#1
Bier en blowen voor mij, dus afteren zit er zoiezo niet denk ![:tearsofjoy:]()
Smulpaapje zei:Haha, ik ook niet. Vrijdag weer lekker werken![]()
wobble zei:ik moet vrijdag werken dus dat zit er niet in :P
Dopezilla zei:AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?
Olle
Immo zei:Dopezilla zei:AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?
Olle
Ik moet zeggen dat ik 8 uur wel erg vroeg vind, 9 uur lijkt me wel een betere tijd. Heb niet echt zin om van 10 tot 8 in de watt te zitten. :P
Nibiru zei:Zal ik ook naar de AH-to-go gaan?
Dopezilla zei:En ja, de hardcore viel me wat tegen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."