#1
Meestal wat triphop zoals Massive Attack, Portishead of Thievery Corporation. Postrock gaat er ook altijd wel in, en dan vooral Godspeed You Black Emperor en Red Sparowes 


azgaza zei:De Sjeik zei:Hetzelfde dat ik luister als ik nuchter ben.
Lauu zei:Sinds ik Dubstep heb gevonden, Dubstep.


)

hahaha dat meen je nietgrinder zei:hardstyle en jump(happy tunes natuurlijk zoals expressions van fatal inc. & static b...)![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."