Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

220 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopezilla zei:
Ah, zo. Dat wist ik dus niet. :grin:

Dalijk m'n ticket halen! :rock:

Olle
Klik om te vergroten...

:rock:

En om alvast een klein beetje in de stemming te komen:


(nog bedankt Olle voor het mij laten kennismaken met deze plaat :hearteyes:)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijke track idd :rock: Hmm ik zit met een dilemma....

1. Of naar PRSPCT XL 11 en slapen op Hemelvaart.
2. Of niet naar PRSPCT XL 1 gewoon slapen, en op Hemelvaart Jezus achterna met een zegel lsd op mijn tong.

:openmouth:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#3
en de optie:

PRSPCT -> huis en paar uur slapen -> LSD is geen optie?

of is dat teveel van het goede :P

Dus, kies je voor de drugs of kies je voor ons ? :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ticket, en die van W.F.L. zijn in de pocket. Beiden present dus. :rock:

ragnarok zei:
(nog bedankt Olle voor het mij laten kennismaken met deze plaat :hearteyes:)
Klik om te vergroten...
Not a problem, man. :grin:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb besloten om toch te gaan :grin: Vanaaf kaartje kopen! :rock:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
tis ver weg maar godverdomme heerlijk feestje
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zit nu met Olle op msn en heb het er ook al met Lau over gehad, het leek ons nog wel leuk om even een pre-meet te houden. :) Wie is er daar nog meer voor in? Olle suggereerde om elkaar te ontmoeten in Rotown, vinden jullie dat wat of zijn er andere suggesties voor tenten?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals gezegd stem ik voor Rotown. Overigens, hoe laat gaan we die mini-meet houden, eigenlijk? Iemand suggesties?

:grin:

Olle
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
Zit nu met Olle op msn en heb het er ook al met Lau over gehad, het leek ons nog wel leuk om even een pre-meet te houden. :) Wie is er daar nog meer voor in? Olle suggereerde om elkaar te ontmoeten in Rotown, vinden jullie dat wat of zijn er andere suggesties voor tenten?
Klik om te vergroten...

Ik ben wel voor :)
Maar heb geen idee qua tenten in die omgeving dus dat laat ik aan de experts over :wink:

Ik zin in het feestje :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind Rotown sowieso al een van de leukere tenten in Rotterdam en het ligt ook nog eens vlak bij watt dus ik kom m'n gezicht wel even laten zien als daar een meet word gehouden.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zullen je kornuiten van DF hun gezicht dan ook even laten zien? :grin:

Kenny, Nultien, where you niggas at!?

Olle
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee ik durf niet.

:(
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik sleep je gewoon mee hoor. :tearsofjoy:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kom iets later naar die meet toe in rotown
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zal ik ook naar de AH-to-go gaan?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nibiru zei:
Zal ik ook naar de AH-to-go gaan?
Klik om te vergroten...

Dat kan je doen.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh ja dat is morgen al heh! Klinkt wel gezellig :grin: Vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, leek me echt vet! Maarja volgende keer beter.
Ik wens jullie allemaal in iedergeval alvast veel plezier toe! :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dankjewel! :grin: Hoezo kun je er niet bij zijn? :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mietjeeees!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."