Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

220 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
T was super vet :grin:

Beste verjaardag ooit geweest haha.
Was om 12 uur snachts 18 geworden
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Van harte. :beer: ben je dan precies om 00:00 geboren? :grin:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Van harte. :beer: ben je dan precies om 00:00 geboren? :grin:
Klik om te vergroten...

eigenlijk 3 over 00:00 :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
nibiru was jij die gast met lang blond krullend haar ?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
wobble zei:
nibiru was jij die gast met lang blond krullend haar ?
Klik om te vergroten...

Tot aan me schouders, soms met muts op, soms in staart en soms los :)
Ik was voora lte vinden bij DnB & Dubstep
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fuck yeah. 't Was me het feestje weer. :grin:

Er liepen trouwens twee dubbelgangers van Lauu rond, wat me in de war maakte.

Heb vreemd genoeg nauwelijks in de hardcore zaal gestaan. Dubstep en DnB spasmes gehad de hele nacht. :grin:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
Er liepen trouwens twee dubbelgangers van Lauu rond, wat me in de war maakte.
Klik om te vergroten...

Lauu zei:
Ik splits me in 3en zodat ik niks mis.
Klik om te vergroten...

Ik had het gepost Olle :rock: :tearsofjoy:

Dopezilla zei:
Dubstep en DnB spasmes gehad de hele nacht. :grin:
Klik om te vergroten...

De beste areas by far idd :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net voor de zekerheid ook maar alvast een kaartje gekocht, geen zin in dat het straks uitverkocht is. :P

Heb er nu al zin in. :rock:

[youtube]RWElFC78C-4[/youtube]
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
HEBBEN WE ER ZIN IN??!!

Ik niet, kutfeest...
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#10
18+, maar je komt echt wel binnen, want als jij niet binnen komt, kom ik ook niet binnen.
dus laten we maar gewoon wel binnenkomen
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou gaan voor PRSPCT. Laat ons nou niet in de steek zoals iSmokex. :grin:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Dopezilla zei:
Aight, goed nieuws Ragnarok! Lauu gaat ook van de partij zijn? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Wat gaat er daar gebruikt worden, mannen? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik gok dat dat mijn pep-ontmaagding gaat worden? Maar ik gok ook dat ik dat tegen die tijd wel zal zien, het duurt immers nog lang :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Dopezilla zei:
Aight, goed nieuws Ragnarok! Lauu gaat ook van de partij zijn? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Wat gaat er daar gebruikt worden, mannen? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik gok dat dat mijn pep-ontmaagding gaat worden? Maar ik gok ook dat ik dat tegen die tijd wel zal zien, het duurt immers nog lang :(
Klik om te vergroten...

Ik gok dat jij daar wel voorzichtig mee moet zijn aangezien je ADHD hebt. :P Of ben ik nu te betuttelend? :grin:

Valt me mee dat er niemand zegt "en waarom zou er überhaupt drugs gebruikt moeten worden?!"
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
Ik gok dat jij daar wel voorzichtig mee moet zijn aangezien je ADHD hebt. :P Of ben ik nu te betuttelend? :grin:
Klik om te vergroten...

Miss eerst een keer een testronde hier thuis dan? :P Miss word ik er wel lekker rustig van, maak je dat ook eens mee :wink: Je moet mijn ADHD niet overdrijven he, ik heb het maar licht.
En ja het is enigszins betuttelend, maar het is ook wel lief dat je bezorgd bent :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Aight, goed nieuws Ragnarok! Lauu gaat ook van de partij zijn? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Ik denk het maar wel dan omdat jullie mij er zo graag bij willen hebben :grin: Hou ook van jullie mensen! Feel the love and industrial fucking hardcore :hearteyes:

Drugs die meegaan...een jointje voor voorgerecht, misschien een beetje G als hoofdgerecht of anders heel veel bier :beer: of misschien kan iemand mij sponsoren met een puntje keta(is de moeite niet voor me om het zelf te regelen) :P :rock:

Ragnarok zorg dat je Dex heb om te compenseren met je ADHD sinds het elkaar tegen zal werken.

Hebben jullie je ingeschreven op partyflock voor GRATIS kaartjes????, gratis kaartjes zijn altijd welkom! doe het voor mij!
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
Ragnarok zorg dat je Dex heb om te compenseren met je ADHD sinds het elkaar tegen zal werken.

Hebben jullie je ingeschreven op partyflock voor GRATIS kaartjes????, gratis kaartjes zijn altijd welkom! doe het voor mij!
Klik om te vergroten...

Ja ik moet het toch met Rabbithole overleggen, aangezien ik zelf totaal geen contacten heb om ergens aan te komen :P Maar het zal allemaal wel los lopen denk ik zo :)

En ik sta ingeschreven op PF en heb je dan meteen maar een vriendjesverzoek gedaan :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fix sowieso dex, of je nu adhd hebt of niet. Dex is de shit. :grin:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rotown is daar in de buurt, beetje een tent voor hipsters, maar wel gezellig, op zich.

Plekje voor een meet?

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien is een mini meet 2 uurtjes ervoor leuk? Biertje drinken, beetje blowen, lullen, lijntje, nog meer lullen, nog een biertje, nog een hijsje...en daarna kanker hard los.

Sinds het goed mogelijk is dat we een lekkere lente avond krijgen rond die tijd.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey niet Rotown afkraken he. :grin:

Ik kom daar best vaak. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."