altijd erg leuk trouwens, een buiten chill out met muziek en een kampvuur, en de kerk is dan gewoon de dansvloer. Zoals op de kleine feestjes, maar dan met extra buiten mogelijkheden; erg ideaal dus.
Argulas zei:azgaza zei:Argulas zei:Misschien kom ik wat oude bekenden van DF tegen die ik eindelijk eens kan ontmoeten dan ?
Peace!
Argulas
Ik kom zelf naar Ruigoord die nacht, de middag in Amsterdam ga ik misschien overslaan omdat Amsterdam wel vervelend druk is, en ik niet eens zeker weet hoe ik daar dan zou moeten komen. Ruigoord feestjes op koninginnedag zijn altijd erg leuk trouwens, een buiten chill out met muziek en een kampvuur, en de kerk is dan gewoon de dansvloer. Zoals op de kleine feestjes, maar dan met extra buiten mogelijkheden; erg ideaal dus.
Klinkt leuk! Ik kijk er erg naar uit! Hopelijk ga ik je kunnen herkennen, maar dat zien we dan welHopelijk kan ik men vrienden overtuigen om te gaan trouwens, aangezien het schijnbaar €15 kost..
Hoe kunnen we daar trouwens geraken vanuit A'dam? Rijden er bussen?
PatrickBateman zei:Vanaf station Amsterdam Sloterdijk kun je (geloof ik) bus 82 pakken richting IJmuiden, er is een halte genaamd Ruigoord.
TeKNoZem zei:Beeeb zei:TeKNoZem zei:Helaas geen tekno en goa op 't lichtplein, anders was ik daar wel naartoe gegaan. (iemand misschien de vervangende locatie gevonden voor de tekno en goa?) Dan maar zoeken naar een tekno. =)
Bedoel je het Lichtplein in Eindhoven? Zodiak is verhuisd naar het Kennedyplein![]()
Beeeb
Dat weet ik, maar ik wil weten waar de tekno en de goa naartoe is verhuisd, als die doorgaan. =p
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."