#1
T was super vet ![:grin:]()
Beste verjaardag ooit geweest haha.
Was om 12 uur snachts 18 geworden
Beste verjaardag ooit geweest haha.
Was om 12 uur snachts 18 geworden
ben je dan precies om 00:00 geboren? W.F.L. zei:Van harte.ben je dan precies om 00:00 geboren?
![]()
wobble zei:nibiru was jij die gast met lang blond krullend haar ?
Dopezilla zei:Er liepen trouwens twee dubbelgangers van Lauu rond, wat me in de war maakte.
Lauu zei:Ik splits me in 3en zodat ik niks mis.
Dopezilla zei:Dubstep en DnB spasmes gehad de hele nacht.![]()


Rabbithole zei:Dopezilla zei:Aight, goed nieuws Ragnarok! Lauu gaat ook van de partij zijn?
Olle
Wat gaat er daar gebruikt worden, mannen?![]()
ragnarok zei:Rabbithole zei:Dopezilla zei:Aight, goed nieuws Ragnarok! Lauu gaat ook van de partij zijn?
Olle
Wat gaat er daar gebruikt worden, mannen?![]()
Ik gok dat dat mijn pep-ontmaagding gaat worden? Maar ik gok ook dat ik dat tegen die tijd wel zal zien, het duurt immers nog lang![]()
Rabbithole zei:Ik gok dat jij daar wel voorzichtig mee moet zijn aangezien je ADHD hebt. :P Of ben ik nu te betuttelend?![]()
Dopezilla zei:Aight, goed nieuws Ragnarok! Lauu gaat ook van de partij zijn?
Olle
of misschien kan iemand mij sponsoren met een puntje keta(is de moeite niet voor me om het zelf te regelen) :P
Lauu zei:Ragnarok zorg dat je Dex heb om te compenseren met je ADHD sinds het elkaar tegen zal werken.
Hebben jullie je ingeschreven op partyflock voor GRATIS kaartjes????, gratis kaartjes zijn altijd welkom! doe het voor mij!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."