#1
Dopezilla zei:Ah, zo. Dat wist ik dus niet.
Dalijk m'n ticket halen!![]()
Olle

En om alvast een klein beetje in de stemming te komen:
(nog bedankt Olle voor het mij laten kennismaken met deze plaat
Dopezilla zei:Ah, zo. Dat wist ik dus niet.
Dalijk m'n ticket halen!![]()
Olle

Hmm ik zit met een dilemma....
Not a problem, man.ragnarok zei:(nog bedankt Olle voor het mij laten kennismaken met deze plaat)

Rabbithole zei:Zit nu met Olle op msn en heb het er ook al met Lau over gehad, het leek ons nog wel leuk om even een pre-meet te houden.Wie is er daar nog meer voor in? Olle suggereerde om elkaar te ontmoeten in Rotown, vinden jullie dat wat of zijn er andere suggesties voor tenten?

Nibiru zei:Zal ik ook naar de AH-to-go gaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."