#1
Dat wel maar ik ga binnenkort verhuizen naar mijn vriendin in Wijchen naast Nijmegen :P
Smulpaapje zei:Dus... Ik 'geniet' liever nog 3 uurtjes van hardcore dan dat ik van 5 uur 's ochtends tot 's avonds in mijn eentje wakker zit te zijn...
Smulpaapje zei:Dus... Ik 'geniet' liever nog 3 uurtjes van hardcore dan dat ik van 5 uur 's ochtends tot 's avonds in mijn eentje wakker zit te zijn...
Hoewel, misschien dat ik thuis een lijntje keta ga nemen, die combi wilde ik ook altijd al eens doen![]()
ragnarok zei:Uhm, nou wellicht ben ik niet nuchter en dan blijf ik dus wakker.
Maar het definitieve oordeel is de deur nog niet uit, moet nog even kijken hoe het loopt met het schrijven deze dagen.
En al ga ik nuchter dan slaap ik waarsch ook maar 3 uurtjes ofzodus dan kan ik je de rest van de dag ook nog entertainen als het moet
![]()
Rabbithole zei:Het is niet gewoon hardcore hè, hardcore is echt zacht vergeleken met dit (beetje de verhouding rock-death metal). Heb je wel eens wat van die muziek gehoord?
Smulpaapje zei:Ok, niceWas vergeten dat jij een even moeilijke slaper bent als ik!

Smulpaapje zei:Ik heb je nummer al hoor
Nog van Qlimax!
Smulpaapje zei:Haha, ik ook niet. Vrijdag weer lekker werken![]()
wobble zei:ik moet vrijdag werken dus dat zit er niet in :P
Dopezilla zei:AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?
Olle
Immo zei:Dopezilla zei:AH to go, daar allen om 20:00 uur of iets eerder?
Olle
Ik moet zeggen dat ik 8 uur wel erg vroeg vind, 9 uur lijkt me wel een betere tijd. Heb niet echt zin om van 10 tot 8 in de watt te zitten. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."