Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar luister je naar als je stoned bent?

Waar luister je naar als je stoned bent?

57 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
ben nooit stoned...
Klik om te vergroten...

+1 Kan namelijk nie tege blowen. ;o
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben niet iemand die muziek mooi vind omdat het over wiet gaat maar dit is een prachtig nummer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
techno techhouse en minimal
'
maarja, dit luister ik zelfs als ik aan het schijten ben
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Satoshi Tomiie en dan het liefst dat album dat is uigebracht door global underground,ben de naam even kwijt
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Naar dezelfde muziek als wanneer ik niet stoned ben
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Andrew zei:
Naar dezelfde muziek als wanneer ik niet stoned ben
Klik om te vergroten...
ik ben altijd stoned,al is het maar van de vorige dag...dus idem
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
bob marley
jimi hendrix
the doors
herman brood
santana

reggae,
ska,
funk,
punk,
blues,
jazz,
electro/techno/minimal/eclectic/etc

Muziek, voor ieder wat wils
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
veel Nederhop

Opgezwolle
Typhoon

en andere hiphop

oude eminem cd's

maar ook gewoon early hardcore en acid :rock:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van alles, rustige instrumentele muziek tot chaotische-psychotische-wtf-herrie.

Tool enzo is wel lekker om naar te luisteren als je stoned bent.
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naar welke muziek luister je als je stoned bent?
Reggea? of juist hele agressieve muziek?

Vermeld de artiest, de titel en als je de moeite wilt doen, zoek dan ook de muziek op op youtube!

Ik luister best veel verschillende nummers, van Reggea & hiphop.
Ik houd absoluut niet van agressieve muziek als ik stoned ben, dan word helemaal paranoïe.

[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZDu9egU31fc&amp;hl=nl&amp;fs=1&amp;color1=0x234900&amp;color2=0x4e9e00&amp;border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZDu9egU31fc&amp;hl=nl&amp;fs=1&amp;color1=0x234900&amp;color2=0x4e9e00&amp;border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube]
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hetzelfde dat ik luister als ik nuchter ben.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben nooit stoned...
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn favoriet is het unplugged album van Nirvana :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beetje zelfde als wanneer ik nuchter ben.. vind alles wel leuk dan..

Reggea
Hiphop
rock achtige shit

Bobmarley en nog veel meer
Snoop dogg, dr.dre, eminem en nog veel meer
Sum 41
aerosmith

je kan het zo gek niet bedenken :P
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#15
In de shop draaien ze meestal wel funky techno of old school hiphop. Als ik ergens anders aan het chillen ben dan zet ik meestal wat jazz of minimal ambient op. Soms luister ik ook wel eens Blink 182, vooral als ik een stukje moet fietsen.

Vind reggae niet echte "stonermuziek". Spacende minimal is veel leuker om te luisteren, en past meestal ook veel meer bij mijn stemming op dat moment.
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meestal wat triphop zoals Massive Attack, Portishead of Thievery Corporation. Postrock gaat er ook altijd wel in, en dan vooral Godspeed You Black Emperor en Red Sparowes :stoned:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Muziek maakt mij high, sommige muziek.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veelal dezelfde muziek als wanneer ik nuchter ben, alhoewel mijn voorkeur dan wel een beetje veranderd.
Zo luisterde ik laatst de hele tijd naar Stars of the Lid, wat een fantastische muziek is dat als je high bent zeg. De muziek wordt er alleen maar visueler van! Het is behoorlijk trage lome sfeervolle ambient-achtige muziek, maar die sfeer er in is echt zo fantastisch. :)

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4vlZvBYW7ns&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4vlZvBYW7ns&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Erl0158lO7Y&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Erl0158lO7Y&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://rapidshare.com/files/102581688/_ ... 7.rar.html

vage "tribal" muziek.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
op het moment nul 7 negen :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."