#1
Dopezilla zei:AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?
Olle
Ik moet zeggen dat ik 8 uur wel erg vroeg vind, 9 uur lijkt me wel een betere tijd. Heb niet echt zin om van 10 tot 8 in de watt te zitten. :P
Dopezilla zei:AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?
Olle
Immo zei:Dopezilla zei:AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?
Olle
Ik moet zeggen dat ik 8 uur wel erg vroeg vind, 9 uur lijkt me wel een betere tijd. Heb niet echt zin om van 10 tot 8 in de watt te zitten. :P
Nibiru zei:Zal ik ook naar de AH-to-go gaan?
Beterschap man.wobble zei:Ik heb me arm gebroken vandaag op me werk
Dus ik kom niet :'(
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."