Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

220 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zullen je kornuiten van DF hun gezicht dan ook even laten zien? :grin:

Kenny, Nultien, where you niggas at!?

Olle
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik durf niet.

:(
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sleep je gewoon mee hoor. :tearsofjoy:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moest eens weten.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#5
no u.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sadpanda zei:
Nee ik durf niet.

:(
Klik om te vergroten...
Maar schattepatatje, ik ben erbij, je hoeft dus nergens bang voor te zijn. Zelfs niet voor ome Lauu's klapperkaak.

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ken Rotown niet maar als er maar een biertje gedronken kan worden en een dikke joint kan worden gerookt dan vind ik het prima :rock: Pre-meet is zoiezo gezellig.

Heb er fucking zin in :grin: Dubstep & Industrial all fucking night :rock:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
misschien dat ik dan wel even langs rotown kom, rotown is wel cool, maar ik ga niet naar dat gedoe in watt hoor, no way.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yes way.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk wel dat ik hier bij ben :3
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat gaat tegen mijn principes in, mijn eigenwaarde.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ragnarok zei:
Dopezilla zei:
Ah, zo. Dat wist ik dus niet. :grin:

Dalijk m'n ticket halen! :rock:

Olle
Klik om te vergroten...

:rock:

En om alvast een klein beetje in de stemming te komen:


(nog bedankt Olle voor het mij laten kennismaken met deze plaat :hearteyes:)
Klik om te vergroten...

So dat is inderdaad een lekker dik nummer :)
en present @ prspct. Ken niet veel uit de line-up, alleen Dieselboy, Limewax en CurrentValue, en dat lijkt me toch 3 keer goud. ^^ b0pb0pb0p
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook bij de mini-meet in Rotown (als die überhaupt doorgaat)?

Overigens, een uur of 21:00, 22:00, is dat een goede tijd voor die mini-meet? PRSPCT begint om 23:00 dacht ik.

Olle
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben er sowieso bij en die meet vind ik wel een tof idee
Kan ik nog ff bier drinken voor dat ik er heen ga :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Ook bij de mini-meet in Rotown (als die überhaupt doorgaat)?

Overigens, een uur of 21:00, 22:00, is dat een goede tijd voor die mini-meet? PRSPCT begint om 23:00 dacht ik.

Olle
Klik om te vergroten...

PRSPCT begint om 22:00, dus een meet om 20:00 ofzo is misschien een goeie tijd? 1uurtje in Rotown zitten voordat het begint is niet echt de moeite toch?

Er moet in all rust bier gedronken kunnen worden, buiten jointjes gerookt kunnen worden en ook lijntjes naar binnen kunnen worden gesnoven voordat de zagende kraakpiep distortion, lekkere dub wobbles en snelle drum & basses hun aantreden doen in onze oren.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
Dopezilla zei:
Ook bij de mini-meet in Rotown (als die überhaupt doorgaat)?

Overigens, een uur of 21:00, 22:00, is dat een goede tijd voor die mini-meet? PRSPCT begint om 23:00 dacht ik.

Olle
Klik om te vergroten...

PRSPCT begint om 22:00, dus een meet om 20:00 ofzo is misschien een goeie tijd? 1uurtje in Rotown zitten voordat het begint is niet echt de moeite toch?

Er moet in all rust bier gedronken kunnen worden, buiten jointjes gerookt kunnen worden en ook lijntjes naar binnen kunnen worden gesnoven voordat de zagende kraakpiep distortion, lekkere dub wobbles en snelle drum & basses hun aantreden doen in onze oren.
Klik om te vergroten...

Ik vind 20.00 uur zeker een prima tijd. Kan er ongestoord gesnoven worden in Rotown? Ik zou het niet weten, ben er nog nooit geweest. Maar dat vind ik eigenlijk wel een vereiste voor de ontmoetingsplek. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Elkaar meeten op het station lijkt me ook een goede sinds sommige mensen niet weten waar Rotown ligt, waaronder ik.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee je mag daar niet binnen snuiven en ik weet niet eens of ze er wel blij mee zijn als je daar buiten gaat staan blowen. En ik ga denk ik niet naar PRSPCT. Best duur in totaal (kaartje, ov, bier) en het is bij xl altijd veel te druk..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja buiten is buiten.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet niet hoe het zit met politie daar 's avonds.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."