Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

220 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Broken Note is ook heerlijk :rock:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#2
aanwezig, lekker stampen in de kelder!
limewax vs trasher worden wel een beetje standaard prspctgasten nu, maargoed who cares
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou gaan voor PRSPCT. Laat ons nou niet in de steek zoals iSmokex. :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Haha, klinkt goed! Ik denk dat ik ook wel een lijntje pep neem. En wellicht nog iets anders, maar dat zien we dan weer wel. Zit aan keta of GHB te denken maar dat wil ik eerst een keer thuis gedaan hebben. :)
Klik om te vergroten...

Ik zou keta absoluut afraden, zowiezo iets wat je de eerste keer niet wilt doen op een feestje. Ik vind het ook absoluut geen partydrug, het maakt alles zo fucked up en vaag en ik word compleet incomunnicado, haha. Snap echt niet waarom mensen het gebruiken op parties, maarja, sommige mensen houden nu eenmaal van vaagheid en fucked up-toestanden. :confused: Maar goed, is puur persoonlijk natuurlijk. :grin:

Ik zie wel wat ik ga doen als ik al kan gaan (echt +18? :openmouth:) maar deze keer ga ik ervoor zorgen dat ik niet super para aan de ingang sta met 50ml GHB in mijn broek. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Daarom zei ik ook dat ik het eerst een keer thuis gedaan wil hebben. :wink: Aan de hand daarvan kan ik vast wel beslissen of ik het geschikt vind om op een feest te doen. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga echt nooit meer naar de Watt, wat een klotetent. Dj's die niet komen opdagen, allemaal beveiliging en wat een klootzakken zijn het, allemaal! Nooit meer, nooit.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat Dj's niet komen opdagen kan ook aan hunzelf liggen
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beveiliging met een ego van Paris Hilton, denken dat ze GOD zijn.
Binnen is binnen, buiten is buiten bullshit, later toch binnenlaten, lekker kinderachtig doen.
Dikke rotmongool.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vond het wel meevallen, maarja persoonlijke ervaring.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wilde me aanmelden voor die free tickets via partyflock, maar helaas ik ben te jong. Te lui om mn leeftijd weg te halen. Heb me in ieder geval op de misschien lijst gezet bij partyflock :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
pascal828 zei:
Beveiliging met een ego van Paris Hilton, denken dat ze GOD zijn.
Binnen is binnen, buiten is buiten bullshit, later toch binnenlaten, lekker kinderachtig doen.
Dikke rotmongool.
Klik om te vergroten...
Ik heb me nog nooit eerder aan de beveiliging gestoord. Ja, het zijn dikke mannen met een dik ego, maar daar zijn ze ook voor aangenomen. Niet te veel op letten en je gewoon gedragen zoals je altijd doet, dan is er ook geen probleem.

Maar goed, ik ben dan ook niet principieel tegen legale feestjes, dus ik kan wél leven met de Watt.

Overigens heb ik me ook maar aangemeld voor de free tickets bij PF, 't zou toch nice zijn als ik eens wat won. :grin:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee niet Smulpaapje en haar pretbek :openmouth:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Prspct slaagt er telkens weer in om de vetste dnb line ups samen te stellen dus zak ik deze maal terug met plezier af naar Nederland :grin: maar het is nog lang wachten op dit feest dus ga ik alvast gaan naar de prspct vs smackdown editie 27maart te nijmegen:


nog df'ers aanwezig?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit gaat over het feest PRSPCT XL 11 niet over PRSPCT vs. Smackdown...anders dan dat ga ik misschien ook daarheen sinds mijn vriendin in Wijchen woont(naast Nijmegen)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
PRSPCT vs. Smackdown was mij ook al opgevallen, en ja, die line-up is om te kwijlen. Ik zou graag van de partij zijn, maar het is wel een pleuriseind reizen. Jammer. :(

Olle
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Smulpaapje gaat ook mee! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Apparat ook mee?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
oh?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Smulpaapje gaat ook mee! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Apparat ook mee?
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Rabbithole ook mee?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
prscpt was echt episch! :hearteyes:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Smulpaapje gaat ook mee! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Apparat ook mee?
Klik om te vergroten...

Gezellig :rock:

Gaat Rabbithole ook mee?
Klik om te vergroten...

JA! Gezellig :rock:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
HEBBEN WE ER ZIN IN??!!

Ik niet, kutfeest...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."