#1
Zullen je kornuiten van DF hun gezicht dan ook even laten zien? ![:grin:]()
Kenny, Nultien, where you niggas at!?
Olle
Kenny, Nultien, where you niggas at!?
Olle
Maar schattepatatje, ik ben erbij, je hoeft dus nergens bang voor te zijn. Zelfs niet voor ome Lauu's klapperkaak.Sadpanda zei:Nee ik durf niet.
![]()
Pre-meet is zoiezo gezellig. 
ragnarok zei:Dopezilla zei:Ah, zo. Dat wist ik dus niet.
Dalijk m'n ticket halen!![]()
Olle
En om alvast een klein beetje in de stemming te komen:
(nog bedankt Olle voor het mij laten kennismaken met deze plaat)

Dopezilla zei:Ook bij de mini-meet in Rotown (als die überhaupt doorgaat)?
Overigens, een uur of 21:00, 22:00, is dat een goede tijd voor die mini-meet? PRSPCT begint om 23:00 dacht ik.
Olle
Lauu zei:Dopezilla zei:Ook bij de mini-meet in Rotown (als die überhaupt doorgaat)?
Overigens, een uur of 21:00, 22:00, is dat een goede tijd voor die mini-meet? PRSPCT begint om 23:00 dacht ik.
Olle
PRSPCT begint om 22:00, dus een meet om 20:00 ofzo is misschien een goeie tijd? 1uurtje in Rotown zitten voordat het begint is niet echt de moeite toch?
Er moet in all rust bier gedronken kunnen worden, buiten jointjes gerookt kunnen worden en ook lijntjes naar binnen kunnen worden gesnoven voordat de zagende kraakpiep distortion, lekkere dub wobbles en snelle drum & basses hun aantreden doen in onze oren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."