#1
Ik heb mij daar nog nooit echt aan gestoord in de Watt, of op afgelopen PRSPCT XL.
Maar goed, ik ben een ramp met het inschatten van leeftijden, dus van de meeste mensen heb ik niet eens door dat het snotneuzen zijn. :P
Olle
Maar goed, ik ben een ramp met het inschatten van leeftijden, dus van de meeste mensen heb ik niet eens door dat het snotneuzen zijn. :P
Olle


