#1
Broken Note is ook heerlijk 


W.F.L. zei:Rabbithole zei:Haha, klinkt goed! Ik denk dat ik ook wel een lijntje pep neem. En wellicht nog iets anders, maar dat zien we dan weer wel. Zit aan keta of GHB te denken maar dat wil ik eerst een keer thuis gedaan hebben.![]()
Ik zou keta absoluut afraden, zowiezo iets wat je de eerste keer niet wilt doen op een feestje. Ik vind het ook absoluut geen partydrug, het maakt alles zo fucked up en vaag en ik word compleet incomunnicado, haha. Snap echt niet waarom mensen het gebruiken op parties, maarja, sommige mensen houden nu eenmaal van vaagheid en fucked up-toestanden.Maar goed, is puur persoonlijk natuurlijk.
![]()
Ik zie wel wat ik ga doen als ik al kan gaan (echt +18?) maar deze keer ga ik ervoor zorgen dat ik niet super para aan de ingang sta met 50ml GHB in mijn broek.
![]()
Ik heb me nog nooit eerder aan de beveiliging gestoord. Ja, het zijn dikke mannen met een dik ego, maar daar zijn ze ook voor aangenomen. Niet te veel op letten en je gewoon gedragen zoals je altijd doet, dan is er ook geen probleem.pascal828 zei:Beveiliging met een ego van Paris Hilton, denken dat ze GOD zijn.
Binnen is binnen, buiten is buiten bullshit, later toch binnenlaten, lekker kinderachtig doen.
Dikke rotmongool.
ragnarok zei:
Lauu zei:ragnarok zei:
Gezellig![]()
Gaat Rabbithole ook mee?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."