Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

[12-05-10] Prspct XL 11 (Watt, Rotterdam)

220 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat wel maar ik ga binnenkort verhuizen naar mijn vriendin in Wijchen naast Nijmegen :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
De after is wel alleen voor de mensen die tot 8.00 uur blijven hè. :P :wink:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus... Ik 'geniet' liever nog 3 uurtjes van hardcore dan dat ik van 5 uur 's ochtends tot 's avonds in mijn eentje wakker zit te zijn...

Hoewel, misschien dat ik thuis een lijntje keta ga nemen, die combi wilde ik ook altijd al eens doen :)
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Smulpaapje zei:
Dus... Ik 'geniet' liever nog 3 uurtjes van hardcore dan dat ik van 5 uur 's ochtends tot 's avonds in mijn eentje wakker zit te zijn...
Klik om te vergroten...


Ik moet de dag daarna ook nog wakker blijven hoor, dus er is wellicht wel iets te regelen? :P
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij? Jij gaat toch gewoon slapen de dag erna?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smulpaapje zei:
Dus... Ik 'geniet' liever nog 3 uurtjes van hardcore dan dat ik van 5 uur 's ochtends tot 's avonds in mijn eentje wakker zit te zijn...

Hoewel, misschien dat ik thuis een lijntje keta ga nemen, die combi wilde ik ook altijd al eens doen :)
Klik om te vergroten...

Het is niet gewoon hardcore hè, hardcore is echt zacht vergeleken met dit (beetje de verhouding rock-death metal). Heb je wel eens wat van die muziek gehoord? :P
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#7
Uhm, nou wellicht ben ik niet nuchter en dan blijf ik dus wakker.
Maar het definitieve oordeel is de deur nog niet uit, moet nog even kijken hoe het loopt met het schrijven deze dagen.

En al ga ik nuchter dan slaap ik waarsch ook maar 3 uurtjes ofzo :) dus dan kan ik je de rest van de dag ook nog entertainen als het moet :grin:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ragnarok zei:
Uhm, nou wellicht ben ik niet nuchter en dan blijf ik dus wakker.
Maar het definitieve oordeel is de deur nog niet uit, moet nog even kijken hoe het loopt met het schrijven deze dagen.

En al ga ik nuchter dan slaap ik waarsch ook maar 3 uurtjes ofzo :) dus dan kan ik je de rest van de dag ook nog entertainen als het moet :grin:
Klik om te vergroten...

Ok, nice :grin: Was vergeten dat jij een even moeilijke slaper bent als ik!

Rabbithole zei:
Het is niet gewoon hardcore hè, hardcore is echt zacht vergeleken met dit (beetje de verhouding rock-death metal). Heb je wel eens wat van die muziek gehoord?
Klik om te vergroten...

Ach, dan ga ik 3 uur in de rookruimte zitten :wink: Ahjoh, boeie man, ik red me echt wel!
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Smulpaapje zei:
Ok, nice :grin: Was vergeten dat jij een even moeilijke slaper bent als ik!
Klik om te vergroten...

We wisselen wel even nummers uit en dan is daar wel een mouw aan te passen denk ik zo.
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb je nummer al hoor :wink:
Nog van Qlimax!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als jullie 2 dagen lang willen afteren dan wil ik dit nog weleens in overweging nemen. :mrgreen:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Smulpaapje zei:
Ik heb je nummer al hoor :wink:
Nog van Qlimax!
Klik om te vergroten...

ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen :P Maar dat komt wel goed :wink:

2 dagen afteren? ik niet iig :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bier en blowen voor mij, dus afteren zit er zoiezo niet denk :tearsofjoy:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik moet vrijdag werken dus dat zit er niet in :P
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Smulpaapje zei:
Haha, ik ook niet. Vrijdag weer lekker werken :)
Klik om te vergroten...

wobble zei:
ik moet vrijdag werken dus dat zit er niet in :P
Klik om te vergroten...

Dat dus... :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopezilla zei:
AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?

Olle
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik 8 uur wel erg vroeg vind, 9 uur lijkt me wel een betere tijd. Heb niet echt zin om van 10 tot 8 in de watt te zitten. :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Dopezilla zei:
AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?

Olle
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik 8 uur wel erg vroeg vind, 9 uur lijkt me wel een betere tijd. Heb niet echt zin om van 10 tot 8 in de watt te zitten. :P
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat we stipt om 22:00 binnen zijn? Eerst nog ff biertje in Rotown met een paar DFers.

Wobble en ik zijn om 20:05 op R'dam Centraal.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ragnarok, Smulpaapje en ik komen ook vanuit Leiden en meeten Wobble en Lau dus daar al, en reizen samen met ze mee naar Rotterdam. :) Dus Olle, we zien je bij de AH to go!
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga zeker!

Als je een strakstaande gast ziet met blond lang haar (eventueel in staart), die op spuitenenslikken is geweest met mephedrone, feliciteer me dan haha. Ik word om 12 uur tijdens PRSPCT 18 jaar :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik kom iets later naar die meet toe in rotown

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."